Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ynskek schreef:Vraag van vandaag
Wat is je favoriete boek en wat is het slechtste boek dat je de afgelopen jaren gelezen hebt?
Citaat:Wat mag er echt niet in jou advent kalender zitten?
Citaat:Hoe gaan jullie de indeling maken qua volgorde voor de kalender?
Citaat:Van welke schrijver heb je zo'n beetje het hele oeuvre gelezen?
Citaat:Wat is je favoriete boek en wat is het slechtste boek dat je de afgelopen jaren gelezen hebt?
Wat is je favoriete boek en wat is het slechtste boek dat je de afgelopen jaren gelezen hebt?
Marjo schreef:Oh trouwens, ik heb in eerdere topics al eens aangegeven dat ik geen boeken met ik-perspectief wil. Dit maakt mij inmiddels niet meer uit. Dus mocht je dat berichtje ergens gelezen hebben mag die genegeerd worden.
Ik lees inmiddels soms zelfs makkelijker vanuit het ik-perspectief dan vanuit de derde persoon
Marjo schreef:Citaat:De vraag van vandaag
Koop je wel eens meerdere versies van hetzelfde boek? Bijvoorbeeld een hardcover en paperback, of zelfs hetzelfde boek in verschillende talen?
ynskek schreef:Hoe gaan jullie de indeling maken qua volgorde voor de kalender?
Citaat:De vraag van vandaag (met dank aan Lau07!)
Van welke schrijver heb je zo'n beetje het hele oeuvre gelezen?
Citaat:De vraag van vandaag
Koop je wel eens meerdere versies van hetzelfde boek? Bijvoorbeeld een hardcover en paperback, of zelfs hetzelfde boek in verschillende talen?
Fem schreef:Pfoe, ik denk eigenlijk van geen een.
Wel heb ik alle boeken van Carlos Ruiz Zafon, alleen moet ik er nog een aantal lezen.
Ook heb ik alle boeken van Paulo Coelho, ik denk dat ik alleen de laatste 2 niet in bezit en gelezen heb.
Vroeger las ik vaak de boeken van Nicci French, maar daar ben ik een beetje overheen gegroeid.
Marjo schreef:Citaat:De vraag van vandaag
Citaat:Koop je wel eens meerdere versies van hetzelfde boek? Bijvoorbeeld een hardcover en paperback, of zelfs hetzelfde boek in verschillende talen?
Citaat:Waar moet voor jou de nadruk op liggen qua boeken? Je favoriete genre of juist het genre waarvan je gezegd hebt dat je het graag beter zou leren kennen?
Waar moet voor jou de nadruk op liggen qua boeken? Je favoriete genre of juist het genre waarvan je gezegd hebt dat je het graag beter zou leren kennen?
Waar moet voor jou de nadruk op liggen qua boeken? Je favoriete genre of juist het genre waarvan je gezegd hebt dat je het graag beter zou leren kennen?