Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:44

Roosch schreef:
Ik ben daarnet naar de kringloop geweest, dat is toch een Walhalla he. :))

Heb onder andere wat boeken gekocht, Rummikub en inspiratie opgedaan voor kerstcadeaus. Je komt nogal wat tegen. :))

Hey wat toevallig wij ook. Echt heerlijk, nu even thee en zo het winkelcentrum nog even in. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:47

Ja, is het een goeie dag voor. :j

Wij zijn lekker naar huis gegaan en gaan aan de borrel. Ik ben ondertussen wat kerstcadeaus aan het verzamelen en kopen voor de familie. Ik vind het altijd leuk iets persoonlijks te doen maar daar heb ik het nu lastig mee. :') misschien geeft de borrel wel inspiratie.

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:58

Hoogtepunt was denk ik toch wel mijn vaste contract bij mijn hele leuke werk.
Onze trip naar de formule 1 race in Hongarije.

Verder geen idee eigenlijk.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:59

Dit jaar hebben wij van ons huis een mooi thuis gemaakt. Het is nog niet helemaal af maar ik ben er echt ontzettend blij mee.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 17:04

Afbeelding
Een fotootje van Soep <3

Voor mij was mijn afstudeervoorstelling (in een vliegtuig) wel een hoogtepunt dit jaar. Dieptepunt was een overlijden en het feit dat ik ziek werd op vakantie waardoor de vakantie waar we zo extreem naar uit hadden gekeken heel hard in het water viel, een avond/nacht op de seh is niet mijn ideaalbeeld van vakantie.
Verder was het eigenlijk een heel fijn jaar, eindelijk een beetje rustiger en minder extreme dingen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 17:08

Ach wat een geweldig souvenir. <3

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 17:18

Soepvenir :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:13

Even een foto van mijn nieuwe aanwinst op de Vivarium beurs vandaag *\o/* <3
Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 19:07

Soep is leuk!!

Mijn hoogtepunt.. jeetje. Ik heb een mooi jaar gehad hoor, paard doet het super, leuke feestjes gehad, werk gaat prima, fijne vakantie gehad met mn moeder. Maar toch voelt het sinds de dood van mijn vader niet alsof ik een hoogtepunt jaar heb, helaas.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 19:37

CastaMickey schreef:
[ [url=m/ngEZkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een fotootje van Soep <3

Voor mij was mijn afstudeervoorstelling (in een vliegtuig) wel een hoogtepunt dit jaar. Dieptepunt was een overlijden en het feit dat ik ziek werd op vakantie waardoor de vakantie waar we zo extreem naar uit hadden gekeken heel hard in het water viel, een avond/nacht op de seh is niet mijn ideaalbeeld van vakantie.
Verder was het eigenlijk een heel fijn jaar, eindelijk een beetje rustiger en minder extreme dingen.

Dubbelganger van de mijne? Alleen dat pootje in beeld heeft meer wit, die andere is hetzelfde zoals die van jou :')

Afbeelding

Gefeliciteerd met jullie aanwinst!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:46

Hoogtepunt dit jaar is de geboorte van mijn tweede zoontje. Als we het dan over dieptepunt hebben het bijna verliezen van mijn zoontje. Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 21:01

Hoogtepunt is denk ik de 1e verjaardag van mijn zoontje, wat heeft dat mannetje genoten!
Dieptepunt moet ik even over na denken... het verliezen van een vriendschap denk ik

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 21:28

Ik moet hard nadenken over de hoogtepunten, eerste instantie kan ik niks verzinnen maar langzaam komen er leuke dingen naar boven :-)

Geen grote bijzondere dingen gebeurt dit jaar, gelukkig niet want dat was de jaren ervoor wel genoeg.

Kleine voor mij wel echt noemenswaardige dingen, uitjes en vakantie alleen met mijn jongens. Stedentrip Wenen en Milaan, jaarlijks vrienden weekend weg en bv de eerste verjaardag van de hamster groots vieren of aanschaf electrische fiets :-)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 22:53

Ik moet ook nog even na denken over de hoogte punten dit jaar, vind het dit jaar een moeilijke. Heb niet veel bijzonders mee gemaakt.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 23:52

Ahh wat een schatje <3 en toffe naam!

Mijn hoogtepunt van 2023 is dat ik ruim 15 kilo afgevallen ben. En dat we eindelijk met zn 4tjes naar Frankrijk zijn geweest vd zomer :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:23

Het hoeft ook niet altijd 1 groot iets te zijn dat er tussenuit spat, 'gewoon' gelukkig zijn (met gezin of partner of huisgenoot of kat of alleen of wat dan ook) en het liefst ook je gezondheid hebben is het allerbelangrijkst. Ook als er geen grote reizen of levensveranderende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:23

Nog over nagedacht, ik denk dat mijn hoogtepunt nog moet komen. Als kaderlid van de vakbond dit jaar betrokken bij wat grote dingen op mijn werk, onder andere verplicht overwerken wat volgens de CAO niet meer zomaar mag maar de omschrijving enigszins vaag was bij wanneer het wel mag. Het ziet er nu naar uit dat verplicht overwerk voor de meeste gevallen van de baan is, en zo ook de call-out die we draaien bovenop de ploegendienst. Issue ben ik al vanaf januari mee bezig en er lijkt nu een doorbraak te zijn. Bij een bedrijf met 23000 werknemers in Nederland toch iets waar ik trots op kan zijn en een hoogtepunt. Komende dagen zal blijken of "de winst" er inderdaad is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:35

CastaMickey schreef:
Het hoeft ook niet altijd 1 groot iets te zijn dat er tussenuit spat, 'gewoon' gelukkig zijn (met gezin of partner of huisgenoot of kat of alleen of wat dan ook) en het liefst ook je gezondheid hebben is het allerbelangrijkst. Ook als er geen grote reizen of levensveranderende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden

Zeker ook waar!
Ik hoop vooral dat in 2024 mijn auto immuunziekte stabiliseert en het eindelijk eens klaar is. Maar daar wacht ik al jaren op en blijkbaar kan die hoop altijd blijven bestaan volgens de arts.

Wil verder niet openbaar zeggen welke aandoening het is, soms schaam ik me er voor :o

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 07:33

Zertab schreef:
CastaMickey schreef:

Zeker ook waar!
Ik hoop vooral dat in 2024 mijn auto immuunziekte stabiliseert en het eindelijk eens klaar is. Maar daar wacht ik al jaren op en blijkbaar kan die hoop altijd blijven bestaan volgens de arts.

Wil verder niet openbaar zeggen welke aandoening het is, soms schaam ik me er voor :o

Misschien wil je het mij berichten!
Ik heb natuurlijk zelf ook een auto immuunziekte, dus samen in een schuitje :D

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 08:20

Mijn hoogtepunten van dit jaar, daar moest ik wel even overna denken
Maar Moxi is een groot hoogtepunt mijn lieve oppas hond die permanent bij mij is komen wonen ❤️
Afbeelding
Daarnaast de keuzes die ik voor mezelf heb gemaakt waar ik het soms moeilijk mee heb maar nog steeds achter sta en mijn eerste winstpunt met cookie in de L1
Helaas is ze daarna kreupel geraakt en nog steeds niet beter dus zij mag deze winter op de wei genieten

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 11:10

Het eerste hoogtepunt dat in me opkomt, is de geboorte van onze zoon <3 . Hij is ons derde kindje en het is zo mooi om te zien hoe trots, zorgzaam en liefdevol zijn oudere zussen zijn. Echt genieten :+:

Dieptepunt is het overlijden van mijn vader begin dit jaar. Hoogzwanger afscheid moeten nemen, een uitvaart regelen.. Er is geen ruimte geweest om te rouwen en ik merk dat ik hem steeds meer mis.

Verder ben ik afgelopen donderdag geopereerd en dat valt stiekem wel tegen.. Hoop dat ik snel even een goede post kan maken om alles bij te werken.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 11:51

Blinni veel sterkte en beterschap!

Bij mij zijn de hoogte punten denk ik wel de stappen die ik met Sydney heb gezet.
Vooral het gewoon durven rijden en opstappen zonder angst.
Daarnaast een eerste plaats behaald met een western wedstrijd en een 198,5 score tijdens een grote recreanten dressuur wedstrijd. Dat waren voor mij wel de kersjes op de taart.
Daarnaast ben ik trots op de kleine stappen die ik maak om uit de dal te komen waar ik al een tijd inzit.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 11:51

Wat zijn jouw hoogtepunten van 2023 tot nu toe?

Leuke vraag! Ehm… en ook een moeilijke….

* 1 jaar getrouwd zijn
* de komst van mn nieuwe ratjes
* het besluit om met Oregon vooral werken aan de hand te gaan doen… dat vinden we allebei zo ontzettend leuk <3
* de overstap naar onze nieuwe instructies
* Cobus (paard) is geopereerd en volledig hersteld
* Ronja (hond) is geopereerd en volledig hersteld
* een vriendin uit Rotterdam is een weekendje hier geweest <3
* Tineke Schouten weer gezien/ontmoet <3
* mijn werk: het is gewoon zo leuk… leuke werkzaamheden, geweldige collega’s, nog geweldigere werkgever

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 13:08

Goede vraag van die hoogtepunten. Ook mooi om er even bij stil te staan. Zijn al mooie antwoorden gegeven, klein en groot.

Hier vooral een chaotisch laatste half jaar waarbij mijn opa en oma zijn overleden en de vader van een van mijn beste vriendinnen. Gelukkig ook leuke dingen gedaan, heerlijke vakanties, dagjes uit en gewoon fijne dagen met mensen die dicht bij mij staan <3 Hoogtepunt wat nog komen gaat is hopelijk een hele fijne kerstvakantie met de familie in Duitsland.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 13:45

Lastig die hoogtepunten. Er zijn veel mooie momenten geweest, maar zijn het echt hoogtepunten? Dit jaar iig flink aan mezelf gewerkt en ik merk dat ik daardoor een opener en socialer mens ben geworden. Dus daar ben ik wel blij mee.

Verder heb ik nu een verzorgster voor m'n ponys waardoor ik zelf ook weer meer met ze bezig ben. Dus dat is ook erg leuk. Ik ga met m'n shet nu grondwerken. Afgelopen week hebben we onze eerste les gehad.

Hebben jullie ook een favoriete quote of gezegde?