Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 02:32

Wat een leuke vraag, mijn absolute paardenhoogtepunten waren

1. Geboorte van Torbjørn, we hadden dit seizoen 3 doodgeboren veulens al en hij was de eerste gezonde en levende, wat een opluchting. Daarbij ook mijn langverwachte combi Gelders X Frederiksborger en voor herhaling vatbaar :o

2. Dat ik de titel ambassadeur Gelders paard op de dag van het Gelders paard mocht ontvangen van het KWPN, een hele eer.

Buiten de paarden :
Schoon verklaard worden van de kanker eind februari :j

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 07:56

Wat zijn jouw hoogte punten van 2023

- Dat ik afgelopen zomer boven op de Nordkette stond in Innsbruck en daarvan een heel gedeelte zelf afgedaald heb. Ik vond het een ontzettend waanzinnig gevoel daarboven, zo stil, zo gigantisch mooi.
- Opleiding Neonatologie behaald hebben in Januari, dus nu echt voor de allerkleinste mogen zorgen.
- Ik geef les aan een groep meiden in colorguard (google is je beste vriend: Sensation performance ensemble), en dat ze dit seizoen enorm gegroeid zijn en het zo goed deden, dat maakte mij trots.
- Dat ik de knop hem omgedraaid en 25 kilo ben afgevallen op eigen kracht.

Boven op de Nordkette (brrrr.. was wel koud in een t-shirt haha)
Afbeelding

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 10:09

Zo onwijs drukke week gehad
Nu eindelijk weekend

Zo heerlijk naar stal om te tutten <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 10:29

Stihl, dat vindt mijn man leuk speelgoed. :))
Momenteel speelt hij iedere dag ermee, de bladblazer.

Hoogtepunt, daar moet ik even over nadenken. Eigenlijk niet een heel bijzonder jaar gehad.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 10:36

Wat zijn jouw hoogtepunten van 2023 tot nu toe?

Dit jaar als enige hoogtepunt mijn vakantie alleen naar Gran Canaria.

Verder eigenlijk een rot jaar gehad.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:13

Ik heb last van een paniekstoornis..
Mijn hoogtepunt is toch echt wel eindelijk weer de snelweg op durven na 2 jaar paniek.
Plus nog wat meer overwinningen op dat gebied.. daar ben ik wel echt mega blij mee <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:18

Ik heb ook moeite te bedenken wat m'n hoogtepunt van dit jaar was. Ik weet niet zozeer of dat nou aan m'n geheugen ligt of aan het jaar. :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:24

Hoogtepunt van dit jaar... Pff Ja, die vind ik ook lastig. Jaar begon voor ons niet heel lekker. Mijn oma werd ziek en is na een kleine week in het hospice overleden. Paar maanden later opa van mijn vriend overleden (nadat eind vorig jaar zijn oma was overleden).
De rest van het jaar verliep beter. Maar niet echt specifiek hoogtepunten.

Ik ben een groote thee drinker! Heel fan van verse thee (momenteel veel gember citroen) maar zakjes zijn ook lekker. Vooral de wintersmaakjes.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:47

Mijn hoogtepunt van dit jaar heb ik in maart opgehaald bij een bokker. Ondertussenis hij alweer bijna 1Afbeelding
Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:06

Oh wat een dotje! <3

Mijn hoogtepunten.. ik heb mijn ogen laten laseren, dat is echt een hoogtepunt van het afgelopen jaar! Mijn nieuwe zadel ben ik ook super blij mee en mijn paardenbak heeft een upgrade gekregen, ook heel gaaf.

Onze vakantie was een hoogtepunt, met onze kleine meid. Onze kleine meid was elke dag een hoogtepunt.

Mijn paard drachtig, ik ben helemaal in de wolken *\o/*

En toen ik mijn Mini vorige maand een jaar had, en ik het verschil zag met toen we haar kochten, dat was ook echt een mooi hoogtepunt.

Afbeelding
Afbeelding

Goed eigenlijk om even zo terug te kijken. Want ik dacht eerst, ik heb niet echt hoogtepunten. Nou ik heb er genoeg, alleen ik moest er even bij stil staan..

KM_Ris

Ohh wat een lieffie <3

Pepperrr

Neonlight schreef:
Stihl, dat vindt mijn man leuk speelgoed. :))
Momenteel speelt hij iedere dag ermee, de bladblazer.

Is ook leuk speelgoed! :))

Mijn hoogtepunt.... Mijn nieuwe baan denk ik. Heb het daar onwijs naar mijn zin! Helaas verder niet zo'n leuk jaar gehad :n

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:12

Zo, Zorro, dat is een behoorlijk verschil!

Mooie en leuke hoogtepunten komen er langs! Mijn hoogtepunt dit jaar was mijn Egyptereis waarbij ik een week lang op een jacht verbleef en met een groep wilde dolfijnen freedivede.

Edit: Kaartje binnen van mijn Secret Santa, zo leuk! Gezien de voorkant, denk ik dat mijn Secret Santa mij al flink heeft zitten stalken. :D

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 11-11-23 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:26

Wat een leuke vraag de hoogtepunten van 2023!
De start van het jaar was al geweldig; we vierden oudjaar in Madagaskar, dus de nieuwjaarsduik was in warm zeewater en 1 januari is gestart met een tour op een quad. super tof!
Afbeelding

Verder op 1 maart gestart met een nieuwe baan. Best een grote switch geweest, van een meer controlerende rol naar adviserend. Dat bevalt tot nu toe heel erg goed :)
Thuis een thuiskantoor in gericht en die kamer ook opnieuw behangen. En dat verbouwen is nu dus ook doorgeslagen naar beneden, de woonkamer is opnieuw geverfd en we wachten op een levering van kurk voor aan de muur achter de TV, en verder hebben we een aantal nieuwe meubelstukken besteld die begin volgend jaar geleverd gaan worden.
Verder ook gewoon veel leuke dingen gedaan tussendoor, bv. naar de sauna, gaan fietsen in de Biesbosch en Kalmthoutse Heide, naar de musical Aïda gevolgd door een dagje Den Haag (meerdere musea), de voortuin opnieuw ingepland :) Die vergeet je dan snel maar zo'n vraag laat je daar even aan terug denken, thanks!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:41

Giga hoogtepunt: verhuizen naar stekje in april waarvoor we bijna 2 jaar bij schoonouders bivakkeerden.

Onze vakantie in Frankrijk en ophalen van onze 2 katten verleden maand was ook een fijn moment evenals de 8 km lopen bij Antwerp port marathon en 25 km wandelen bij de AG coastal walk.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:48

Hmm, hoogtepunten.

Krakau, met mijn mama! Ben mijn hart daar verloren..
Afbeelding
Zo'n mooie stad. Zo'n lieve mensen. Zo'n heerlijk eten. Zo'n leerrijke reis!

Verder: na 5 jaar freaken eindelijk naar de tandarts durven gaan. Wel 6x haha! Ben er nu even vanaf, en heel blij over het resultaat.

Mijn werk als gids, natuurlijk. Sinds ik geen paardenkind meer heb, mijn grootste passie.

Verder had ik niet zo'n goed jaar. Mijn paardenkind naar de regenboogbrug moeten laten gaan. Paar maanden later is mijn oma overleden. Mijn vriend is 2 maanden geleden tegen 120km/u in een vrachtwagen gecrasht. Ja, het was al pittig, zegmaar.

Ik hoop dat 2024 awesome wordt :')

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 14:53

Jeetje, wat een heftige dingen komen er bij sommigen voorbij. Veel sterkte daarmee.
Verder wel leuk om de hoogtepunten te lezen.

Hier zijn dat:
De start van mijn nieuwe baan, waar ik eindelijk ruimte voor had in mijn hoofd. En ik heb het er ook nog enorm naar mijn zin :)
De start van mijn jongste op de kleuterschool, waardoor de ruimte terug in mijn hoofd kwam.
Ik heb eindelijk de 5 km kunnen hardlopen. En nog in een fijne tijd ook :D
We hebben een abonnement op de Efteling genomen.

Dieptepunt was het overleden van mijn schoonvader.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 15:31

Marjo schreef:
Duitsland is fantastisch. Ben net terug van anderhalve week <3
Ik ben begonnen in Hamburg, daarna doorgereden naar Rügen, waar ik 3 nachten gebleven ben. Heerlijk gewandeld in het mooie Nationalpark Jasmund <3
[ [url=m/f2ZbAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoAxe1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En daarna heb ik Berlijn ontdekt. Ook een fantastische stad met ontzettend veel geschiedenis en cultuur. Duitsland is voor mij echt een favoriet vakantieland :j

Zo hehe, het was even terugzoeken maar ik heb gevonden wie ik moet bedanken :D
Ik heb al een tijdje niet bijgelezen omdat we op vakantie waren, in Jasmund national park zoals Marjo voorstelde. Het was echt een hele goede tip maar het allerleukste had niemand kunnen voorspellen: we hebben een katje geadopteerd <3
We kwamen bij een museum en daar kwam een schattig poesje aanlopen, waar we denk ik wel een halfuur mee geknuffeld hebben en toen werd ons verteld dat ze een huisje zocht. Ik was meteen verkocht, mijn vriend een dag later ook en nu zitten we met Soep in de auto op weg naar huis *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Dankjewel Marjo voor deze goede tip met extra verrassing!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:00

Haha wat een heerlijk verhaal! Foto!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:14

Mijn hoogtepunt van dit jaar is toch wel de verhuizing en de paarden die aan huis staan nu

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:20

Mijn hoogte punten zijn:

- vast contract bij een super leuke plek
- post HBO handtherapie behaald
- weer echt durven paardrijden, lekker buiten durven galopperen en door het water. Na een harde val toch wel een tijd angstig geweest

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:22

CastaMickey schreef:
Marjo schreef:
Duitsland is fantastisch. Ben net terug van anderhalve week <3
Ik ben begonnen in Hamburg, daarna doorgereden naar Rügen, waar ik 3 nachten gebleven ben. Heerlijk gewandeld in het mooie Nationalpark Jasmund <3
[ [url=m/f2ZbAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoAxe1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En daarna heb ik Berlijn ontdekt. Ook een fantastische stad met ontzettend veel geschiedenis en cultuur. Duitsland is voor mij echt een favoriet vakantieland :j

Zo hehe, het was even terugzoeken maar ik heb gevonden wie ik moet bedanken :D
Ik heb al een tijdje niet bijgelezen omdat we op vakantie waren, in Jasmund national park zoals Marjo voorstelde. Het was echt een hele goede tip maar het allerleukste had niemand kunnen voorspellen: we hebben een katje geadopteerd <3
We kwamen bij een museum en daar kwam een schattig poesje aanlopen, waar we denk ik wel een halfuur mee geknuffeld hebben en toen werd ons verteld dat ze een huisje zocht. Ik was meteen verkocht, mijn vriend een dag later ook en nu zitten we met Soep in de auto op weg naar huis *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Dankjewel Marjo voor deze goede tip met extra verrassing!!

Ah wat leuk! Sws al leuk dat je je vermaakt hebt op Rügen, en zo'n kat is natuurlijk het beste souvenir ooit <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:35

Mijn hoogtepunt was wel het starten van mijn eerste volwassen baan. Ik werk nu heel ergens anders dan dat wat ik heb gestudeerd(mariene biologie). Ik werk nu bij Alliander bij de afdeling asset registratie en teken slecht aangeleverde klein verbruik aansluitingen in hun systeem.

Ik vind trouwens gnomes echt helemaal fantastisch. Ik heb zojuist het haakpakket daarvan bij de zeeman gekocht.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:40

Ik ben daarnet naar de kringloop geweest, dat is toch een Walhalla he. :))

Heb onder andere wat boeken gekocht, Rummikub en inspiratie opgedaan voor kerstcadeaus. Je komt nogal wat tegen. :))

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:41

Mijn hoogtepunten waren dat ik na 5 jaar eindelijk een vaste baan heb en onze reis naar Australië en dat ik daar een deel van mijn familie heb gezien <3 .

Grootste dieptepunt was het overlijden van mijn lieve oom |(