Pregnancy brain is idd echt een legit iets ja… De keren dat ik sleutels in de ijskast gelegd heb - en dat zijn nog maar de kleinste dingen die gebeuren - en meer, waren niet meer op 2 handen te tellen Hormonen zijn een raar fenomeen tijdens die 9 maanden zwangerschap haha! Die pregnancy brain raak je helaas wel erna niet meer kwijt overigens Ik heb er na 11 jaar nog steeds rest klachten van
—
Hopelijk niks gemist, maar...
Blinnii Wat een mooi pakket hebben jullie gekregen ook! Leuk verslagje Heel gaaf ook die halsband!
Lugea Je hebt echt een prachtig pakket gemaakt voor Swifter! Fijn dat die nog even gedeeld/geshowd kon worden hier (Dankjewel Lau! En wat lief dat je nav de wateroverlast extra logeetjes in huis haalt om uit te helpen! Extra drukke Kerstdagen zo geworden voor je ) Heel leuk gedaan met die LP haha!
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 27-12-23 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Lugea
Geplaatst: 27-12-23 11:04
Geweldig. Het is wel handig om altijd een excuus te hebben voor onhandige acties.
De doos zelf had ik als een soort platenspeler gemaakt, dus ingepakt in aluminiumfolie (wat een klus, haha) en er een volumeknop enzo op gemaakt. Ik weet alleen niet in welke staat hij uiteindelijk geleverd is. Ik kreeg net bericht dat mijn extra pakketje vandaag ook geleverd wordt bij Swifter, dus dat is fijn. Had nog een klein extraatje besteld voor het lange wachten, maar die komt nu uiteindelijk later dan het pakket zelf.
Wat ontzettend lief van jou lugea! Je hebt echt je best gedaan een leuk pakket samen te stellen! Fijn dat swifter het toch wilde delen. Ik denk dat het niemand de bedoeling is geweest dat het allemaal zo liep en het gewoon een samenloop van omstandigheden is geweest en emoties die hoog opliepen. Het was wel leuk dat het echt op kerst is geleverd!! Ik ben benieuwd naar de laatste pakketten!
Saar rent hier heen en weer tussen haar stok (ik had een nieuwe gegeven, bang dat ze in die stompjes stikt Die kauwen ook minder lekker aldus Saar) en octo. De stok kluift lekker en octo knispert leuk. Trouwens echt top dat daar geen vulling uit komt
Ik denk dat ik gewoon veel te moeilijk denk xD Ben heel goed in dingen over het hoofd zien. Iets met zonnebril op m'n kop en die dan kwijt zijn weet je wel hahaha
NorwayFjord
Geplaatst: 28-12-23 15:38
Haha dat weet ik vrij zeker, als je er eenmaal achter bent denk je duhhh