Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Ik wilde de Essence kalender bestellen maar nergens meer te vinden voor een normale prijs

Eilish schreef:Wat leuk die zelfgemaakte cursebreaker! Heb je misschien een link voor die natuurlijk gedroogde snacks voor de hond? Of heb je die nog niet?
.
Normaal ben ik meer van het thema inpakpapier zodat alles netjes bij elkaar past, maar dit jaar ben ik voor chaos gegaan

Je kunt het hele jaar door shoppen dus qua budget kun je het mooi verdelen als je wilt en je kunt het zo goedkoop of duur maken ook als je zelf wilt natuurlijk. Ik vind dit dan bv. veel leuker tov een hele dure kant en klare advent van specifieke merken. Ik zou dan bv. die van LUSH wel eens graag willen, maar als ik dan zie wat dat voor geld kost, dan vind ik zo'n persoonlijkere advent met allemaal verschillende soorten spullen stiekem misschien wel leuker.
Met bv. de advent en ook o.a. een boeken SS waar ik aan mee doe, koop ik het hele jaar door al spulletjes voor hihi. Christmas never ends
Ik doe ook zo iets met mijn vriend, maar ik ben benieuwd wat voor dingen jij erin stopt? 
. Op vakantie koop ik vaak ook iets voor in de kalender.
Ik vind het echt prachtig om via dit lijstje zo mee te krijgen hoe goed je je vriendin kent en hoeveel moeite er in de kalender gaat! Hartverwarmend
_Floortje schreef:Ontzettend leuk!Ik vind het echt prachtig om via dit lijstje zo mee te krijgen hoe goed je je vriendin kent en hoeveel moeite er in de kalender gaat! Hartverwarmend
vind alles wat jij benoemde ook echt heel leuk! Doen jullie voor 24 dagen helemaal of ook iets anders? Volgend jaar wil ik wel weer 24 dagen doen.