Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:31

Ik ben een koffie-snob, sorry :') De koffie thuis moét bonen zijn, ons koffie-apparaat was duur genoeg haha.
Op vakantie zeul ik mijn senseo altijd mee, kwestie van zeker te zijn dat ik de koffie lust :')
Op een ander doe ik zo moeilijk niet hoor haha, ik krijg blij klanten wel eens oploskoffie uit de microgolfoven - niet mega lekker, maar ik drink het wel op haha.

Ice coffee vind ik HEERLIJK, en ik lust ze zowat allemaal. Maakt mij niet uit welk merk, welke smaak (die met vanille van Carrefour is echt mega lekker haha), ... Ik heb ook de zakjes met poeder van Caffé Frappé waar je zelf de melk moet bij doen, heerlijk! Caramelsmaak neem ik eigenlijk nooit, daar ben ik niet zo heel gek van, dus dat riskeer ik normaal niet. Even goed vind ik het lekker hoor haha.

Thee - ik gebruik zakjes. Favoriet: passievrucht. Maar die laat ik uit Polen komen :j Appel/kaneel is ook lekker, en gewoon de oldskool English breakfast drink ik ook zowat dagelijks. Als ik ziek ben/keelpijn heb met een flinke lepel honing haha. Bosvruchten, kokos, mango, ... jummie! Qua fruitsmaken lust ik zowat alles volgens mij. Géén munt, nooit - munt hoort imo alleen in tandpasta of kauwgom. Verder vind ik munt smerig :')

Postbode stond vandaag voor de deur met mijn nieuwe nummerplaat - en ik was nog aan het werken. Balen, ik heb een halve dag en hoopte dat hij in de namiddag zou komen. Briefje in de bus: ophalen vanaf maandag. Waarom niet morgen? :') Ik moet maandag tot 17u werken, postkantoor sluit om 17u :')

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:33

Koffie en thee drink ik allebei niet. Heeeeel af en toe warme chocolademelk, maar koud dan weer niet.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:34

Ik lust geen koffie of thee, geef mij maar warme chocolade melk! Of van die chocoboms in warme melk!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:35

Momo94 schreef:
Ik lust geen koffie of thee, geef mij maar warme chocolade melk! Of van die chocoboms in warme melk!

Die zijn wel lekker idd.
Hou ook niet van chocomelk wat met water aangemaakt wordt. En die pakken vind ik ook echt niet te drinken. Alleen echt chocolade wat je in warme melk moet laten smelten vind ik lekker haha.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:37

Momo94 schreef:

Ik heb van mijn vriend malletjes gekregen om ze zelf te maken! Beetje een gedoe maar wel leuk en lekker haha.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:43

Momo94 schreef:
Voor de mensen die van koffie houden, hebben jullie liever bonen of al voor gemalen koffie?

Voor de thee liefhebbers, heb je liever natuurlijke kruidenmixen of van die zakjes uit de supermarkt?

Ik lust geen koffie, maar ben gek op losse thee.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:06

Wij hebben ook een goed apparaat waar bonen in gaan :j Ik drink alleen geen zwarte koffie (meer) maar vooral cappuccino's, en dan het liefst met een scheutje siroop :~ Caramel, hazelnoot, maak me gek. Chocomel is ook een hit, zodra ik dat eenmaal in huis heb staat er ook standaard een fles slagroom in de koelkast. Zoetekauw? Maybe Y)(^)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:24

Afbeelding

Santa-post *\o/* *\o/* *\o/*

Er wordt ook gevraagd of ik van een drankje hou.
Lieve Santa een lekker drankje op zijn tijd kan ik zeker waarderen. Al is alcohol niet aan mij besteed. Naast gewoon of bubbel water maak je mij blij met een lekker theetje (bijv. rooibos of kruidenthee), fris zoals ijsthee of limonade maar ook een mocktail met als basis een citroen/limoensmaak op zijn tijd vind ik erg lekker.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:26

Momo94 schreef:
Voor de mensen die van koffie houden, hebben jullie liever bonen of al voor gemalen koffie?

Voor de thee liefhebbers, heb je liever natuurlijke kruidenmixen of van die zakjes uit de supermarkt?

Beide :+

Supermarkt: Gekarameliseerde peer van Pickwick
Kruidenmix: Iets met rooibos of gember

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:32

Ik houd van koffie, haal altijd de sterkste maling bij Lévelt voor onze espressomachine, maar dat hoeft niet in m'n pakket hoor! Thee haal ik daar ook graag.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:46

Ohoh, dat zijn iddergbijzkndere dieren in mijn vorige post :')
Lang leve autocorrectie

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:49

_AB_ schreef:
Ohoh, dat zijn iddergbijzkndere dieren in mijn vorige post :')
Lang leve autocorrectie

Ja, dat kun je wel zeggen. :))

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:52

:')

Ik hou zowel van losse als zakjes thee. Losse thee drink ik als ik tijd heb, zakjes als ik geen/minder tijd heb. Ik hou alleen niet van fruit thee.

Chocolade melk mag bij mij dus alleen met water, ik vind melk vies :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 16:54

Neeee warme chocomel moet met echte melk! :9

Thee en koffie drink ik allebei. We hebben een filterkoffieapparaat en losse thee, waar ik laatst nog een goeie dosis van heb ingeslagen.

Ik heb dit weekend een van m'n wilde weekenden. Ik ga bingoen en een boek lezen op de bank. #wildthing

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:06

Ik houd van mijn Dolce Gusto <3 .
Latte Macchiato cups en een beetje pumpkin spice siroop van Monin erin <3
Of Chocochino <3

Love. It.

Thee gewoon met heet water trouwens, zakjes pickwick (Autumn Storm <3 ) of losse thee. Ik vind de herfst melange van dille & kamille erg lekker. Ik houd niet zo van zoete thee. Groene thee drink ik af en toe. Verder het liefst de kruidenthee zoals herfst/winter. Dat drink ik ook het hele jaar door overigens.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:26

Thee drink ik van alles. In de ochtend ga ik voor het gemak en drink ik zakjes. Meestal groen of wit. De chai van Jumbo is ook heel lekker <3 . Maar ik kan ook enorm genieten van een goeie kop verse thee.
Koffie hebben we een nespresso, maar ik drink het zelf niet. Zelfs op mijn werk (koffiebar) kunnen ze me niet overtuigen :o
Chocomel is niet zo makkelijk meer. De groene van Chocomel is lekker en kunnen we tenminste allemaal drinken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:44

Houden jullie van planten/stekkies enzo?

We hebben bij de Vriendenloterij twee kleine kerstboompjes/sparren gewonnen voor in de vensterbank. Benieuwd wanneer de eerste kat er een bommetje in doet. :+

Voor het eerst in ik denk wel 8 jaar dat er iets van planten in huis komen, mede door twee witte boeven, maar ik heb ook geen groene vingers. Wel groene nagels trouwens. :D

De reden waarom nagellak bij mij niet zo goed van pas komt is mijn geweldige nagelmevrouw die dit soort creaties maakt voor me:

Afbeelding
<3

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:46

ik kan met je mee doen!
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:02

Ik heb altijd zwarte nagels, telt dat ook?
Ik kan ze echt zo slecht schoon houden. Verder zijn wij een beetje overvol met planten op dit moment. :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:04

Ik drink geen thee, wel koffie. Wij hebben een bonen machine en lang gezocht naar de lekkere bonen in combinatie met deze machine. Daarom hoeft koffie niet in het pakket, meeste bonen vinden we in onze machine niet lekker.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:05

Ik werk bij een orchideeënkweker dus gek op planten! Maar met stekjes ben ik niet super goed. Nagellak vind ik super leuk maar doe ik echt amper wat mee, heb er zon hekel aan als dat afbrokkelt.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:09

Ik hou van thee, koffie niet zo, warme chocomelk hemels.
Heb gisteren mijn Starbucks beker collectie nog met 2 bekers uitgebreid.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:15

Ik heb een Dolce Gusto.. thee drink ik zelf niet.
Wat mooi die nagels hierboven! Blijft dat ook een beetje netjes?
Mijn nagels breken heel snel en ik vind het niet fijn als ze wat langer zijn. Mij niet gezien dus, maar het is wel mooi.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:18

Tof Kim!

@KM_Ris, ik ga braaf om de drie weken en het zit echt als een huis. Er zit een verstevigd laagje op en hoewel m'n eigen nagels ook continu breken is dit echt heel sterk.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 18:30

Ik doe mijn nagels zelf! :D

Hier ook biab. Dus een versteviging, voor de nagelleken onder ons :P
De lengte is dus van mezelf. Ik ben monteur en op deze manier blijven mijn nagels enigzins netjes en in elk geval heel!

Dus UV lakjes, nailart etc is altijd welkom, maar dat had ik ergens al gezegd volgens mij.
Afbeelding