Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 18:25

Wat een ellende toch al dat water -O-

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:28

KimD schreef:
Mijn hemel, wat een water zeg! :
Had eigenlijk sneeuw moeten zijn, dan was het pas een witte kerst geweest! <3

Dat hadden de daggoes fantastisch gevonden.
Het wordt al aardig minder, hopelijk kunnen de paarden morgen weer in een gedeelte van de paddock.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:50

tones schreef:
Idd hulde voor Lugea.
En voor Kim die dit organiseert.

Hier vooral een natte kerst….

[ [url=m/7zB75T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/npW7iM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w8NtB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yUWPw0.jpg]Afbeelding[/url] ]

De dijkwachters hadden er gelukkig lol in,
maar wat zijn we allemaal vies.

Jeetje wat een water zeg! :oo

Wat fijn dat het pakket van Swifter alsnog bezorgd en ik zou het ook leuk vinden als de unboxing misschien toch gedeeld gaat worden. Ook zeker voor jou Lugea! Ben heel benieuwd hoe die doos eruit zag als platenspeler!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:51

Bailey heeft vandaag nog even in haar 2e kerstdag outfit geposeerd bij de kerstboom. :))
Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:56

Wat een water, zeg! :wow:

Ach, knappe Bailey! {:)

Als het goed is gaat de unboxing gedeeld worden, maar ik denk dat Lau07 ook even lekker aan het kerstdiner zit. Ik hoop dat het een geslaagd pakket was voor Swifter.

Ik heb er wel een trauma om pakketten naar België te versturen aan overgehouden, haha. :') Nee, zonder gekheid. Ik ben echt heel blij dat hij vandaag bezorgd is. Zat er zo over in en was er veel mee bezig in m’n hoofd.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 19:58

Begrijpelijk Lugea :(:)
Vorig jaar ging mijn SS pakket ook naar België en toen ging het enorm vlot. Je hebt echt enorme pech gehad -O- maakt iets wat super leuk moet zijn ineens heel stressvol en wrang.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:22

Nou, ik hoop dat jullie klaar zitten, want hier is de unboxing van het pakket van Swifter. {:)
Ze was erg overstuur door alles wat er is gebeurd, en heeft toen besloten om zichzelf de toegang tot haar account te ontnemen.
Toen vandaag haar pakket werd bezorgd heeft ze mij gevraagd om de unboxing met jullie te delen, omdat ze het een erg mooi pakket vindt, en erg dankbaar is voor alle moeite die haar SS erin heeft gestoken, zowel voor het samenstellen van het pakket als het traceren van het pakket toen het niet goed werd overgedragen door de postdiensten.

Daar gaan we!

Het Secret Santa Dog Edition pakket van Swifter

Liefste SS,

Vandaag heb ik jouw pakket mogen ontvangen. Ik wil jou bedanken voor alle tijd, moeite, en liefde die jij hierin hebt gestoken. Aan de hand van de hints denk ik dat Lugea mijn SS is. Alles is spot on voor Lilly en Tuur. Onwijs bedankt.

Ik wil mij nogmaals excuseren over hoe alles is uitgedraaid. Het was echt niet slecht, onaardig, of verwijtend bedoeld. Ik wens jullie nog vele leuke komende edities toe.

Liefs,

Swifter

De cadeautjes met de hints
Afbeelding

Afbeelding
In het pakket zaten diverse lekkernijen en speeltjes, zoals kamelenkophuid, een touw waar ze heerlijk aan kunnen trekken, konijnenoortjes, een snuffelspel, een rups, en een hele leuke burrito.

Ook zat er een cadeautje voor mijn dochter in, dat wordt zeer gewaardeerd Santa. Erg lief dat je aan haar hebt gedacht.
Afbeelding

Afbeelding

Toen was het tijd om te gaan puzzelen, waarbij er in het pakket inderdaad een LP zat die verwees naar een van de honden hier in het topic :D.

Al snel verscheen er een hint naar een andere hond uit het topic, en toen was 1 en 1 al snel 2.
Afbeelding

Lieve Santa, nogmaals heel erg bedankt voor het cadeau, de ontvangers zijn er zeer blij mee.

Afbeelding

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 21:26

Lugea schreef:
Wat een water, zeg! :wow:

Ach, knappe Bailey! {:)

Als het goed is gaat de unboxing gedeeld worden, maar ik denk dat Lau07 ook even lekker aan het kerstdiner zit. Ik hoop dat het een geslaagd pakket was voor Swifter.

Ik heb er wel een trauma om pakketten naar België te versturen aan overgehouden, haha. :') Nee, zonder gekheid. Ik ben echt heel blij dat hij vandaag bezorgd is. Zat er zo over in en was er veel mee bezig in m’n hoofd.

Begrijpelijk ook van Lau07, ben allang blij dat het nog gedeeld wordt en je pakket gedeeld wordt.

Daarnaast ook blij dat Swifter besloten heeft het te houden, ze heeft zelf ook tijd en energie gestoken in het maken van een SS pakket voor haar lootje dus daar mag ook een pakket tegenover staan natuurlijk, ongeacht wat er gebeurt & gezegd is en Lugea heeft het uiteraard naar haar wensen gemaakt. :j

Edit: Daar issie toch! :D

De hints zijn echt super en die burrito is fantastisch! _O-
Laatst bijgewerkt door KimD op 26-12-23 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:30

Sorry, dat het delen even duurde, door de wateroverlast in het oosten van het land hadden we onverwachts wat extra viervoeters te gast die hier de komende dagen zullen verblijven om de pootjes droog te houden. Geen straf natuurlijk, maar toch even hectisch als je ook nog een beetje kerst moet vieren. :')

Ik ben ook heel blij dat Swifter ervoor heeft gekozen om het pakket te delen, zowel voor haarzelf, Lugea als KimD. Zo kunnen we het toch goed afsluiten.

Alhoewel, ik zeg wel afsluiten, maar klopt het dat we nog een unboxing tegoed hebben? <<) <<)

Edit om toe te voegen: ik vind die burrito dus ook echt fantastisch, zoiets zou ik ook wel voor Suki willen hebben. Hilarisch toch om daar je hond mee rond te zien lopen? _O-
En ik vind het ook heel lief dat Lugea aan haar dochtertje heeft gedacht, dat boek ziet er echt prachtig uit.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:30

Wat een leuk pakket en dat boekje erbij <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 21:40

Lau07 schreef:
Sorry, dat het delen even duurde, door de wateroverlast in het oosten van het land hadden we onverwachts wat extra viervoeters te gast die hier de komende dagen zullen verblijven om de pootjes droog te houden. Geen straf natuurlijk, maar toch even hectisch als je ook nog een beetje kerst moet vieren. :')

Ik ben ook heel blij dat Swifter ervoor heeft gekozen om het pakket te delen, zowel voor haarzelf, Lugea als KimD. Zo kunnen we het toch goed afsluiten.

Alhoewel, ik zeg wel afsluiten, maar klopt het dat we nog een unboxing tegoed hebben? <<) <<)

Edit om toe te voegen: ik vind die burrito dus ook echt fantastisch, zoiets zou ik ook wel voor Suki willen hebben. Hilarisch toch om daar je hond mee rond te zien lopen? _O-
En ik vind het ook heel lief dat Lugea aan haar dochtertje heeft gedacht, dat boek ziet er echt prachtig uit.

Ja Blinnii mist nog! Maar daar zit wat vertraging in.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:44

Wat een fantastisch pakket heb je gemaakt Lugea! En Lau bedankt voor het delen (en Swifter natuurlijk!)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:48

Mooi pakket inderdaad! Die burrito is fantastisch. :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:50

Leuk om de unboxing te zien! Fijn dat het goed in de smaak is gevallen. <3

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 21:50

Wat fijn dat het pakket van Swifter toch aan is gekomen en de unboxing gedeeld is. Wat een mooi pakket!

Volgens mij zou er toch ook nog wat naar VillaNeusjes gestuurd worden? Daar ben ik ook zeker wel benieuwd naar.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 21:53

Sharani schreef:
Wat fijn dat het pakket van Swifter toch aan is gekomen en de unboxing gedeeld is. Wat een mooi pakket!

Volgens mij zou er toch ook nog wat naar VillaNeusjes gestuurd worden? Daar ben ik ook zeker wel benieuwd naar.

Yes! Die gaat morgen op de post, de SS van VN wilde dat zaterdag nog laat in de middag posten. Heb haar het advies gegeven dat niet te doen zo vlak voor de 'kerstsluiting', daar was ze het mee eens en het verschil tussen zaterdag en woensdag posten is niet heel groot, vandaar.

VN is op de hoogt en zal ons ook vast voorzien van een tweede verslag. :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 00:31

Pampampampam.. Daar is dan mijn verslag!

Ik had inderdaad wat tijd nodig om tot uitpakken te komen.. Die laatste dagen voor Kerstmis zijn zo hysterisch, dat ik nu pas de kans heb even rustig te zitten. Ik had graag afgelopen weekend met Ferro de unboxing willen doen, maar toen lag ik dus beroerd op bed :( Wil er wel goed de aandacht aan besteden, dus vandaar nu..

------------------------
Er was dus een poosje geleden een heel leuk pakket aangekomen en Ferro had wel even gesnuffeld, maar liet het daarna links liggen. Toen ik het vanmiddag ging openmaken, kwam die wel even spieken natuurlijk :D

Afbeelding

Even alle cadeautjes uit de doos en bij elkaar :j Spannend, dat lange ding is de hint >;)

Afbeelding

Ferro had erg zin om te beginnen: "vrouwtje, mag ik nou.. toe nouuuuu"

Afbeelding

Hoppetee, uitpakken maar.. :D Ferro ging enthousiast aan het scheuren. Die gekke hond wordt altijd helemaal blij van uitpakken. Hier maar even een collage van gemaakt.

Afbeelding

Zo.. en dan alle toffe cadeaus bij elkaar <3 Zo leuk en zo passend én wat mega knap is.. We hadden nog niets van dit moois. Enne, dat is serieus een prestatie, want deze hond is eerder verwend dan verwaarloosd :')

Afbeelding

De halsband kwam uit het pakje met daarop "HINT". Ik ben dus aan het speuren gegaan en na het doorspitten van het topic kwam ik erachter wie onze Santa was.

Lieve Nala, echt superduper bedankt voor dit leuke pakket! <3 Ferro is enorm enthousiast met alles gaan spelen en die puzzel werd gelijk gretig in gebruik genomen door de oudste; die ging snoepjes voor Ferro erin verstoppen. Vervolgens pakte de middelste de peperkoekmannetjes en ging Ferro verleiden tot spelen. Die gekke pluis wist niet hoe snel die van de een naar de ander moest rennen. :D Kortom, een geslaagd pakket. Dank!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 00:39

Blinnii schreef:
Pampampampam.. Daar is dan mijn verslag!

Ik had inderdaad wat tijd nodig om tot uitpakken te komen.. Die laatste dagen voor Kerstmis zijn zo hysterisch, dat ik nu pas de kans heb even rustig te zitten. Ik had graag afgelopen weekend met Ferro de unboxing willen doen, maar toen lag ik dus beroerd op bed :( Wil er wel goed de aandacht aan besteden, dus vandaar nu..

------------------------
Er was dus een poosje geleden een heel leuk pakket aangekomen en Ferro had wel even gesnuffeld, maar liet het daarna links liggen. Toen ik het vanmiddag ging openmaken, kwam die wel even spieken natuurlijk :D

[ [url=m/A4zA0a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even alle cadeautjes uit de doos en bij elkaar :j Spannend, dat lange ding is de hint >;)

[ [url=m/uYqxOO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ferro had erg zin om te beginnen: "vrouwtje, mag ik nou.. toe nouuuuu"

[ [url=m/P0rGfN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoppetee, uitpakken maar.. :D Ferro ging enthousiast aan het scheuren. Die gekke hond wordt altijd helemaal blij van uitpakken. Hier maar even een collage van gemaakt.

[ [url=m/qa0EMa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo.. en dan alle toffe cadeaus bij elkaar <3 Zo leuk en zo passend én wat mega knap is.. We hadden nog niets van dit moois. Enne, dat is serieus een prestatie, want deze hond is eerder verwend dan verwaarloosd :')

[ [url=m/IMNqD6.jpg]Afbeelding[/url] ]

De halsband kwam uit het pakje met daarop "HINT". Ik ben dus aan het speuren gegaan en na het doorspitten van het topic kwam ik erachter wie onze Santa was.

Lieve Nala, echt superduper bedankt voor dit leuke pakket! <3 Ferro is enorm enthousiast met alles gaan spelen en die puzzel werd gelijk gretig in gebruik genomen door de oudste; die ging snoepjes voor Ferro erin verstoppen. Vervolgens pakte de middelste de peperkoekmannetjes en ging Ferro verleiden tot spelen. Die gekke pluis wist niet hoe snel die van de een naar de ander moest rennen. :D Kortom, een geslaagd pakket. Dank!

Heel graag gedaan *\o/*

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 09:07

Helemaal vergeten door de drukte. Als lugea niet mijn ss is, Banjer ben jij dat dan wel? :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 09:54

Luna2006 schreef:
Super mooi iniatief lugea moest het terug gestuurd worden. Een echt kerstgebaar <3

Ik snap maar al te goed hoe zuur dat kan zijn. Vorig jaar is ons pakketje ook niet unboxt...

Mijn pakket dit jaar is ook nog niet ge-unboxt...

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 09:58

Wat jammer, hopelijk gebeurt dat alsnog Momo94.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 10:11

Momo94 schreef:
Luna2006 schreef:
Super mooi iniatief lugea moest het terug gestuurd worden. Een echt kerstgebaar <3

Ik snap maar al te goed hoe zuur dat kan zijn. Vorig jaar is ons pakketje ook niet unboxt...

Mijn pakket dit jaar is ook nog niet ge-unboxt...

Jaa, je hebt helemaal gelijk.

Ik zal straks een alles bij elkaar foto maken en her verslag maken.

Pregnancy brain is wel echt een ding aan het worden.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 10:18

@EmptyWords

Dank je! Vind dat namelijk ook altijd zo leuk om te zien! :D Volg iedereen met zijn unboxing met veel plezier hier. *\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 10:53

EmptyWords heeft een goede reden, die bakt een baby en gepaard daarmee gaat dat je je eigen naam nog vergeet. _O-

Een kennis van ons is ongeveer even lang zwanger, dat arme mens gaat met de auto naar de supermarkt en met de bus naar huis. :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 11:04

Gelukkig kan ik lopend naar de winkel, maar ik zie het mezelf wel doen ja.

Maakt niet dat het gewoon leuk is om de chaos te zien.