Hebben volgende week balans op het werk en deze week druk met voorbereiden en voorstellen van dingen.. werk nu ook 15 uur meer dan normaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Heb je de memo niet gekregen? We moeten voor komende woensdag verzenden ivm de verwachte drukte bij PostNl.
Dan zijn de rendieren nog op tijd met alllll onze pakketjes.
Roosch schreef:Tanya schreef:Ik heb alle kadootjes wel al denk ik, maar nog geen hints. Dacht dat ik alles had en kreeg toen een bericht van Vinted dat er nog een pakket klaar lag. Was alweer vergeten dat ik nog iets had besteld lol
Story of my life.
De pakketpuntmeneer kent me zelfs al bij naam. Zucht.
miccamaaike schreef:Alja schreef:Oh noooo heb ik dat privé bericht helemaal gemist…
Moet wel zeggen nu ik een erg leuke en uitdagende baan heb, ik veel minder tijd op bokt door breng
Hee Alja,
Alles goed?
Wat leuk dat je een andere baan hebt, wat ben je gaan doen? Weer helemaal hersteld inmiddels?
Leuk dat je toch nog mee kunt doen met secret santa!
Groeten Maaike
Momo94 schreef:Voor de mensen die van koffie houden, hebben jullie liever bonen of al voor gemalen koffie?
Voor de thee liefhebbers, heb je liever natuurlijke kruidenmixen of van die zakjes uit de supermarkt?
Momo94 schreef:Voor de mensen die van koffie houden, hebben jullie liever bonen of al voor gemalen koffie?
Voor de thee liefhebbers, heb je liever natuurlijke kruidenmixen of van die zakjes uit de supermarkt?
foxy80 schreef:Het is de eerste keer dat ik mee doe, zag ik nu iemand die haar lootje een kaartje had gestuurd om al wat te teasen?
Wat zijn nog van die extra acties buiten het (creatief) inpakken en toevoegen van hints?