Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 18:14

Fijne kerst allemaal!
Helaas geen leuke foto van de meiden, want Ronja is compleet over haar toeren van het vuurwerk dat hier al wordt afgestoken -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 20:39

Dat vuurwerk is echt kak hè.

Ik heb ook al een paar nachten op de bank geslapen deze week. Kan haar niet mee naar boven nemen want met enkel glas boven en geen rolluiken hoor je alles nog beter.

Kijk echt niet uit naar de komende week -O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 20:41

ja, data vuurwerk is heel erg kak -O-
Gelukkig lijkt mn 2e melding bij de politie wat te hebben gedaan, want het is nu rustig.. *fingers crossed*

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:03

Paar dagen niet online geweest, iets met 4 dagen kerst waar normale mensen er maar 2 hebben maar ik heb een paar onwijs leuke unboxings gemist, supergaaf om te zien en wat heeft iedereen een moeite gedaan en zulke creatieve hints ook weer! Ik doe echt ideeen op voor volgend jaar.

De rest laat ik me niet over uit behalve dan dat als ik zoveel waarde aan een datum zou hechten, de kerst volledig verziekt zou zijn en wie laat dat nou van een datum afhangen? Wij hebben al maanden voorbereidingspret, kadootjes bij de kringloop gescoord, elkaar geirriteerd met recepten tips en dergelijke en mijn zus heeft de 23e positief getest op corona....daaag 2e kerstdag! We gaan dit nu 6 januari vieren, wij proberen altijd een positieve draai ergens aan te geven :D

Ik ga vanmiddag nog wel even langs mijn vader maar de rest van de groep is dus niet aanwezig. Enige punt is of ik nou wel of niet het ingepakte gourmetstel alvast meeneem (mijn vader haat gourmetten en ik heb een prachtexemplaar bij de kringloop gescoord) of dat ik die tot 6 januari laat liggen bij de rest.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:39

Lekker laten liggen zodat iedereen de pret ervan heeft :+

Hier al 2 drukke kerstdagen erop zitten, nog 1tje te gaan.
Normaal plannen we het meer gespreid maar nu kwam het zo kort op elkaar uit.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 12:12

Ik zou hetzelfde doen ja, ook bewaren tot iedereen compleet is. :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 14:48

Citaat:
Eind goed, al goed. *\o/*

Het pakket van Swifter is vandaag bezorgd. Ze zal het niet meer posten omdat ze naar eigen zeggen Bokt verwijderd heeft.

In overleg met haar SS, Lugea, besloten het wel te posten in het kader van de transparantie die er altijd al geweest is.

Het is vooral jammer voor Lugea dat haar pakket niet meer gedeeld zal worden maar, als Swifter het daadwerkelijk terugstuurt naar Lugea, zien we het wellicht uiteindelijk toch nog. Lugea heeft besloten het dan te doneren aan het lokale asiel. <3 Als ze besluit het pakket te houden, hopen zowel Lugea als ik dat ze er veel plezier van zal hebben.

Voor de beeldvorming, Lugea had van buiten een platenspeler gemaakt met als LP een Elvis liedje, als hint naar Elvis. _/-\o_

Via deze weg wil ik Lugea nogmaals héél hartelijk bedanken voor al haar tijd en moeite, gestoken in het pakket!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:00

Super mooi iniatief lugea moest het terug gestuurd worden. Een echt kerstgebaar <3

Ik snap maar al te goed hoe zuur dat kan zijn. Vorig jaar is ons pakketje ook niet unboxt...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:47

Als stille meelezer wil ik even zeggen dat ik jullie pakketten allemaal onwijs leuk vind! Het kriebelt hier om volgend jaar een katteneditie op te zetten :D Ik heb genoten van de pakketten en het enthousiasme in ieder geval!

Mooi initiatief ook Lugea, dat is zeker een mooie kerstgedachte <3

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:48

Wat ontzettend jammer. Alle drama eigenlijk om niks, het pakket is als nog met de kerst gekomen :( Daarnaast heeft Lugea er heel veel moeite in gestopt en dan is het jammer dat het niet de eer in het topic krijgt die het verdiend :( Wel ontzettend leuk als het naar het asiel gaat, dan zijn er alsnog een aantal honden erg blij mee!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:51

Marjo schreef:
Als stille meelezer wil ik even zeggen dat ik jullie pakketten allemaal onwijs leuk vind! Het kriebelt hier om volgend jaar een katteneditie op te zetten :D Ik heb genoten van de pakketten en het enthousiasme in ieder geval!

Mooi initiatief ook Lugea, dat is zeker een mooie kerstgedachte <3

Ik zou deze best willen organiseren! Ik heb zelf geen kat, dus ik zou niet zelf meedoen, maar het lijkt me leuk om er eentje (mee) te organiseren :D

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:53

Tja was niet gebeurd als KimD niet zo onnozel reageerde naar Swifter toe.

En ja haar reactie was onnodig. Ze had beter blij geweest dat Lugea een voorstel deed ipv te zeggen er niet mee akkoord te gaan en dan ook nog eens Swifter afschelden als kinderachtig. Dat ging er echt over.
't is dus wel zelf gezocht dat Swifter niet meer online komt.

Maar om de gemoederen hier te stillen, Swifter heeft met een moderator contact. Meer ga ik nog niet prijsgegeven.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:55

Sorry maar zo ontzettend afgeven op KimD vind ik ontzettend ongepast.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:58

eclair98 schreef:

Mag je vinden, maar zij heeft niet iemand als kinderachtig neer te zetten.
Ze had ook op een meer gepaste manier kunnen zeggen dat ze het niet eens is met het voorstel.
Maar kom, gedane dingen nemen geen keer. En ik doe volgende editie ook niet meer mee. Ik heb hier nu gezien hoe er gereageerd wordt en hoe sommige er nog een sneer achterna geven.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 16:00

Art_Ificious schreef:
Tja was niet gebeurd als KimD niet zo onnozel reageerde naar Swifter toe.

En ja haar reactie was onnodig. Ze had beter blij geweest dat Lugea een voorstel deed ipv te zeggen er niet mee akkoord te gaan en dan ook nog eens Swifter afschelden als kinderachtig. Dat ging er echt over.
't is dus wel zelf gezocht dat Swifter niet meer online komt.

Maar om de gemoederen hier te stillen, Swifter heeft met een moderator contact. Meer ga ik nog niet prijsgegeven.

Ik heb met diezelfde moderator contact en de toon van haar PB's en de boodschap die ze vanuit Swifter doorgeeft is toch heel anders als wat jij nu hier weer doet voorkomen. Jouw toon doet absoluut geen goede zaken voor de berichten en toon die gezet is door Swifter haar berichten. :=

In die PB's wordt vooral aangegeven dat Swifter zich ontzettend schuldig & banketstaaf voelt en zich schaamt over de verloop van het topic en de berichten.

Ik had dit niet openbaar willen maken maar aangezien er je er wederom voor kiest om onterecht met stront richting mij te gooien voel ik me genoodzaakt.

Dus ik weet niet of je van plan bent nog verder te willen rellen en stront te gooien maar dat komt niemand ten goede.

De moderator in kwestie wilt een post maken voor Lugea als SS nog te bedanken en haar de eer te geven als SS, niet meer, niet minder, maak het niet spannender dan dat het is.
Laatst bijgewerkt door KimD op 26-12-23 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:03

Art_Ificious schreef:
eclair98 schreef:

Mag je vinden, maar zij heeft niet iemand als kinderachtig neer te zetten.
Ze had ook op een meer gepaste manier kunnen zeggen dat ze het niet eens is met het voorstel.
Maar kom, gedane dingen nemen geen keer. En ik doe volgende editie ook niet meer mee. Ik heb hier nu gezien hoe er gereageerd wordt en hoe sommige er nog een sneer achterna geven.

Lees je eigen berichten terug. Je bent zelf ontzettend met modder aan het gooien en KimD zwart aan het maken. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk als je het mij vraagt :')

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:04

Jammer dat je nu weer zo afgeeft op Kim zeg, ik heb nog privecontact met Swifter gehad omdat ze me een PB had gestuurd om uit te leggen hoe zij het had ervaren. Uiteindelijk kwamen we erop uit dat het vooral een heel groot misverstand is geweest allemaal. Jammer dat je nu zo de sfeer weer komt verpesten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:06

eclair98 schreef:
Wat ontzettend jammer. Alle drama eigenlijk om niks, het pakket is als nog met de kerst gekomen :( Daarnaast heeft Lugea er heel veel moeite in gestopt en dan is het jammer dat het niet de eer in het topic krijgt die het verdiend :( Wel ontzettend leuk als het naar het asiel gaat, dan zijn er alsnog een aantal honden erg blij mee!

Hier sluit ik me volledig bij aan en ook wat NorwayFjord zegt. @Lugea, ik vind het echt noemenswaardig hoe je je opgesteld hebt vanaf dat er vertraging in het pakket kwam. Hoe je telkens er achteraan bent gegaan, bezig bent geweest ermee en ook al meteen opperde om mocht het nodig gaan zijn voor 40e weer een mooi nieuw pakket te willen maken. Dat siert je enorm <3

Ik vind het ook weer enorm jammer dat inderdaad nu weer dezelfde persoon zo de sfeer komt beïnvloeden er over door blijft gaan, want wat wil je nu hiermee bereiken? Mag de rest het nu niet meer gezellig hebben hier? Swifter heeft haar afscheid genomen en wil het er nu bij laten, Kim geeft nog in een net bericht aan wel dat het pakket is aangekomen en probeert gewoon open te zijn over alles. Laat het daarmee dan ook gewoon klaar zijn nu. Enorm zuur dit. Kap er alsjeblieft gewoon mee en ontstip dit topic zodat de rest nog kan nagenieten van Kerst en alle mooie pakketten. Lijkt me een veel mooier idee.

En @Marjo, leuk ja een katten editie! Misschien dat ik Toch mee doe dan hahaha.

BlinniiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:30

Zo. Even een kort berichtje!

Lieve Santa, wat een super leuk pakket heb je Ferro gestuurd! :):) Ik heb het net met hem opengemaakt. Hij is super enthousiast aan het scheuren gegaan <3

Ik heb nu geen tijd om een verslag te maken en ik weet ook nog niet wie je bent.. maar...TO BE CONTINUED! *\o/*

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 16:46

Ik ben heel blij dat het pakket van Swifter alsnog bezorgd is en hoop dat ze het gewoon wil houden en er toch nog heel blij mee is. Het is met veel liefde samengesteld. Het was echt spannend de afgelopen tijd en ik heb er veel stress van gehad omdat ik het zo vervelend vond, maar tegelijkertijd machteloos stond. Ik ben heel blij dat het nu toch allemaal op z’n pootjes terecht is gekomen. :)

Ik heb ook contact met de moderator gehad en als het goed is wordt de unboxing alsnog gedeeld. Dat zou ik wel heel leuk vinden. :)

Wat betreft de discussie hoop ik dat we het kunnen laten rusten. Kim heeft deze editie fantastisch georganiseerd en dit soort dingen kunnen helaas gebeuren. Er is altijd goed contact geweest tussen mij, Kim en Swifter en ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat we het netjes op zouden lossen. Laten we blij zijn dat alles goed is gekomen en Swifter alsnog een pakket heeft.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 17:09

Lugea schreef:
Ik ben heel blij dat het pakket van Swifter alsnog bezorgd is en hoop dat ze het gewoon wil houden en er toch nog heel blij mee is. Het is met veel liefde samengesteld. Het was echt spannend de afgelopen tijd en ik heb er veel stress van gehad omdat ik het zo vervelend vond, maar tegelijkertijd machteloos stond. Ik ben heel blij dat het nu toch allemaal op z’n pootjes terecht is gekomen. :)

Ik heb ook contact met de moderator gehad en als het goed is wordt de unboxing alsnog gedeeld. Dat zou ik wel heel leuk vinden. :)

Wat betreft de discussie hoop ik dat we het kunnen laten rusten. Kim heeft deze editie fantastisch georganiseerd en dit soort dingen kunnen helaas gebeuren. Er is altijd goed contact geweest tussen mij, Kim en Swifter en ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat we het netjes op zouden lossen. Laten we blij zijn dat alles goed is gekomen en Swifter alsnog een pakket heeft.

Mooi gezegd. Ik ben erg benieuwd naar het pakket, dus leuk dat ie nog gedeeld kan worden :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 17:58

Wat fijn dat het pakket goed is aangekomen, en nog met kerst ook, en onwijs hulde voor jou Lugea! Wat een rotsituatie toch zo. Hopelijk wil Swifter het alsnog delen!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 18:08

Idd hulde voor Lugea.
En voor Kim die dit organiseert.

Hier vooral een natte kerst….

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De dijkwachters hadden er gelukkig lol in,
maar wat zijn we allemaal vies.