Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:21

pradadaan schreef:
AfricanLady ben jij mijn secret Santa? {:)

Ja dat klopt *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:26

Het is jammer dat het nu zo loopt, maar ik denk dat iedereen alles met goede bedoelingen doet, zowel Swifter, haar SS, als KimD. En ik denk dat we ons allemaal ook heel goed kunnen voorstellen hoe Swifter en haar SS zich voelen, en hadden we natuurlijk allemaal gehoopt dat het pakket gewoon op tijd zou zijn en niet gegijzeld zou worden door de Postdiensten.

Daarnaast is er nu eenmaal snel en makkelijk sprake van miscommunicatie omdat het heel makkelijk is om tekst verschillend te interpreteren en omdat contact via tekst toch ook wat stroever kan verlopen. Ik denk dat dat hier ook het geval is.

Swifter, fijn dat je je excuus aanbiedt. Ik gok dat aan jouw kant de emoties ook even hoog opliepen. Kan gebeuren natuurlijk, maar laten we vooral rustig blijven en afwachten of jouw pakket nog wordt geleverd. Ik duim heel hard van wel.

Het is niet niks om een SS te organiseren, dus ik ben KimD dankbaar dat ze dit ook dit jaar weer op zich heeft genomen. En ik denk dat wat er is gebeurd een goede les is voor de volgende editie, je kan gewoon pure pech hebben ondanks het op tijd verzenden van je pakket. En daarnaast is het denk ik goed om problemen e.d. zoveel mogelijk bij de SS organisatie neer te leggen, dan komt het altijd goed, net zoals tijdens voorgaande edities. :D

StonedRomy

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:33

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Merry Christmas

Morgen ga ik even goede foto’s van de show lijntjes maken want dan staan de maandelijkse sta foto’s van de Akita’s weer op de planning. Vind zo’n lijntjes toch altijd het beste uit komen als ze gebruikt worden waarvoor ze dienen. Dus Kim, morgen een foto van je lijntjes zonder dat mijn hond als een lelijke banaan aan een mooi lijntje hangt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:34

Goh je kijkt even niet op bokt

Edit
Ik laat het er maar even bij
Door met vrolijker noten *\o/*

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:41

Zo is Wendyshet haar unboxing ook lekker ondergesneeuwd zeg... :n

WendyShet: super leuk!! Die kikker, daar kunnen snoepjes in zeker? Dat spookje is ook heel gaaf!
StonedRomy: wat gaaf zo met die kerstkransen <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 21:49

StonedRomy schreef:
[ [url=m/JiceM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tT9W8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK2Une.jpg]Afbeelding[/url] ]

Merry Christmas

Morgen ga ik even goede foto’s van de show lijntjes maken want dan staan de maandelijkse sta foto’s van de Akita’s weer op de planning. Vind zo’n lijntjes toch altijd het beste uit komen als ze gebruikt worden waarvoor ze dienen. Dus Kim, morgen een foto van je lijntjes zonder dat mijn hond als een lelijke banaan aan een mooi lijntje hangt

Ik hoop vooral dat je de lijntjes zelf mooi vind en ze goed zijn. Als ik iets moeilijk vond om te maken waren die het wel. De combinatie van kraaltjes etc. :=

Heb wel 100x mensen geappt en op het werk gevraagd 'is dit mooi zo?'. :')

Die kerstkransen is trouwens een super leuk idee!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 21:50

Suusw schreef:
Zo is Wendyshet haar unboxing ook lekker ondergesneeuwd zeg... :n

WendyShet: super leuk!! Die kikker, daar kunnen snoepjes in zeker? Dat spookje is ook heel gaaf!
StonedRomy: wat gaaf zo met die kerstkransen <3

Inderdaad, helemaal gelijk en het was een leuk verslag van wederom een mooi pakket! {:)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:58

KimD schreef:
StonedRomy schreef:
[ [url=m/JiceM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tT9W8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK2Une.jpg]Afbeelding[/url] ]

Merry Christmas

Ik hoop vooral dat je de lijntjes zelf mooi vind en ze goed zijn. Als ik iets moeilijk vond om te maken waren die het wel. De combinatie van kraaltjes etc. :=

Heb wel 100x mensen geappt en op het werk gevraagd 'is dit mooi zo?'. :')

Die kerstkransen is trouwens een super leuk idee!
:')

Oh lijntjes zijn enorm gaaf! Gin haar fokker vond vooral de donker groene een enorm leuke omdat dat echt gin haar kleur is. Dacht toen ik ze uitpakte dat ze wellicht wat te dik zouden zijn, maar gintora heeft hele lange haren en dan is het echt niet te zien.

Kraaltjes zijn ook erg leuk gedaan! Ik vind ze echt prachtig en denk dat je ze zo online kunt gooien om te verkopen hoor.

Show lijntjes zijn gewoon best wel dom. Ik loop buiten altijd aan de meest stevige lijnen met mijn Akita’s en dan ga ik ineens in een hal met mega veel andere honden aan een mini lijntje daar gaan staan

En fotograaf die de kerst foto’s heeft gemaakt kan ik je echt aanraden. Hele lieve geduldige meid die met een paar minuten al genoeg foto’s heeft. Niet zo eentje waar je hond 5 uur geduld moet hebben en je hebt nog net niets omdat het moment de hele tijd net gemist wordt.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 22:16

StonedRomy schreef:
Oh lijntjes zijn enorm gaaf! Gin haar fokker vond vooral de donker groene een enorm leuke omdat dat echt gin haar kleur is. Dacht toen ik ze uitpakte dat ze wellicht wat te dik zouden zijn, maar gintora heeft hele lange haren en dan is het echt niet te zien.

Kraaltjes zijn ook erg leuk gedaan! Ik vind ze echt prachtig en denk dat je ze zo online kunt gooien om te verkopen hoor.

Show lijntjes zijn gewoon best wel dom. Ik loop buiten altijd aan de meest stevige lijnen met mijn Akita’s en dan ga ik ineens in een hal met mega veel andere honden aan een mini lijntje daar gaan staan

En fotograaf die de kerst foto’s heeft gemaakt kan ik je echt aanraden. Hele lieve geduldige meid die met een paar minuten al genoeg foto’s heeft. Niet zo eentje waar je hond 5 uur geduld moet hebben en je hebt nog net niets omdat het moment de hele tijd net gemist wordt.

Ik had 4mm ook besteld maar daar zou ik mijn hamster nog niet aan uitlaten. :') Dus toen gekozen voor 6mm & het gevuld.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 22:22

Uhm, ik wil even kwijt dat ik de aanboden die er zijn voor het versturen van een alternatief erg lief vind maar dat ik deze achter de schermen ook heb afgeslagen. Er komt een 2e pakket aan maar daar heb ik niet specifiek naar gevraagd. Ik heb in mijn post enkel de waarheid geplaatst dat ik de inhoud zeer bedroevend vond en dan niet eens voor wat het gekost mag hebben maar dat het geven van een geopende verpakking mij nogal hard binnen kwam als een bijzondere actie. Misschien ligt dat bij mij, maar ik ga niet liegen over wat dit met mijn deed.
Achter de schermen is er contact geweest met Kim en mijn SS en via ook en SS heeft met Kim in overleg besloten een nazending te sturen. Ik geef met liefde iedereen de voordeel van de twijfel en kan enkel bewondering hebben dat SS dit op pakt. Wat ik echter niet wil is uitzoeken wie mijn SS is en dat er aan haar forumnaam een negatieve ervaring blijft plakken die bij meerderen bekend is. Wellicht had ik dan alles achter de schermen moeten doen, maar dat kan ik niet meer terug draaien. Ook ik ben soms emotioneel en kan fouten maken, wellicht heftiger nog ivm mijn autisme (wat geen excuus is overigens )

Wat betreft dat pakket uit België, ik snap de vraag : hoe lang gaan we wachten. Ik zou knettergek worden als je dat niet duidelijk hebt qua datum. Want van: we zien wel wanneer en wacht “nog ff “ af krijg je gewoon geen duidelijkheid.
Tegelijk zitten we midden in de aller allerdrukste dagen van kerst en oud en nieuw. Pakketten binnen en buiten Nederland komen met grote kans pas na het nieuwe jaar aan. Ook als je nu een nieuw pakket zou sturen. Alternatieve pakketten gesponsord door anderen zijn goed bedoeld en ook ik heb daar in het verleden aan bijgedragen maar heb daar zelf niet behoefte aan. Dat gezegd moet dat een vrijwilligheid zijn tenzij daarvoor voor deelname afspraken over zijn gemaakt. Of je dat moet willen is wat anders maar ook dan moet de verantwoordelijkheid voor zo’n pakket van tevoren bepaald worden.
Meedoen heeft risico’s pakketten raken kwijt of vertraagd. Niet iedereen stopt er even veel of meer of minder moeite in. En dat ik mij dit jaar tot de pechvogel reken (ik , zelf , eigen mening dus) maakt niet dat ik volgend jaar met minder plezier mee doe.

Maar misschien is het niet eerlijk om alle druk bij 1 persoon te leggen die vervolgens een stormvloed aan kritiek over zich heen krijgt terwijl het euvel vooral veel miscommunicatie lijkt te zijn.

Ik bied iig mn excuses aan voor mijn deel van de drama, ook naar mijn SS omdat ik het wellicht anders had moeten aanpakken.
Ik hoop dat Swifter en haar SS nog even de tijd willen geven tot de eerste week van januari? Het is niet leuk dat het pakket enorm vertraagd is maar nu opnieuw sturen zal waarschijnlijk niet maken dat je eerder wat krijgt. Mocht eerder blijken dat het pakket werkelijk echt foetsie is door postnl dan doe ik met liefde mee voor een alternatief zodat jij wel wat leuks krijgt voor je honden en je SS niet haar geld kwijt is.

Verder wens ik iedereen alsnog fijne kerstdagen, vind ik het pakket van wendyshet prachtig en de foto’s van StonedRomy briljant. Leuk idee voor volgend jaar. Al denk ik dat Hoax er mee vandoor gaat

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 22:47

Wendyshet, wat is die geest leuk zeg! Ook weer zo'n mooi pakket. <3

Prachtige honden heb je StonedRomy! Helemaal zo met die kransen om. <3

Hier is Suki nog steeds helemaal overdonderd door al haar nieuwe speelgoed. Ze neemt het zelfs mee met de wandeling. Ik kan inmiddels stellen dat het best moeilijk kakken is met windkracht 7 en een wapperende kerst cactus, hij was bijna weggewaaid. :')

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 22:52

Lau07, heb je daar ook foto's van _O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:02

Nou indd, dat vraagt om foto's!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:03

Suusw schreef:
Lau07, heb je daar ook foto's van _O-

Helaas niet, want ik was de sukkel die de wapperende cactus moest redden toen hij de sloot in dreigde te wapperen. Mocht ze hem morgen weer mee willen nemen zal ik foto's maken. :') :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:04

Afbeelding

@Candalisa, Bobbie woont inmiddels in zijn bandana!

Fijne feestdagen allemaal!

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:41

lotthje schreef:
Hmmmm helaas. Dan optie twee: SimonDesteny? :D

Voel me heel blond nu hoor, maar ik kan niet zo heel goed puzzelen :')

Haha! Ja, Luna en ik waren jullie Santas :D

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 23:45

SimonDesteny schreef:
lotthje schreef:
Hmmmm helaas. Dan optie twee: SimonDesteny? :D

Voel me heel blond nu hoor, maar ik kan niet zo heel goed puzzelen :')

AAAAH DANKJEWEL!!!!

Ik ben zo blij met je pakket, echt heel erg leuk. Daisy is er ook heel erg blij mee. Die pikt steeds de knuffel of een nieuw balletje uit de speelmand. Ook het trektouw is een groot succes. Heel heel erg bedankt!! *\o/* _/-\o_

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 00:03

L_iek schreef:
[ [url=m/eZm6bJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Candalisa, Bobbie woont inmiddels in zijn bandana!

Fijne feestdagen allemaal!

Aaaah zo lief!! Hij is wel heel toepasselijk want Bobbie hoort wel echt op de Nice list!!

Hopelijk krijgen we nog een mooie pakket te zien!
Hier ook fijne feestdagen gewenst!
Afbeelding

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 00:08

lotthje schreef:
SimonDesteny schreef:

AAAAH DANKJEWEL!!!!

Ik ben zo blij met je pakket, echt heel erg leuk. Daisy is er ook heel erg blij mee. Die pikt steeds de knuffel of een nieuw balletje uit de speelmand. Ook het trektouw is een groot succes. Heel heel erg bedankt!! *\o/* _/-\o_

Ah super leuk! Blij dat het goed in de smaak valt, was voor het eerst dat we meededen, haha!
Vondt het heel erg leuk om te doen. :j

Waar ik wel om moest lachen.. Toen we Luna als pup kochten, was haar naam daar Daisy, hahah!

Luna had zelf natuurlijk ook nog even geposeerd met haar 'te verzenden' pakket. :D

"Zo, alles in de doos"
Afbeelding

"Daar gaat 'ie dan, have a save trip!"
Afbeelding

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 00:15

SimonDesteny schreef:
lotthje schreef:

AAAAH DANKJEWEL!!!!

Ah super leuk! Blij dat het goed in de smaak valt, was voor het eerst dat we meededen, haha!
Vondt het heel erg leuk om te doen. :j

Waar ik wel om moest lachen.. Toen we Luna als pup kochten, was haar naam daar Daisy, hahah!

Luna had zelf natuurlijk ook nog even geposeerd met haar 'te verzenden' pakket. :D

"Zo, alles in de doos"
[ [url=m/YHJMw6.jpg]Afbeelding[/url] ]

"Daar gaat 'ie dan, have a save trip!"
[ [url=m/pvfDBv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaaah wat een leuke foto’s hahahaha.

Wat een toeval!! Wij hebben ervoor gekozen om Daisy haar naam zo te laten. Hebben we zelf ook niet besloten. Maar het past haar zo goed!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 00:29

AfricanLady schreef:
pradadaan schreef:
AfricanLady ben jij mijn secret Santa? {:)

Ja dat klopt *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Héél erg bedankt voor dit pakket! Ik en de hondjes zijn er heel erg blij mee <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 01:17

@wendyshet leuk pakket! :D

Pakketten kunnen soms langer duren... had een pakket verstuurd voor de verjaardag van een zoontje van een oud klasgenootje van mij naar Frankrijk.. 15 november verstuurd 22 december pas aangekomen. Je weet soms niet waarom iets langer kan duren. Daar kan helaas niemand wat aan doen. Dacht ook dat die voor zijn verjaardag 11 december optijd zou zijn. #)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 01:24

Heel leuk pakket nog Wendyshet! Sorry dat het wat ondergesneeuwd was maar nog even terug gelezen en genoten van je unboxing!

Wat een mooie pakketten zijn er voorbij gekomen <3

Via deze weg fijne feestdagen gewenst aan iedereen. Ik hoop dat jullie mooie kerstdagen hebben en dat 2024 een super jaar voor iedereen mag worden <|-

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 01:36

Afbeelding

Kerst-Mona en ik wensen jullie allemaal fijne kerstdagen. Veel gezelligheid, voorspoed, warmte en liefde :+:

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 05:10

Wat een leuk pakket wendyshet <3

Fijne feestdagen iedereen {:)