pradadaan schreef:AfricanLady ben jij mijn secret Santa?
Ja dat klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:[ [url=m/JiceM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tT9W8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK2Une.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merry Christmas
Morgen ga ik even goede foto’s van de show lijntjes maken want dan staan de maandelijkse sta foto’s van de Akita’s weer op de planning. Vind zo’n lijntjes toch altijd het beste uit komen als ze gebruikt worden waarvoor ze dienen. Dus Kim, morgen een foto van je lijntjes zonder dat mijn hond als een lelijke banaan aan een mooi lijntje hangt
Suusw schreef:Zo is Wendyshet haar unboxing ook lekker ondergesneeuwd zeg...![]()
WendyShet: super leuk!! Die kikker, daar kunnen snoepjes in zeker? Dat spookje is ook heel gaaf!
StonedRomy: wat gaaf zo met die kerstkransen
KimD schreef:StonedRomy schreef:[ [url=m/JiceM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tT9W8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EK2Une.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merry Christmas
Morgen ga ik even goede foto’s van de show lijntjes maken want dan staan de maandelijkse sta foto’s van de Akita’s weer op de planning. Vind zo’n lijntjes toch altijd het beste uit komen als ze gebruikt worden waarvoor ze dienen. Dus Kim, morgen een foto van je lijntjes zonder dat mijn hond als een lelijke banaan aan een mooi lijntje hangt
Ik hoop vooral dat je de lijntjes zelf mooi vind en ze goed zijn. Als ik iets moeilijk vond om te maken waren die het wel. De combinatie van kraaltjes etc.
Heb wel 100x mensen geappt en op het werk gevraagd 'is dit mooi zo?'.
Die kerstkransen is trouwens een super leuk idee!
StonedRomy schreef:Oh lijntjes zijn enorm gaaf! Gin haar fokker vond vooral de donker groene een enorm leuke omdat dat echt gin haar kleur is. Dacht toen ik ze uitpakte dat ze wellicht wat te dik zouden zijn, maar gintora heeft hele lange haren en dan is het echt niet te zien.
Kraaltjes zijn ook erg leuk gedaan! Ik vind ze echt prachtig en denk dat je ze zo online kunt gooien om te verkopen hoor.
Show lijntjes zijn gewoon best wel dom. Ik loop buiten altijd aan de meest stevige lijnen met mijn Akita’s en dan ga ik ineens in een hal met mega veel andere honden aan een mini lijntje daar gaan staan
En fotograaf die de kerst foto’s heeft gemaakt kan ik je echt aanraden. Hele lieve geduldige meid die met een paar minuten al genoeg foto’s heeft. Niet zo eentje waar je hond 5 uur geduld moet hebben en je hebt nog net niets omdat het moment de hele tijd net gemist wordt.
SimonDesteny schreef:lotthje schreef:Hmmmm helaas. Dan optie twee: SimonDesteny?![]()
Voel me heel blond nu hoor, maar ik kan niet zo heel goed puzzelen
Haha! Ja, Luna en ik waren jullie Santas
L_iek schreef:[ [url=m/eZm6bJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Candalisa, Bobbie woont inmiddels in zijn bandana!
Fijne feestdagen allemaal!
lotthje schreef:SimonDesteny schreef:Haha! Ja, Luna en ik waren jullie Santas
AAAAH DANKJEWEL!!!!
Ik ben zo blij met je pakket, echt heel erg leuk. Daisy is er ook heel erg blij mee. Die pikt steeds de knuffel of een nieuw balletje uit de speelmand. Ook het trektouw is een groot succes. Heel heel erg bedankt!!![]()
SimonDesteny schreef:lotthje schreef:
AAAAH DANKJEWEL!!!!
Ik ben zo blij met je pakket, echt heel erg leuk. Daisy is er ook heel erg blij mee. Die pikt steeds de knuffel of een nieuw balletje uit de speelmand. Ook het trektouw is een groot succes. Heel heel erg bedankt!!![]()
Ah super leuk! Blij dat het goed in de smaak valt, was voor het eerst dat we meededen, haha!
Vondt het heel erg leuk om te doen.![]()
Waar ik wel om moest lachen.. Toen we Luna als pup kochten, was haar naam daar Daisy, hahah!
Luna had zelf natuurlijk ook nog even geposeerd met haar 'te verzenden' pakket.![]()
"Zo, alles in de doos"
[ [url=m/YHJMw6.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Daar gaat 'ie dan, have a save trip!"
[ [url=m/pvfDBv.jpg]Afbeelding[/url] ]