Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.
candalisa schreef:dieseltje09 schreef:Qua douche spul rituals (heb toen happy boedha eruit ging groot ingeslagen, dat is by far mijn favoriet, dus mocht iemand een goede dupe weten..?)
Happy Boeddha is de rituals van mehr gewordengewoon precies zelfde geur alleen andere naam.
[ [url=m/8DbEth.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.
Ja! Maar wel met een hoge draaddichtheid. Action heeft lakens van percale maar die zijn echt minder fijn dan mijn wat duurdere met hogere draaddichtheid.
Even investeren maar daarna slaapt het zo fijn.
Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.