Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 20:48

Poe denk dat rosé wel mijn favo kleur is ik houd van dat soort tinten in huis en op mijn paard.

Vandaag lekker dagje op stap geweest met mijn vriendin. Eerst lekker naar stal lekker gereden daarna even langs de tuin centrum. Tussendoor effe Pikmin gespeeld echt een ideale vrije dag. Binnenkort hopelijk nog een keer naar Duiven.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 21:20

Leuk om te lezen dat de lievelingskleuren anders zijn dan de kleuren die in huis terug komen.

Ik ben dol op groen, mijn vriend rood. Dus toen wij eetkamer stoelen uit gingen zoeken zijn we uitgekomen op rood en groen, ik wilde 3 om 3, maar mijn vriend heeft "gewonnen" met 4 rode.

Deze vraag had ik vandaag met mijn leerlingen besproken. Wat heb je voor het laatst gegoogeld en waarom?

Ik zelf op een adres voor de navigatie, en dan lekker met de spraakfunctie omdat ik te lui ben om te typen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 21:30

Ik heb voor het laatst gegoogeld naar salarisschalen voor docenten in het VO. Ik wilde mijn man namelijk laten zien hoeveel ik verdien als ik in de laatste trede van mijn salarisschaal zit.

Leuke vraag trouwens! Die ga ik van je pikken. :D

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 21:32

Favoriete kleur is voor mij groen en blauw

Qua make up gebruik ik de mascara en potlood van Clinique, oogschaduw van Huda.
Mijn dag/nachtcreme, cleaner en tonic van Nuxe

Qua douche spul rituals (heb toen happy boedha eruit ging groot ingeslagen, dat is by far mijn favoriet, dus mocht iemand een goede dupe weten..?)
En vaak ook iets van Dove voor als ik ff snel me afspoel
Mijn shampoo komt ivm seborroïsch eczeem op recept bij de apotheek vandaan :+

Ik heb trouwens nog een top, een fijne to go koffie/thee beker die groot genoeg is voor mn latte macchiato <3
Ik ga wat meer naar kantoor weer moeten en dan is s’ochtens het wel fijn een lek vrij exemplaar te hebben (ik ben er dus ondertussen op de minder prettige manier achter dat die van mijn niet lek proof is, mn hele tas zat onder incl laptop >;)

Wat ik het laatst gegoogled heb is hoe JKK eruit ziet in hooi, bleek overigens kamille in de baal te zijn :7

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 21:50

dieseltje09 schreef:
Qua douche spul rituals (heb toen happy boedha eruit ging groot ingeslagen, dat is by far mijn favoriet, dus mocht iemand een goede dupe weten..?)

:7

Happy Boeddha is de rituals van mehr geworden :j gewoon precies zelfde geur alleen andere naam.

Afbeelding

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:12

Wat ik als laatst gegoogeld heb kan ik hier beter niet melden. Laten we het houden op: Secret Santa :+

Ik heb vanmiddag een checklist gemaakt voor mijn lootje en nog wat gekocht . Kan ik weer wat afstrepen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:14

Ik ruik toch wel een subtiel verschil maar vind ze allebei lekker. :j

Qua beautyproducten.. ik ben vooral heel erg lui. Ik wil er zo leuk mogelijk uit zien zonder al teveel moeite zeg maar. Ik slaap liever een half uur langer en dat ik m'n make up in 5 minuten doe dan dat ik een uur voor m'n wekker gaat sta te plamuren. Maar als m'n santa van een potje oogschaduw af wil dan wordt dat hier vast gebruikt. :)) behalve blauw. Blauw staat me niet. :+

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:17

Bmx kleding kind heb ik als laatste gegoogled.
Mijn dochter heeft nu 2 proeflessen gehad en ze is nog steeds enthousiast.
Voor deze sport heb je best wat spullen nodig.
En ze moet dan van dansles af. Dus daar gaan wij het nog even over hebben.

Ik heb nog niks gekocht voor mijn lootje.
Ben er ook nog niet uit wat ik wil ga kopen.

Ik heb al wel een doos 8-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:22

Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt.. <3 dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:30

Het laatste wat ik gegoogled had is: bitterbal met oude kaas en bier :+

Mijn vader had het hier over en dat dat lekker was.. dus even gegoogeld en naar de lidl gegaan.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:35

Wat leuk, al die vragen! Geeft leuke gespreksstof zo *\o/*

Ik spaar geen specifieke dingen. Als je het mijn vriend vraagt spaar ik zo veel mogelijk kleding maar daar ben ik het niet mee eens aangezien ik geregeld dingen verkoop via Vinted of weggeef :+ Maar ik denk dat ik komende zaterdag even lekker een middagje ga shoppen in Eindhoven of Maastricht, ook voor mijn lootje. O:)

Beautyproducten gebruik ik veel. Heb een uitgebreide skincare routine en ik hou ook zeker van make-up. Heb het volgens mij al eerder gezegd maar producten voor op mijn gezicht of in mijn haar en make-up koop ik graag zelf. Enerzijds omdat ik vrij specifiek ben in mijn voorkeuren, anderszijds omdat ik helaas altijd wel dure voorkeuren heb hierin. :roll:

Chocolade vind ik fantastisch.

Ik denk niet dat ik een best bestede € 5,- heb. Mijn beste recentelijke aankoop is mijn e-reader, ik ben daar zo blij mee!

Mijn favoriete kleuren zijn denk ik roze, oranje en geel. Oranje staat me echt fantastisch, dat is echt mijn favoriete kleur om te dragen! <3

Mijn laatste zoekopdracht is "FL Studio" :+ Ik loop al zo lang met het idee om gewoon voor mijzelf een beetje house of techno tracks te maken of te mixen. Gewoon lekker een beetje kloten in mijn vrije tijd. Mijn broertje doet dat ook en die gebruikt FL Studio, dus dat heb ik zojuist Gegoogled en gedownload :Y)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:36

Ik kan hier ook niet vertellen wat ik als laatste gegoogled heb, was iig iets voor mijn lootje O:)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:44

EedihcrO schreef:
Wat ik als laatst gegoogeld heb kan ik hier beter niet melden. Laten we het houden op: Secret Santa :+

Oh, mijn dirty mind ging met me aan de haal maar na Dakota haar post vind snap ik hem :') Foei

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:44

Iemand een gokje wagen wat mijn favoriete kleur is? _O-
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:07

Roosch schreef:
Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt.. <3 dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.

Ja! Maar wel met een hoge draaddichtheid. Action heeft lakens van percale maar die zijn echt minder fijn dan mijn wat duurdere met hogere draaddichtheid.

Even investeren maar daarna slaapt het zo fijn.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:08

Rood is altijd een mooie kleur!!!

Zelf ook fan van maar vooral groen vind ik erg gaaf. Huis is ook een soort van 50 tinten groen.

Als laatste gegoogeld heb ik op een oogontsteking.... loop vandaag met een rood, tranend, geïrriteerd oog rond. Erg vervelend.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:08

candalisa schreef:
dieseltje09 schreef:

:7

Happy Boeddha is de rituals van mehr geworden :j gewoon precies zelfde geur alleen andere naam.

[ [url=m/8DbEth.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nope er zit echt verschil tussen de 2 :+ de Mehr is veel lichter, minder sinaasappel maar meer kruid en hout als de boedha. (Heb ze hier alle 2 staan, je ruikt echt duidelijk verschil)

Overigens ben ik niet de enige die het verschil ruikt, er zijn toen ze de lijn omgooide hele lijsten met reacties op de socials geplaatst.
Ook de reclame code commissie waar een klacht toen der tijd is gemaakt hierover is eens dat er verschil zit in de 2. Net als Rituals die in hun verweer bij de reclame code commissie inderdaad aangeven dat er een “twist in de receptuur” en “nuance verschil” zit in de Merh ten opzichte van de Boedha := het is maar hoe je je wil indekken he?
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 08-11-23 23:18, in het totaal 2 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:10

Ik heb als laatste gegoogled op coverlock machine, ik denk er over om een coverlock er bij te kopen. Dat is een naaimachine die mooi afgewerkte siernaden kan naaien. Ik heb een goede naaimachine en een goede lockmachine,
en ik redt me er prima mee, maar mensen om me heen zijn dolenthousiast over de coverlock, dat ik me er toch in verdiep. Het is mooi, het is handig. Maar ik twijfel ook.. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:12

Urbanus schreef:
Roosch schreef:

Ja! Maar wel met een hoge draaddichtheid. Action heeft lakens van percale maar die zijn echt minder fijn dan mijn wat duurdere met hogere draaddichtheid.

Even investeren maar daarna slaapt het zo fijn.

Oh dat is goed om te weten! Ik heb er te weinig verstand met die draaddichtheid enzo maar ga me er eens in verdiepen. Het laatste hotel wat ik had hebben ze me zowat uit bed moeten slepen want ik wilde er niet uit. Zo lekker zacht.

Wat betreft de Mehr en de HB; ik heb ze hier ook allebei bij het bad staan. Samen met 7 broertjes en zusjes. :') er zit wel verschil in. Ik heb de nepperd van kruidvat niet gehad maar begreep wel dat die erop lijkt. Persoonlijk kan ik nog wel een jaar of tien door met mn huidige voorraad Rituals. :D :D
Laatst bijgewerkt door Roosch op 08-11-23 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:12

Als ik neerzet wat ik voor het laatst heb gegoogled dan verraad ik mezelf als Santa al :Y)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:14

Ik heb als laatste gegoogeld wat te doen aan waterpokken. Jongste van 6 heeft ze nu en ze heeft echt heel veel jeuk, zo zielig.
Ik had al spul gehaald bij kruidvat speciaal voor waterpokken maar doet niet veel.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:18

Roosch schreef:

Dan moet je (egyptisch) katoensatijn hebben <3
Zó lekker zacht

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:27

Ik ben in elk geval niet de enige die druk is met zijn lootje. Ik had geen dirty mind gedachten toen ik aan het googelen was :')
Overigens kan ik het nu wel delen. Mijn ouders hebben COVID en ik ben laatst wel iets verkouden geweest en ben nu zo onmogelijk moe dat ik nergens meer zin in heb. Zou evt kunnen passen bij de waar meer langdurige klachten. Vorig jaar ook een maand of 3 heel moe geweest.

@km_ris, in bad met haverzemelen verzacht de jeuk wat. Maar het blijft rot. Jeuk is echt zo vreselijk. Wellicht dat een cetrizine ook wel helpt, maar dat is gelijk wel rigoureus.

Bij mijn verzorgingsproducten ontbreken dingen voor in bad (zout of bruis). Maar dat had ik volgens mij al eerder ergens genoemd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:43

Afbeelding

Mijn google geschiedenis :') ik ga met m'n zoon naar de Lichtfabriek, lijkt me zo tof!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:18

Lichtfabriek is geweldig!
Hele bijzondere ervaring :j