Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

behalve blauw. Blauw staat me niet.
dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek. 
Maar ik denk dat ik komende zaterdag even lekker een middagje ga shoppen in Eindhoven of Maastricht, ook voor mijn lootje.

Ik loop al zo lang met het idee om gewoon voor mijzelf een beetje house of techno tracks te maken of te mixen. Gewoon lekker een beetje kloten in mijn vrije tijd. Mijn broertje doet dat ook en die gebruikt FL Studio, dus dat heb ik zojuist Gegoogled en gedownload
Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.
candalisa schreef:dieseltje09 schreef:Qua douche spul rituals (heb toen happy boedha eruit ging groot ingeslagen, dat is by far mijn favoriet, dus mocht iemand een goede dupe weten..?)
Happy Boeddha is de rituals van mehr gewordengewoon precies zelfde geur alleen andere naam.
[ [url=m/8DbEth.jpg]Afbeelding[/url] ]
de Mehr is veel lichter, minder sinaasappel maar meer kruid en hout als de boedha. (Heb ze hier alle 2 staan, je ruikt echt duidelijk verschil)
het is maar hoe je je wil indekken he?
Urbanus schreef:Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.
Ja! Maar wel met een hoge draaddichtheid. Action heeft lakens van percale maar die zijn echt minder fijn dan mijn wat duurdere met hogere draaddichtheid.
Even investeren maar daarna slaapt het zo fijn.
er zit wel verschil in. Ik heb de nepperd van kruidvat niet gehad maar begreep wel dat die erop lijkt. Persoonlijk kan ik nog wel een jaar of tien door met mn huidige voorraad Rituals.
Roosch schreef:Ik moest even terug zoeken wat ik het laatst had gegoogled: katoen percal dekbedovertrekken. Ik heb wel eens dat ik in een hotel slaap en dat je dan van die goddelijk zachte overtrekken hebt..dat wil ik ook thuis. Nog maar even goed snuffelen want ik weet niet zeker of dit het spul is wat ik zoek.

ik ga met m'n zoon naar de Lichtfabriek, lijkt me zo tof!