Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Gaat mij erom dat geen haan kraait naar swifter haar pakket toen die nog steeds niet gearriveerd was, is zelfs door quasi niemand om gevraagd... En over VN direct aanbod is geweest een pakket samen te stellen... Zij heeft wél een pakket gehad he, uiteraard niet zoals gehoopt.
Maar als een Santa zelf voorstelt een nieuwe te sturen na een bepaalde datum (woensdag in dit geval) vind ik niet dat jij er een halt toe moet roepen. Dit is iets tussen Swifter en haar Santa.
Swifter betaalt zelfs alles terug van het eerste oakket als ze die nog zou ontvangen.
Wachten tot 12 januari vind ik echt helemaal gestoord als voorstel. Waar is de kerstsfeer dan? En raden is ook al helemaal niet meer nodig.
Art_Ificious schreef:12 januari heeft zowat de helft van de deelnemers zich ontstipt van dit topic. Dat begrijp jij toch ook?
't is jammer dat er niet meer begrip is vanuit uw kant en je zelfs de Santa aanraadt te wachten.
Dat laatste heeft Swifter enorm teleurgesteld ze is er echt kapot van. Heeft zelfs bokt even uitstaan omwille van hoe jij ermee omgaat.
(heb zelf privé contact met haar)
Ik zou eerlijk gezegd hetzelfde gereageerd hebben als Swifter. En kan haar Santa ook alleen maar de hemel in prijzen dat ze bereid is een 2e pakket te sturen als het er woensdag nog niet zou zijn.
Art_Ificious schreef:Het gaat niet om dat het pakket te laat verstuurd is, in tegendeel die is de 10e verstuurd wat netjes op tijd is.
Het gaat er vooral om dat Swifter geduld MOET hebben van kimD tot 12 januari indien het pakket niet meer toekomt.
Hoe zou jij je daar bij voelen?
De hele kerstsfeer is dan al lang voorbij, zelfs 3 koningen is dan al geweest.
Probeer je ook eens in Swifter haar plaats te zetten. Hoe zou jij reageren als je te lezen krijgt dat pas vanaf 12 januari een ander pakket samengesteld kan worden als het eerste in tussentijd niet meer zou aankomen.
Swifter schreef:Ik ben erg blij met deze oplossing omdat ik ook aan KimD wou vragen om er een maximumtermijn er op te zetten.
Swifter schreef:Hoooo! Hier pik ik even op in met een printscreen!
[ [url=m/rMjavV.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn SS tot NIETS verplicht of iets afgedwongen. Totaal niet! Met de maximumtermijn bedoelde ik: Wanneer gaan wij besluiten dat het gewoon kwijt is. Daarmee bedoelde ik zeker niet dat ik een ander pakket MOEST hebben. En ja, uiteraard hoop ik ergens wel dat andere bokkers in de bres springen. Ik heb dat de voorbije jaren ook altijd gedaan dus het is gewoon fijn dat dat terug gebeurt. Niemand is verplicht om iets bij te dragen! Maar zoals jij direct zo aangebrand reageerde KimD, dat heeft mij echt gekwetst, zeker met de verwijten erbij als een stampend klein kind? Jij houd nu erg vast aan die datum dat er nog wat is gebeurd: Ervoor is er 10 dagen niets gebeurd. Daarna ietsje activiteit en sindsdien ligt het weer stil. Ik vond het een super mooi voorstel van mijn SS dat ze zelf een alternatief wou voorzien indien het er woensdag nog niet was. Maar dat ik dit afdwing? Echt? Kom op. Je ziet toch duidelijk dat ze het zelf voor stelt!
Dit is mijn laatste SS geweest. Ik heb de afgelopen 3 jaar hart en ziel in mijn pakketten gestoken. Maar dat het blijkbaar dan aanvaard is om direct zo aangebrand te reageren op iemand die gewoon blij komt melden wat haar SS voorstelt, nee sorry. Dit doe je gewoon niet. Ik heb hier nota bene zelfs een cadeau klaar liggen om aan MIJN SANTA te sturen om haar te bedanken voor alle tijd en moeite. Zodra ik wist wie dit was wou ik aan mijn SS haar SS vragen of ik het adres mocht voor het als verrassing op te sturen! Jij zet mij gewoon neer als een ondankbaar klein kind wat ik zeker NIET ben.
Ik had beter mijn mond gehouden over wat mijn SS wou doen want blijkbaar ben ik dan op de 1 of andere manier de schuldige in dit verhaal.
KimD: Nog veel succes met de eventueel komende edities.
Aan mijn SS: Mijn oprechte excuses voor alles. Alsjeblief, zelfs al komt er geen pakket woensdag of de komende weken stuur GEEN nieuw pakket op.
Swifter schreef:Ik reageer nog even op mijn SS: Ik heb naar aanleiding van jou laatste bericht besloten om de doos te openen, er een envelop met de verzendkosten cash in te steken en het pakket retour te sturen. Ik zal dit doen naar het adres waarvan het is verzonden of je mag mij een alternatief adres sturen. Mijn oprechte excuses.
Swifter schreef:Ik reageer nog even op mijn SS: Ik heb naar aanleiding van jou laatste bericht besloten om de doos te openen, er een envelop met de verzendkosten cash in te steken en het pakket retour te sturen. Ik zal dit doen naar het adres waarvan het is verzonden of je mag mij een alternatief adres sturen. Mijn oprechte excuses.