Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:20

Gaat mij erom dat geen haan kraait naar swifter haar pakket toen die nog steeds niet gearriveerd was, is zelfs door quasi niemand om gevraagd... En over VN direct aanbod is geweest een pakket samen te stellen... Zij heeft wél een pakket gehad he, uiteraard niet zoals gehoopt.

Maar als een Santa zelf voorstelt een nieuwe te sturen na een bepaalde datum (woensdag in dit geval) vind ik niet dat jij er een halt toe moet roepen. Dit is iets tussen Swifter en haar Santa.
Swifter betaalt zelfs alles terug van het eerste oakket als ze die nog zou ontvangen.

Wachten tot 12 januari vind ik echt helemaal gestoord als voorstel. Waar is de kerstsfeer dan? En raden is ook al helemaal niet meer nodig.

Daarnaast heb ik net vernomen dat meerdere mensen hun bestelling vanuit Nederland netjes binnen 3 dagen hebben ontvangen. Ik geloof dus niks van drukte en achterstand. Want dan bleven die bestellingen ook langer achter.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:26

Wait what? Even rustig mensen, heb toch wat vertrouwen in het beheer. :\ Kim steekt er super veel tijd en werk in en weegt alles imo super goed af. Ze houdt zo te zien ook goed in de gaten hoe het met de "probleem" pakketten gaat. Dat verder niemand daar naar "kraait" is imo omdat gewoon duidelijk is dat het loopt, hoe vervelend ook dat het zo laat is, maar het zijn totaal verschillende situaties.
Mocht het nodig zijn, weet ik 100% zeker dat er weer tientallen bokkers opstaan voor een bijdrage. Zoals ook andere jaren.

Met woorden als discriminatie gaan strooien vind ik echt bizar over de grens, waar gaat dit over??

Qua drukte en achterstand: ik heb een ruime week geleden kerstkaarten verstuurd naar vrienden en familie door het hele land en daarvan zijn er welgeteld 2 gearriveerd voor kerst. Dus ja, bij de post is het gekkenhuis.
Laatst bijgewerkt door Leo op 24-12-23 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 19:27

Art_Ificious schreef:
Gaat mij erom dat geen haan kraait naar swifter haar pakket toen die nog steeds niet gearriveerd was, is zelfs door quasi niemand om gevraagd... En over VN direct aanbod is geweest een pakket samen te stellen... Zij heeft wél een pakket gehad he, uiteraard niet zoals gehoopt.

Maar als een Santa zelf voorstelt een nieuwe te sturen na een bepaalde datum (woensdag in dit geval) vind ik niet dat jij er een halt toe moet roepen. Dit is iets tussen Swifter en haar Santa.
Swifter betaalt zelfs alles terug van het eerste oakket als ze die nog zou ontvangen.

Wachten tot 12 januari vind ik echt helemaal gestoord als voorstel. Waar is de kerstsfeer dan? En raden is ook al helemaal niet meer nodig.

Doe ik dan ook niet, haar Santa moet dat helemaal zelf weten. Ik ben het er alleen niet mee eens, juist omdat er nog beweging in het pakket zit.

Haar Santa voelt zich hartstikke schuldig terwijl ze precies nul schuld is.

Dat deze Santa bereid is een tweede pakket te maken vind ik hartstikke lief en heb ik haar minstens ieder PB contact voor geprezen en bedankt.

Ik heb nergens gezegd dat ze dat niet mag, ik heb haar alleen aangeraden óók nog even te wachten. Wat ze daarmee doet, mag die Santa zelf weten.

Voor mij part maakt deze Santa een 2e pakket à €50,- en besluit het persoonlijk langs te brengen. Getuigt alleen maar van de betrokkenheid en het verantwoordelijkheidsgevoel en daar sta ik 100% achter, áls het pakket daadwerkelijk kwijt blijkt te zijn. Dan had ik er graag aan meegewerkt ook.

Ik heb ook steeds openbaar geüpdatet als er nieuwe informatie was over het pakket van Swifter en de SS van Swifter houd Swifter én mij met een waanzinnig kort lijntje op de hoogte van ieder telefoontje, app update etc op de hoogte.

Edit: een van mijn eigen pakketten wat ik woensdag besteld heb werd donderdag ook netjes bezorgd, twee andere pakketten die ik vorige week besteld heb, heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Ook die draaien rondjes op het (NL) depot, één zou ogenschijnlijk naar een pakketpunt zijn gebracht maar het is nog volledig onduidelijk wel pakketpunt omdat het daar nog niet gescand is en dus voor mij niet klaarstaat om af te halen. Word ik er nerveus van? Zeker! Heb ik er begrip voor? 100%. Ook daar is het advies 12 januari voor.

Zelfs in het topic is meerdere keren door Bokkers benoemd dat hun pakketten te laat zijn of verplaatst zijn etc.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:35

12 januari heeft zowat de helft van de deelnemers zich ontstipt van dit topic. Dat begrijp jij toch ook?

't is jammer dat er niet meer begrip is vanuit uw kant en je zelfs de Santa aanraadt te wachten.
Dat laatste heeft Swifter enorm teleurgesteld ze is er echt kapot van. Heeft zelfs bokt even uitstaan omwille van hoe jij ermee omgaat.
(heb zelf privé contact met haar)
Ik zou eerlijk gezegd hetzelfde gereageerd hebben als Swifter. En kan haar Santa ook alleen maar de hemel in prijzen dat ze bereid is een 2e pakket te sturen als het er woensdag nog niet zou zijn.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:50

Sjongejonge, dit gaat wel erg ver.

Kim doet er serieus álles aan om iedereen zijn pakket op tijd te laten krijgen. De deadline was duidelijk en zelfs daar zijn sommige overheen gegaan. Met alle gevolgen van dien. De post heeft het gewoon razend druk, dat is al jaren geen verrassing meer. Daarnaast beseffen mensen niet hoeveel werk er in een SS zit. Achter verloren pakketten aangaan, contact onderhouden met SS hierover en hun lootjes. Doe het Kim maar eens na. Ik vind het kwalijk dat er over discriminatie gesproken wordt, omdat er juist transparantie is rondom verloren pakketten.

Afgelopen jaar was er ook een pakket samengesteld omdat er 0.0 contact met deze SS te krijgen was. Daar doet Kim en andere bokkers in het desbetreffende topic dan hun best voor. Áls het pakket van Swifter daadwerkelijk bewezen kwijt is, zou dat ook voor Swifter gedaan worden. Maar zoals herhaaldelijk is aangegeven zit er nog beweging in het pakket. Uiteraard is het niet leuk en vervelend, maar daar kunnen we niks aan veranderen.

Misschien dat de volgende editie, als Kim dit nog ziet zitten na al dat gezeur, er toch strengere regels moeten komen wat betreft versturen, tweede pakketten versturen en dergelijke. Dan is het voor iedereen duidelijk en ontstaan er geen scheve gezichten. En ben je het er dan niet mee eens dan is het geheel aan jezelf om je wel of niet aan te melden.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 19:54

Art_Ificious schreef:
12 januari heeft zowat de helft van de deelnemers zich ontstipt van dit topic. Dat begrijp jij toch ook?

't is jammer dat er niet meer begrip is vanuit uw kant en je zelfs de Santa aanraadt te wachten.
Dat laatste heeft Swifter enorm teleurgesteld ze is er echt kapot van. Heeft zelfs bokt even uitstaan omwille van hoe jij ermee omgaat.
(heb zelf privé contact met haar)
Ik zou eerlijk gezegd hetzelfde gereageerd hebben als Swifter. En kan haar Santa ook alleen maar de hemel in prijzen dat ze bereid is een 2e pakket te sturen als het er woensdag nog niet zou zijn.

Fijn dat ze met jou kan praten. +:)+

Het is een aanname dat er geen reactie meer zou komen in januari, of dat er geen interesse mee zou zijn. Want ik geloof en heb vertrouwen in het absolute tegendeel gezien de reacties in eerdere edities, in januari.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:58

Ik heb nog nooit een SS topic ontstipt en er zijn altijd vele bokkers die blijven hangen tot iéder pakket is uitgepakt. Doe niet zo dramatisch :n

De Santa is geen enkele schuld te geven. Zeer lief en attent dat ze een nieuw pakket wil maken maar dat zou haar echt niet verplicht dienen te worden -O- dat is nou niet bepaald de kerst gedachte. In welke vorm is het haar fout dat dit gebeurd is dan?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:00

Het gaat niet om dat het pakket te laat verstuurd is, in tegendeel die is de 10e verstuurd wat netjes op tijd is.

Het gaat er vooral om dat Swifter geduld MOET hebben van kimD tot 12 januari indien het pakket niet meer toekomt.

Hoe zou jij je daar bij voelen?
De hele kerstsfeer is dan al lang voorbij, zelfs 3 koningen is dan al geweest.

Probeer je ook eens in Swifter haar plaats te zetten. Hoe zou jij reageren als je te lezen krijgt dat pas vanaf 12 januari een ander pakket samengesteld kan worden als het eerste in tussentijd niet meer zou aankomen.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 24-12-23 20:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:04

Uit respect voor mijn Santa zou ik daar uiteraard op wachten. Natuurlijk is het super rot, ik zou het ook intens rot vinden als mijn verstuurde pakket pas na kerst zou aankomen bij mijn lootje. Maar deze Santa valt absoluut niets te verwijten en haar dan verplichten iets na te sturen terwijl op woensdag de post nog weer op gang moet komen is vind ik ook wel echt te snel en onnodig...
Het is super rot en zuur, maar hier kan niemand toch iets aan doen? Het komt heus aan, en als het echt kwijt blijkt komt er een vervangend pakket waar ik met liefde aan bijdraag.

Art_Ificious

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:07

Wij zeggen ook nergens dat de santa schuld treft.
Zoals ik het lees voelt ze zich schuldig dat het pakket zo lang achterblijft. Waar zij uiteraard ook totaal niks aan kan doen.

Zij heeft zelf voorgesteld een nieuw pakketje te sturen als er woensdag niks is gekomen (post werkt dinsdag immers alweer, dinsdag is geen feestdag meer) . En Swifter heeft voorgesteld het geld van het eerste pakket terug te storten. Maar hier is kimD het niet mee eens.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:11

Laten we even rustig de komende dagen afwachten en het topic niet verder vervuilen met allerlei verwijten. Ga er maar vanuit dat het netjes opgelost wordt als Swifter geen pakket ontvangt.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:13

Je hebt helemaal gelijk Lugea. :)

Fijne kerstavond en fijne kerstdagen allemaal en voor alle hondjes! {:) <|-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 20:14

Art_Ificious schreef:
Het gaat niet om dat het pakket te laat verstuurd is, in tegendeel die is de 10e verstuurd wat netjes op tijd is.

Het gaat er vooral om dat Swifter geduld MOET hebben van kimD tot 12 januari indien het pakket niet meer toekomt.

Hoe zou jij je daar bij voelen?
De hele kerstsfeer is dan al lang voorbij, zelfs 3 koningen is dan al geweest.

Probeer je ook eens in Swifter haar plaats te zetten. Hoe zou jij reageren als je te lezen krijgt dat pas vanaf 12 januari een ander pakket samengesteld kan worden als het eerste in tussentijd niet meer zou aankomen.

Dat MOET niet van mij, het is echter míjn grens om iniatief te nemen om iets te ondernemen en die datum is er alleen maar door het advies van de post zelf. Niet mijn eigen bedachte datum, niet random uit de lucht komen vallen of uit de hoge hoed gevist. Dit omdat er wel nog beweging in het pakket zit, was dat sinds 10 december ook niet geweest had ik waarschijnlijk al lang een PB rondgestuurd icm haar SS en dan waren bokkers ook gewoon mee in de bres gesprongen.

Swifter schreef:
Ik ben erg blij met deze oplossing omdat ik ook aan KimD wou vragen om er een maximumtermijn er op te zetten.

Swifter schrijft dit zelf, 'oplossing' & mij vragen er een 'maximumtermijn' op te zetten.

Laat ik nogmaals héél duidelijk aangeven dat deelname volledig vrijwillig, buiten Bokt beheer én op eigen risico is. Ik hoef helemaal niks en ik moet al helemaal niks.

Ik had ook kunnen zeggen 'dat is dikke pech', net zoals ik aan VN had kunnen zeggen 'Risico van deelname', haar SS kan aantonen dat pakket €25,- is en dat er een pakket verstuurd en ontvangen is. Want ik ben niemand iets verschuldigd en ik hoef me eigenlijk helemaal nergens in te mengen of mee te bemoeien. Maar haar SS wilt het graag goedmaken maar dat hoefde ze ook niet te doen. Ook die SS stuurt vrijwel dagelijks een PB met een update en dat ze écht haar best doet en zo houd ik VN weer op de hoogte.

Als de SS van Swifter had gezegd 'dikke pech, pakket weg' had gezegd en verder helemaal niks dan was dan had dat zo kunnen zijn, SS goed recht zelfs. Er is immers een pakket gemaakt en verstuurd en daar is bewijs van.

Maar dat doet niemand, omdat je iedereen een pakket gunt en de magie van de SS pakketten.

Op deze manier iets afdwingen, dát is niet correct en imo, respectloos naar de desbetreffende SS die nogmaals, meer moeite doet dan de meeste Santa's bij elkaar gebundeld.

Zoals eerder aangegeven deze avond, trek ik mijn handen volledig van de situatie af. Ik heb de SS van Swifter laten weten dat ik geen updates meer hoef te ontvangen wat betreft het pakket. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om nog maar een euro of energie te steken in een vervangend pakket na zulke onterechte beschuldigen en negatief gedrag.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:28

Ik vind het ook echt heel erg naar hoe mensen zich hier nu over uiten. En dan druk ik me echt nog heel zacht uit. Vooral ook met het aanvliegen van kimD en het gegeven advies.

Elk lootje zou het jammer vinden ja als je idd je pakket niet op tijd hebt, tuurlijk. Dat gevoel mag er zijn. Maar imo zou het daar op dit moment wel ook even mee moeten stoppen. Maar wat gebeurd er nu? Een hoop eisen en drammen en mensen zoals de organisatie op basis van dingen die nergens op slaan door het slijk halen.

eerlijk? Ik zou wetende dat mijn Santa er elke dag mee bezig is, achteraan gaat en met updates meteen alles doorgeeft en bereid is een nieuw mooi pakket te maken mocht het nodig zijn, er begrip voor hebben om dat termijn toch eerst afwachten om te kijken of het nog binnen komt. Zoals al vaker gezegd: er zijn Updates geweest bij de post. Het is niet dat het echt volledig kwijt is op dit moment en dat is een geldige reden om toch nog even te wachten imo. En dan dingen erbij halen als ja maar iedereen ontstipt in januari? Waarop word dit gebaseerd? Slaat echt nergens op. De algemene betrokkenheid van deze groep, deze santa editie, is zo ontzettend goed geweest en gezellig overall. Op basis daarvan dan invullen dat iedereen ontstipt heeft voordat het pakket er gaat zijn, is niet logisch. Ik zou niet willen dat mijn Santa dan nu meteen een nieuw pakket van €40 gaat maken terwijl Post aangeeft dat het pakket in beweging is dus iedereen is daar anders in met hoe ze hierop zouden reageren en omgaan. Ik zou me als lootje juist rot voelen ook naar santa toe dat haar pakket kwijt is en zij nu meteen al voor zoveel geld wat nieuws wil maken. Ik zou als lootje eerlijk gezegd zelf willen dat santa nog even zou wachten ipv dat er nu zulke teleurstellende berichten de wereld in geholpen worden en anderen dit ook nog blijven door drammen.

En dat bij Jantje een pakket van BE > NL of vice versa wel op tijd komt, betekent niet dat het bij Keesje niet fout kan gaan of vertraagd kan raken in deze tijd vh jaar. Er zijn tig verschillende DC’s, tig regio’s waar personeels tekorten zijn, waar fouten gemaakt worden en waar het vooral Heel druk is. En dat kan dan heel random zijn met dat het pakket van persoon A wel op tijd komt en B niet. Dat gebeurd nu eenmaal, en niemand ontkent dat dat oliebol is hoor. Maar het bijna ontkennen dat dit niet kan en het pakket per definitie dan kwijt is en meteen vervangen moet worden is echt erg op de feiten vooruit lopen en zeker de manier waarop dit gebracht word in het topic zo, ontzettend naar. Wederom: er is zoals Kim zegt 22dec nog een update geweest.

Er word ingevuld dat iedereen als lootje in deze situatie dan nu zou willen dat er Meteen een nieuw pakket komt? Dat is gewoon niet waar. Hoe rot het ook is en hoe jammer, met het advies wat de post geeft omtrent vertragingen is het niet vreemd dat bv Kim aangeeft om dan even af te wachten nog. Dat steigerend nare gedrag nu nav dat dit advies gegeven word, siert echt niet. Ik zou me kapot schamen als ik zo zou doen…hier heeft toch niemand wat aan? Je hebt er niet sneller een nieuw pakket mee en je geeft ook echt geen leuk gevoel over naar de santa in dit geval, die zich al rot voelt en haar best doet.

Als er nu geen enkele update meer zou zijn vanuit de post, is het anders. Als er grote reden is om te denken dat het echt kwijt is. Dat is er nu nog niet, die reden om dat te denken. Het is nu gewoon jammer dat het waarschijnlijk gewoon heel laat gaat komen. Maar moet daarom maar een tweede pakket nu meteen gestuurd worden? En zeker de manier van uitlaten hier in het topic vind ik echt teleurstellend.

Edit:
Dat van mij is vooral een reactie richting Art_ificious toe trouwens. Vind het echt heel flauw hoe de organisatie zo aangevlogen word, terwijl die achter de schermen dag in dag uit bezig is hiermee en altijd probeert te helpen en netjes op te lossen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 24-12-23 20:37, in het totaal 5 keer bewerkt

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:33

Hoooo! Hier pik ik even op in met een printscreen!

Afbeelding

Ik heb mijn SS tot NIETS verplicht of iets afgedwongen. Totaal niet! Met de maximumtermijn bedoelde ik: Wanneer gaan wij besluiten dat het gewoon kwijt is. Daarmee bedoelde ik zeker niet dat ik een ander pakket MOEST hebben. En ja, uiteraard hoop ik ergens wel dat andere bokkers in de bres springen. Ik heb dat de voorbije jaren ook altijd gedaan dus het is gewoon fijn dat dat terug gebeurt. Niemand is verplicht om iets bij te dragen! Maar zoals jij direct zo aangebrand reageerde KimD, dat heeft mij echt gekwetst, zeker met de verwijten erbij als een stampend klein kind? Jij houd nu erg vast aan die datum dat er nog wat is gebeurd: Ervoor is er 10 dagen niets gebeurd. Daarna ietsje activiteit en sindsdien ligt het weer stil. Ik vond het een super mooi voorstel van mijn SS dat ze zelf een alternatief wou voorzien indien het er woensdag nog niet was. Maar dat ik dit afdwing? Echt? Kom op. Je ziet toch duidelijk dat ze het zelf voor stelt!

Dit is mijn laatste SS geweest. Ik heb de afgelopen 3 jaar hart en ziel in mijn pakketten gestoken. Maar dat het blijkbaar dan aanvaard is om direct zo aangebrand te reageren op iemand die gewoon blij komt melden wat haar SS voorstelt, nee sorry. Dit doe je gewoon niet. Ik heb hier nota bene zelfs een cadeau klaar liggen om aan MIJN SANTA te sturen om haar te bedanken voor alle tijd en moeite. Zodra ik wist wie dit was wou ik aan mijn SS haar SS vragen of ik het adres mocht voor het als verrassing op te sturen! Jij zet mij gewoon neer als een ondankbaar klein kind wat ik zeker NIET ben.

Ik had beter mijn mond gehouden over wat mijn SS wou doen want blijkbaar ben ik dan op de 1 of andere manier de schuldige in dit verhaal.

KimD: Nog veel succes met de eventueel komende edities.

Aan mijn SS: Mijn oprechte excuses voor alles. Alsjeblief, zelfs al komt er geen pakket woensdag of de komende weken stuur GEEN nieuw pakket op.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:40

Swifter schreef:
Hoooo! Hier pik ik even op in met een printscreen!

[ [url=m/rMjavV.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn SS tot NIETS verplicht of iets afgedwongen. Totaal niet! Met de maximumtermijn bedoelde ik: Wanneer gaan wij besluiten dat het gewoon kwijt is. Daarmee bedoelde ik zeker niet dat ik een ander pakket MOEST hebben. En ja, uiteraard hoop ik ergens wel dat andere bokkers in de bres springen. Ik heb dat de voorbije jaren ook altijd gedaan dus het is gewoon fijn dat dat terug gebeurt. Niemand is verplicht om iets bij te dragen! Maar zoals jij direct zo aangebrand reageerde KimD, dat heeft mij echt gekwetst, zeker met de verwijten erbij als een stampend klein kind? Jij houd nu erg vast aan die datum dat er nog wat is gebeurd: Ervoor is er 10 dagen niets gebeurd. Daarna ietsje activiteit en sindsdien ligt het weer stil. Ik vond het een super mooi voorstel van mijn SS dat ze zelf een alternatief wou voorzien indien het er woensdag nog niet was. Maar dat ik dit afdwing? Echt? Kom op. Je ziet toch duidelijk dat ze het zelf voor stelt!

Dit is mijn laatste SS geweest. Ik heb de afgelopen 3 jaar hart en ziel in mijn pakketten gestoken. Maar dat het blijkbaar dan aanvaard is om direct zo aangebrand te reageren op iemand die gewoon blij komt melden wat haar SS voorstelt, nee sorry. Dit doe je gewoon niet. Ik heb hier nota bene zelfs een cadeau klaar liggen om aan MIJN SANTA te sturen om haar te bedanken voor alle tijd en moeite. Zodra ik wist wie dit was wou ik aan mijn SS haar SS vragen of ik het adres mocht voor het als verrassing op te sturen! Jij zet mij gewoon neer als een ondankbaar klein kind wat ik zeker NIET ben.

Ik had beter mijn mond gehouden over wat mijn SS wou doen want blijkbaar ben ik dan op de 1 of andere manier de schuldige in dit verhaal.

Aan mijn SS: Mijn oprechte excuses voor alles. Alsjeblief, zelfs al komt er geen pakket woensdag of de komende weken stuur GEEN nieuw pakket op.

Ik denk dat het niet handig is dat iemand anders ook komt vertellen hier wat jij privé tegen haar zegt en hoe teleurgesteld je bent. En vooral dat zo iemand Voor jou komt praten hier en eisen en gaat invullen hoe iedereen in jouw situatie zo hetzelfde ermee zou omgaan en dan heel onnodig de organisatie zo aanvliegt. Mijn reactie was i.i.g. vooral naar Art_ificious bedoeld en de discussie die gaande was icm kimD , niet direct naar jou toe nu.

Algemeen:
Ik vind het iig echt heel jammer dat zo’n leuk en goed georganiseerde SS nu zo eindigt, wat nergens voor nodig is. Als ik Kim was zou ik me nog 3x bedenken voor een volgende editie. Echt belachelijk hoe dit loopt.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 24-12-23 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:41

Cursebreaker, waar eis en dram ik?
Ik vind gewoon de voorgestelde datum 12 januari véél te laat.
Ik zeg ook nergens dat het perse NU moet.

En ik verwijt de santa van Swifter ook nergens iets. Ik lees in jouw post een hoop dingen die ik niet eens gezegd heb.
Begrijpend lezen is ook een ding.

M'n laatste post hier.
Hopelijk meer begrip voor de situatie nu Swifter de printscreen gedeeld heeft ook.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:42

Ik denk dat iedereen begrip heeft voor Swifter en haar SS. Daarom snap ik ook niet dat dit het topic ingebracht word en dat organisatie zo aangevlogen werd en dan zo’n verloop krijgt omdat anderen dan idd hun meningen gaan spuien. Doe ik nu ook aan mee… maar het is gewoon jammer en was niet nodig geweest.

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:47

Cursebreaker: Ik heb aangegeven erg verdrietig te zijn en teleurgesteld over KimD haar reactie. Dat klopt. Wie vind dat ze vriendelijk was tegen mij, leg mij uit hoe je zaken dan opvat want echt, ik zat te janken na haar berichten en hoe zij mij daarin weg zet. Ik vind en vond haar botte reacties naar mij toe nergens voor nodig. En ja, ik zal dan ook wel kort af gereageerd hebben uit emotie/verdriet. Dat ga ik niet ontkennen. Maar vinden wij de reactie van KimD naar mij toe en vooral de manier waarop correct verwoord?

Kijk, voor mij hoeft dit hele topic niet meer. De reactie had prima kunnen zijn: Wat leuk/lief dat jou Santa wat wilt regelen, maar die was: Daar ben ik niet mee akkoord en daar werk ik niet aan mee. Prima dan.

Ik ontstip dit topic.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 20:52

Swifter schreef:

Thanks! Dat gaat ook zeker gewoon weer lukken. Want buiten hetgeen wat nu gebeurt, is het nog steeds een groot succes met merendeel hele tevreden, vrolijke en fijne mensen en honden. <3

Swifter

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:57

Ik reageer nog even op mijn SS: Ik heb naar aanleiding van jou laatste bericht besloten om de doos te openen, er een envelop met de verzendkosten cash in te steken en het pakket retour te sturen. Ik zal dit doen naar het adres waarvan het is verzonden of je mag mij een alternatief adres sturen. Mijn oprechte excuses.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:06

Swifter schreef:
Ik reageer nog even op mijn SS: Ik heb naar aanleiding van jou laatste bericht besloten om de doos te openen, er een envelop met de verzendkosten cash in te steken en het pakket retour te sturen. Ik zal dit doen naar het adres waarvan het is verzonden of je mag mij een alternatief adres sturen. Mijn oprechte excuses.

Eerlijk? Je maakt een hoop heisa om het pakket vervolgens weer doodleuk terug te sturen? Dát is gedrag van een ondankbaar iemand. :=

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:08

Swifter schreef:

Ik had besloten niet te reageren, maar ik vind dit zo ontzettend kinderachtig dat ik het toch niet kan laten. Doe eens volwassen zeg….

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:10

Mijn SS heeft mij in de tussentijd nog een bericht gestuurd naar aanleiding wat er nu gaande is en ik vind dat dit het eerlijkste is naar haar. Het voelt voor haar ook niet meer goed op deze manier. Ze begon zelf over de hoge verzendkosten onder meer dus het lijkt mij niet meer dan fair om dit te vergoeden. Ik ben duidelijk verkeerd overgekomen en ik wil daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden. Ik zet het laatste bericht van haar niet online.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:15

Wat jammer dat het nu zo verloopt...

Ik zou met alle liefde geld neertellen voor een nieuw pakket, ware het niet dat de verwachting is dat jouw pakket nog aan gaat komen. Ik vind zelf 12 januari aanhouden helemaal niet zo gek om af te wachten als de post aangeeft dat dit de uiterlijke datum is om alle pakketten van rond Kerst te verwerken. Ja het is jammer en dat snap ik echt maar vind het zoals het nu gaat net de kleuterklas.

Zal alvast even erbij zetten dat ik 0 privecontact heb met Kim in het dagelijks leven maar ik vind het oprecht jammer zoals er nu gedaan word, ook voor jouw Santa die er zoveel moeite in steekt en je nu ondankbaar gaat zeggen dat je diegenes pakket wel vergoed terwijl het met liefde voor je is samengesteld.