Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo94 schreef:Iemand enig idee of er dit jaar een jo malone adventskalender komt?
En anders enig idee of er andere adventskalenders zijn met alleen parfum?
xSelina schreef:Ik heb ook alweer de eerste adventskalender[ [url=m/A0JTLZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moestuin schreef:Ik heb gisteren de 2 adventskalenders van Dulco Gusto gekocht voor op de bureau van de zaak. De donkere voor mijn man en de lichte voor mijWat mij ook nog leuk lijkt is een kalender voor de hond.
[ [url=m/58mUFY.png]Afbeelding[/url] ]
D_akota schreef:Ik zit te twijfelen of ik er een ga bestellen bij livin horse shop. Heb je wel niet iedere dag een pakje maar zijn het wel grotere producten zoals een halster.
_Christina schreef:Wat hebben ze veranderd bij ikea? Ik kan op de website alleen 2021 vinden...
Alwiene schreef:_Christina schreef:Wat hebben ze veranderd bij ikea? Ik kan op de website alleen 2021 vinden...
Ipv 2 bij ikea te besteden bonnen met een minimum bedrag van 5 euro maar kans op meer zitten er nu 2 bonnen in van altijd 5 euro waarvan 1 voor het restaurant en een voor het winkeltje voorbij de kassa's waar je koekjes enzo kan kopen.
Lous schreef:Nee echt? Als dat zo is, koop ik hem niet. Kom nooit in het restaurant en in het winkeltje koop ik alleen de perencider en die is constant op geweest dit jaar. Heb maar 1 keer geluk gehad (woon bijna om de hoek/rijd er dagelijks als ik moet werken langs)
_Christina schreef:Lous schreef:Nee echt? Als dat zo is, koop ik hem niet. Kom nooit in het restaurant en in het winkeltje koop ik alleen de perencider en die is constant op geweest dit jaar. Heb maar 1 keer geluk gehad (woon bijna om de hoek/rijd er dagelijks als ik moet werken langs)
Die staat tegenwoordig ook "verstopt" bij de glazen!
Damelza schreef:D_akota schreef:Ik zit te twijfelen of ik er een ga bestellen bij livin horse shop. Heb je wel niet iedere dag een pakje maar zijn het wel grotere producten zoals een halster.
Weet jij (of iemand anders) wat voor soort dekje of halster je zou kunnen verwachten?
en wat nog maar leuke paard gerelateerde kalenders zijn?