Swifter schreef:Sorry KimD maar ik vind jou reactie er totaal langs door slaan. Ik vond jou richting AfricanLady al niet correct in de zin dat ze 3 keer jou heeft benaderd en omdat ze enkel jou op een specifieke dag niet heeft benaderd volgend jaar niet meer mag mee doen.
Maar dit bericht naar mij nu vind ik ook helemaal niet correct. Ik heb mijn SS al verschillende keren bedankt voor alle tijd en moeite. Zij gaf zelf aan indien het er woensdag nog niet is een nieuw pakket te voorzien wat jij hier gewoon direct neer haalt dat jij er niet achter staat, terwijl ik zelfs alle kosten van het eerste pakket wil vergoeden indien het toch nog toe komt. Tuurlijk gooi ik het pakket niet weg als het toe komt, wat denk je zelf? Maar echt wachten tot 12 januari? Ja, dan is de lol er meer dan vanaf. Die is er nu al vanaf door jou reactie.
Mag je vinden uiteraard. Gelukkig weet ik beter en gelukkig het merendeel van de bokkers ook.
Maar ik weet voldoende en trek mijn handen dan ook van jouw situatie af. Hier ga ik zeker niet vrijwillig nog tijd en moeite in steken.