Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ynskek schreef:germie schreef:Ik wil ook wel weer meedoen, maar Santa moet tot kerst wachten op een verslag. Is dat erg? Versturen kan ik wel (laten) doen.
Als je de gehele verzend/ ontvang periode niet thuis/ op vakantie bent is het niet heel handig om deel te nemen.
germie schreef:ynskek schreef:
Als je de gehele verzend/ ontvang periode niet thuis/ op vakantie bent is het niet heel handig om deel te nemen.
Ik ben dus alleen de eerste dagen thuis, dus zelf versturen kan ik wel doen. Maar daarom leg ik het ook voor. Wil op zich wel graag weer meedoen. Maar anders wordt het dit jaar niet, helaas.
M_D_H schreef:germie schreef:
Ik ben dus alleen de eerste dagen thuis, dus zelf versturen kan ik wel doen. Maar daarom leg ik het ook voor. Wil op zich wel graag weer meedoen. Maar anders wordt het dit jaar niet, helaas.
Een groot deel van de lol van Secret Santa zit het in het geraden worden.
Voor jouw eventuele Santa is het niet leuk als het raden zo lang duurt dat het eigenlijk niet meer hoeft, omdat iedereen al geraden is.
Snap je wat ik bedoel?
Esmee_RS schreef:Ik hou echt van borrelen en je doet mij dan ook een enorm plezier met streekbiertjes, wijn, kaas, worst, zout, olijven en eigenlijk alles wat bij de borrel past (en wat goed blijft in een pakket).
Mijn vriend houdt daar ook van! Dus het mag zeker voor 2 personen.
Van die lekkere hoge sokken over de knie vind ik ook altijd heerlijk, maat 40/41. Happy socks zijn aan mij niet besteed.
En dingen die in de categorie accessoires van de Xenos vallen zijn ook mijn ding echt niet, sorry
Esmee_RS schreef:Esmee_RS schreef:Ik hou echt van borrelen en je doet mij dan ook een enorm plezier met streekbiertjes, wijn, kaas, worst, zout, olijven en eigenlijk alles wat bij de borrel past (en wat goed blijft in een pakket).
Van die lekkere hoge sokken over de knie vind ik ook altijd heerlijk, maat 40/41. Happy socks zijn aan mij niet besteed.
En dingen die in de categorie accessoires van de Xenos vallen zijn ook mijn ding echt niet, sorry
Ik bedoel uiteraard zoutjes. Kan niet meer wijzigen maar het is niet dat ik een lijntje zout voor mijzelf op mijn borrelplankje klaarleg
Esmee_RS schreef:Esmee_RS schreef:Ik hou echt van borrelen en je doet mij dan ook een enorm plezier met streekbiertjes, wijn, kaas, worst, zout, olijven en eigenlijk alles wat bij de borrel past (en wat goed blijft in een pakket).
Ik bedoel uiteraard zoutjes. Kan niet meer wijzigen maar het is niet dat ik een lijntje zout voor mijzelf op mijn borrelplankje klaarleg
Roosch schreef:Brrrr kokos..
Tweedehands dingen vind ik helemaal top! Ik koop regelmatig de kringloop in de buurt leeg. Daar hebben ze boeken voor een euro. Een hele euro! Boeken zijn voor mij wel een top, maar niet om te krijgen. Ik heb al zo ongelooflijk veel gelezen dat het zelfs voor iemand die me kent onmogelijk is.