Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 09:52

Ik las over van alles en nog wat van eten maar op zich ben ik niet zo’n snaaidoos. Chocola met nootjes vind ik wel lekker maar is geen must voor in mijn pakket omdat ik nog heel veel lekkers van kadootjes heb liggen. Ben geen koffie drinken en thee drink ik eigenlijk alleen op de zaak om in de winter warm te blijven tijdens lesgeven.

Wel ben ik gek op cocktails en borrelen en eigenlijk bijna alles wat erbij hoort.

Verder heb ik voetmaat 39 en is nagellak niet xo aan mij besteed door acrylnagels.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:00

Goedemorgen,

Leuk dat de lijst zich vult met nieuwe en "oud deelnemers". Ook al veel over top en flop. Nagellak is hier voor mij niet nodig, gebruik het nooit. Mijn dochter maak je daar wel blij mee. Kokos en thee zijn wel een top hier.

Die teksten of hartjes voor aan de muur is hier ook een flop en beland waarschijnlijk in een weggeefhoek.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:01

Hier zijn teksten op hartjes wel welkom, als ze over dieren gaan… :)

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:08

Owja, ik las ook iets over sokken. Ik draag graag happy socks, en kerstsokken zijn ook meer dan welkom. Ik werk in het onderwijs en heb met leerlingen een "weddenschap" dat ik na 5 december elke werkdag iets met kerst aan heb/draag. Vaak oorbellen of sokken, dus daar ga ik heel blij van worden. (maat 45, ik leef op grote voet).

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:14

Voor wat betreft sokken huissokken/happy socks/kerstsokken zit ik op maat 40/41 :-)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:34

Ik hou echt van borrelen en je doet mij dan ook een enorm plezier met streekbiertjes, wijn, kaas, worst, zout, olijven en eigenlijk alles wat bij de borrel past (en wat goed blijft in een pakket :+).
Mijn vriend houdt daar ook van! Dus het mag zeker voor 2 personen. :D

Van die lekkere hoge sokken over de knie vind ik ook altijd heerlijk, maat 40/41. Happy socks zijn aan mij niet besteed.
En dingen die in de categorie accessoires van de Xenos vallen zijn ook mijn ding echt niet, sorry :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:45

Ik wil ook wel weer meedoen, maar Santa moet tot kerst wachten op een verslag. Is dat erg? Versturen kan ik wel (laten) doen.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:47

Borrelhapjes doen het hier ook altijd goed met uitzondering van olijfen.

Dingen en spreuken opzich geen probleem mee maar geen idee waar ik het zou laten. Kaarsjes vind ik wel leuk maar gebruik ik op het moment niet aangezien ik de jongste kat daar nog niet helemaal mee vertrouw.

Kwa sokken/sloffen heb ik maat 41.

Nagellak vind ik wel leuk maar altijd zo eraf dus gebruik ik nooit maar als je iets weet wat goed blijft zitten :+
Makeup draag ik verder nooit.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 10:50

germie schreef:
Ik wil ook wel weer meedoen, maar Santa moet tot kerst wachten op een verslag. Is dat erg? Versturen kan ik wel (laten) doen.

Als je de gehele verzend/ ontvang periode niet thuis/ op vakantie bent is het niet heel handig om deel te nemen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:27

ynskek schreef:
germie schreef:

Als je de gehele verzend/ ontvang periode niet thuis/ op vakantie bent is het niet heel handig om deel te nemen.

Ik ben dus alleen de eerste dagen thuis, dus zelf versturen kan ik wel doen. Maar daarom leg ik het ook voor. Wil op zich wel graag weer meedoen. Maar anders wordt het dit jaar niet, helaas.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:30

Eventueel het pakket bij de buren laten bezorgen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:31

Jaaa I'm in! Nu al zin om een pakket te verzinnen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:32

germie schreef:
ynskek schreef:

Ik ben dus alleen de eerste dagen thuis, dus zelf versturen kan ik wel doen. Maar daarom leg ik het ook voor. Wil op zich wel graag weer meedoen. Maar anders wordt het dit jaar niet, helaas.

Een groot deel van de lol van Secret Santa zit het in het geraden worden.
Voor jouw eventuele Santa is het niet leuk als het raden zo lang duurt dat het eigenlijk niet meer hoeft, omdat iedereen al geraden is.
Snap je wat ik bedoel?

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:42

M_D_H schreef:
germie schreef:

Een groot deel van de lol van Secret Santa zit het in het geraden worden.
Voor jouw eventuele Santa is het niet leuk als het raden zo lang duurt dat het eigenlijk niet meer hoeft, omdat iedereen al geraden is.
Snap je wat ik bedoel?

Ik heb zelf om die rede vorig jaar overgeslagen want dat leek mij inderdaad niet leuk voor mijn Santa.
Dit jaar ook een deel van de verzendperiode weg maar dan hoeft mijn Santa niet heel lang te wachten.
Ik ben vertrek de 13de en kom de 18de terug. Waarschijnlijk kan ik het pakket de 13de nog openen dus dan hoeft mijn Santa alleen een paar dagen te wachten als het 14/15 of 16 december binnenkomt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:02

Esmee_RS schreef:
Ik hou echt van borrelen en je doet mij dan ook een enorm plezier met streekbiertjes, wijn, kaas, worst, zout, olijven en eigenlijk alles wat bij de borrel past (en wat goed blijft in een pakket :+).

Van die lekkere hoge sokken over de knie vind ik ook altijd heerlijk, maat 40/41. Happy socks zijn aan mij niet besteed.
En dingen die in de categorie accessoires van de Xenos vallen zijn ook mijn ding echt niet, sorry :')

Ik bedoel uiteraard zoutjes. Kan niet meer wijzigen maar het is niet dat ik een lijntje zout voor mijzelf op mijn borrelplankje klaarleg :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:05

Esmee_RS schreef:
Esmee_RS schreef:

Ik bedoel uiteraard zoutjes. Kan niet meer wijzigen maar het is niet dat ik een lijntje zout voor mijzelf op mijn borrelplankje klaarleg :')

Ik vroeg me dit al af.. maar dacht misschien bedoel je speciaal zout wat je ergens op doet. Vond het al gek :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:07

Esmee_RS schreef:
Esmee_RS schreef:

Wilde al vragen of je blij zou zijn met een liksteen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:19

Oh, kaarsjes gaan het hier ook niet worden, ik vertrouw mijn katten voor geen meter met zulke dingen haha.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:24

Urbanus schreef:
Esmee_RS schreef:

Wilde al vragen of je blij zou zijn met een liksteen.

_O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 12:59

Kaarsjes zijn leuk, maar ik heb vorig jaar al een mooi ding gekregen voor waxinelichtjes, heb niet echt plek voor meer :D

Drank drink ik bijna niet, af en toe een Desperados of een glaasje rosé maar meer niet... Daar maak je mij dus niet zo blij mee.
Kokos vind ik in alle vormen en toestanden helemaal 10x niks.
Roze is absoluut mijn kleur niet :')

Mijn huis heeft aardetinten. Donkergroen op de muur, taupe bank, koeienvacht als kleed. Verder veel groen/zwart/bruin :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:07

Tops: spul uit de jaren 50, 60, 70 (2e hands dus, ik spaar dingetjes met vrouwenkopjes en andere schattige kleine rommeltjes). Tony Chocolonely. Ik heb miniatuurpaardjes (met hele kleine hoofdjes) en 2 katten (Selkirk Rex). Geen voer, zij hebben speciaal voer. Eenhoorns, roze, alle zelfgemaakte dingen, knuffels: helemaal geweldig. Geen bad- en douchespul wegens allergieen. Verder geen moderne dingen voor in huis. Ik lees graag thrillers (heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel daarvan, dus vraag eerst even via het beheer, mag ook 2e hands, net als boeken over de jaren 50, 60 en 70) en strips, was vroeger gek op de Tina en Debbie (kan ook 2e hands). Dol op knuffelkerstmannen en oud kerstspul. Stekjes vind ik ook geweldig. Verder zou ik het niet weten, ik wacht af...

Naam: Hannah, altijd kind gebleven. Net bericht met tops flops naar Ynskek gestuurd maar het moest hier, dus bij deze...

Heb een piepklein huisje, dus ben dol op piepkleine dingen, heb ook een groot (jep tegenstelling) poppenhuis dat is ingericht met meubels uit de jaren 50, 60 en 70.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:12

Brrrr kokos.. :+

Tweedehands dingen vind ik helemaal top! Ik koop regelmatig de kringloop in de buurt leeg. Daar hebben ze boeken voor een euro. Een hele euro! Boeken zijn voor mij wel een top, maar niet om te krijgen. Ik heb al zo ongelooflijk veel gelezen dat het zelfs voor iemand die me kent onmogelijk is. :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:15

Roosch schreef:
Brrrr kokos.. :+

Tweedehands dingen vind ik helemaal top! Ik koop regelmatig de kringloop in de buurt leeg. Daar hebben ze boeken voor een euro. Een hele euro! Boeken zijn voor mij wel een top, maar niet om te krijgen. Ik heb al zo ongelooflijk veel gelezen dat het zelfs voor iemand die me kent onmogelijk is. :')

Ik kreeg vorig jaar een boek van een schrijver die ik niet kende, was GEWELDIG ! En ik bezoek kringlopen in het hele land. Werk momenteel in Dronten als gemeentejurist, vandaag begonnen, zag dat hier ook kringlopen zijn ! Tsja ik doe het zo dat als ik wat mooiers zie ik dingen in huis vervang. Wat over is gaat of naar de kringloop of ik verkoop het zelf op de rommelmarkt. Heb een piepklein huisje, anders groei ik dicht. En o ja oude paardenschilderijtjes etc. heb ik mijn stal mee versierd. Moeten wel echt oude zijn, zal morgen een foto plaatsen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:16

Ik geloof dat ik na SSS vorig jaar ook een heel setje '1 euro boeken van de Kringloop bij Roosch uit de buurt' in huis heb :D :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 13:23

Ik zal ook maar eens wat dingen op een rijtje zetten

Ynske, 32 jaar, getrouwd met twee kleine kinderen (juli-2021 en maart 2023) beiden jongens. Kleinste zal tegen de kerst denk ik in maat 86/92 zitten. Die zit nu in maat 80.

Oudste zal tegen de kerst maar 104/110 hebben aan shirts en 104 aan broeken denk ik.

Wij hebben 2 paarden, 1 pony en 3 katten. Ik probeer in ieder geval 1x per week mn eigen paard ook zelf te rijden maar dat lukt niet altijd. Verder lees ik graag. Voornamelijk in het engels. Als mijn santa de link naar mijn goodreads account wil geef maar een gil tzt en dan stuur ik hem door.

Ik doe naast deze santa actie ook mee aan de bookish advent kalender. Deze verwacht ik eind november/ begin december. Ik zal ook gaande weg laten weten welke boeken daar in zitten.

Kaarsen doe ik niet aan ivm de kinderen en de katten. Kokos gruwel ik van evenals van chocolade met van alles er door heen. Enige wat ik daar van eet is chocolade met grote hazelnoten. Verder liever alleen "massieve" chocolade. Kikkers en muizen lust ik wel maar daar wordt ik snel misselijk van.

Iets voor de kinderen is van harte welkom maar is absoluut geen must. een pakket met alleen maar dingetjes voor mij zelf wordt ik echt heel blij van.

Nagellak heeft niet zo heel veel zin aangezien ik gellak op mijn nagels heb en dat niet zelf er op hoef te doen :+