Overigens, en dit is geen discriminatie , gaat het mij voornamelijk om de drie akitas. Ondanks het feit dat rinoka officieel niet van mij is, is het gewoon mijn baby
cursebreaker
Geplaatst: 26-09-23 20:05
Ik heb m’n notities app alweer vol ideetjes staan en zit alweer overal te kijken hahaha. Denk dat ik snel ga shoppen
Zie dat je daar een verlanglijstje moet invullen, moet dat eerst of kan dat ook als je al een lootje getrokken hebt?
NorwayFjord
Geplaatst: 26-09-23 20:14
Mag gewoon na het lootje trekken hoor! Je kan hem ook altijd nog aanpassen
Drico
Geplaatst: 26-09-23 20:15
Ik zat gisteren te denken aan iets wat ik op mijn verlanglijstje kon zetten maar nu ben ik het alweer vergeten
Kom er hopelijk nog wel op
Lau07
Moderator
Geplaatst: 26-09-23 20:15
Mandarijn schreef:
Ik ga zo ook een lootje trekken.
Zie dat je daar een verlanglijstje moet invullen, moet dat eerst of kan dat ook als je al een lootje getrokken hebt?
Het kan ook later. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat verlanglijstje niet zo handig vind, ik haal de meeste inspiratie uit wat er in dit topic gedeeld wordt, en uit andere posts van mijn lootje. De stalker modus kan weer aan.
StonedRomy
Geplaatst: 26-09-23 20:16
Mijn lijstje is nu dus gevuld met ‘ dure ‘ merken. Echt voel je niet verplicht! Ik ben blij met alles en kan veel gebruiken. Zelfgemaakte dingen, tweedehands dingen. Alles is prima hier!
Art_Ificious
Geplaatst: 26-09-23 20:17
Ik heb een verlanglijstje maar er mag zeker van afgeweken worden. Het is vooral als voorbeeld/inspiratie.
KimD
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-23 20:18
cursebreaker schreef:
Ik heb m’n notities app alweer vol ideetjes staan en zit alweer overal te kijken hahaha. Denk dat ik snel ga shoppen
Mijn honden krijgen 1x per dag vers vlees en 1x per dag brok. Tussendoor vaak een snack als ze de bench in moeten oid. Ik voer graag met afwisseling. Dus garnaaltjes erop, wat bone broth erover etc etc etc.
Slapen, gintora Jasper en rinoka slapen in de bench op vetbedden en een fleece dekentje ( in hun kleuren ) satan/quaia en Olivia slapen op bed. Liv heeft wel haar eigen Vetbed op mijn bed want alles is te hard voor mevrouw de prinses.
Voor gintora zoek ik nog handige dingen voor in haar bench en straks in haar kennel. ( in de nachten slaapt alles in een bench op mijn kamer. Als ik overdag weg moet of als straks alle teefjes de oorlog aan elkaar verkondingen heb ik een aantal kennels in huis ( honden kamers )
Nog even wat extta informatie. Racky slaapt bij mij in bed (lekker gezellig). Ben echter ooit iets gestart en hij weet het zo goed... Als we in bed liggen krijgt hij nog 2 snoepjes (puppy trainers of speciaal voor de tanden). Als ik hem dat niet geef blijft hij rechtop zitten en kijkt hij naar het blik waarin de snoepjes zitten. Als hij zijn 2 snoepjes heeft gehad legt hij zich neer
Verwend? Nee hoor
Hij eet enkel droogvoer. Enkel op speciale dagen krijgt hij eens natvoer. We hebben vorig jaar ook een lickit mat gekocht, gewoon een kleine vierkante. Dit bevalt ons goed.
Verder krijgt hij tussendoor ook snoepjes. Dit gaat van gewone snoepjes (mergpijpjes, botjesmix) tot gedroogde filet van kip of eend en dentastix.
Sharani
Geplaatst: 26-09-23 20:30
Hier ook een lootje getrokken, laat het stalken beginnen .
Ook wat dingen op het verlanglijstje gezet, maar dat is puur ter inspiratie. Zal het de komende tijd nog wel wat aanvullen.
CupCakes_
Geplaatst: 26-09-23 20:41
KimD schreef:
cursebreaker schreef:
Calm your tits woman! Je hebt nog tijd zat.
Geef Curse de vrije hand en ze gaat los.
Damon26
Geplaatst: 26-09-23 20:45
Ik heb ook mijn lootje getrokken.
Ik vind het heel spannend zo voor de eerste keer maar ook heel leuk. Is het de bedoeling dat je ook het verlanglijstje invult?
Laatst bijgewerkt door Damon26 op 26-09-23 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Super leuk! Het stalken kan beginnen. Mijn verlanglijstje is ook echt alleen ter inspiratie, ik heb geen verwachtingen. Cadeautjes is namelijk altijd leuk!
roosjenat
Geplaatst: 26-09-23 20:52
Hier ook een lootje getrokken
Zal van de week even Kyara haar verlanglijstje maken voor eventuele inspiratie
Ook getrokken! Aan mijn SS: Ik vul komende dagen alles wat uitgebreider aan. Extra verzendkosten omdat het naar België is neem ik voor mijn rekening indien nodig
AfricanLady
Geplaatst: 26-09-23 20:56
Mijn lootje vraagt ik ik het verlanglijstje wil invullen. Voor Leslie is het niet te lastig ik heb hier volgens mij ook aangegeven wat ze wel en niet mag hebben.
Enigste waar beetje rekening mee gehouden moet worden kwa voer/snacks ka dat ze geen graan en rund mag hebben. Momenteel krijgt ze hypoallergeen voer en snacks van gevogelte en of wild etc Speelgoed is ze dol op ballen van tennisbal tot voetbal etc Ook kniffels voornamelijk van Kong krijgt ze maar andere houd ze ook relatief lang heel. Ze heeft al 5.5 jaar een teddybeer die ik haar gaf vanaf dat ze pup was. Verder touwklos en ik ben nog op zoek naar zo hengel met zo bijtding eraan die je kan voorslepen en ze kan laten jagen. Zaterdag gaan we voor het eerst naar een windhond vereniging zodat ze achter zo prooi kan jagen.
Verder is ze dol op behendigheid en heeft ze ook aanleg voor speuren. Helaas kan ik dot niet verder met haar doen ivm mijn eigen lichamelijke blessure
Het is een hele lieve blije rottweiler van 36 kilo die denk dat het een schoothondje is. Super lief voor kinderen en lomp voor volwassene. Aangelijnd vind ze andere honden spannend ivm ze 2x gebeten is door een loslopende hond. Los is ze een blij ei, veel honden snappen haar spel niet ze is een echte stoeien ze hangt in een nekvel of wang en grauwe, blaft etc xD een echte mollosser. Ze is dol op haar beste vriend een bordeaux dog.
Ze gaat dagelijk mee naar mijn Trimsalon en is de gastvrouw.
Maandag heeft ze haar apk bij de dierenarts doorstaan, ze komt er sltijd graag en elke assistent en arts komt altijd een knuffel halen.
Mocht je toch nog meer info willen hebben stuur vooral een anoniem berichtje
Oja in mijn onderschrift staat ene link naar haar topic maar daar heb ik al een tijdje niet meer gepost. Was er een beetje klaar mee om tegen mezelf te banketstaaf haha
Voor diegene die mijzelf heeft, ik moet mijn post nog maken, ga ik zsm doen! Ik heb het nog tot na het weekend ietwat druk met negen achterlijk drukke puppy's.