Qua chocolade vind ik alles lekker behalve wit, maar.. graag liever niet teveel lekkers in mn pakket

Alcohol daarentegen... Speciaalbiertjes of zoete likeurtjes zijn altijd welkom hahaha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roulette_ schreef:Chocolade is zoiets wat ik op zich best lekker vind, maar wat toch een eeuwigheid in mijn kast kan blijven liggen. Ben niet zo van de zoete dingen, koekjes koop ik niet eens en taart/cake bak ik liever dan dat ik het op eet (al is de chai/peer cake met gember/vanille boter crème en gesuikerde peer, die ik dit weekend heb gebakken, wel erg lekker. Maar grote kans dat het grootste deel deze week met mijn man of met mij mee naar werk gaat).
Mede-niet-chocolade-fans, wat eten of snacken jullie wel graag? Ik ben gek op veel hartige dingen, zoals chips of toastjes en als ik in Duitsland ben moet ik altijd ergens een verse bretzel kopen.
ManonGrr schreef:Ik bedacht me net nog een vraag: sparen jullie dingen?
D_akota schreef:Welke beauty producten gebruiken jullie graag?
Jodym schreef:Wat vinden jullie van chocolade?
boeflover schreef:Gave foto’s van het noorderlicht! Ik heb gisteren ook wat foto’s gemaakt bij het uitlaten van de honden en kreeg wel een paarse wolk in beeld, maar geen groen of zo intens als op jullie foto’s. Met het blote oog was het ook gewoon donker.
Gisteren intratuin Duiven overleefdwát een drukte! Wel hele leuke lampjes voor in de boom buiten gekocht
Yonker schreef:Beauty producten blijft lastig, gezien dat best wel heel specifiek is bij de meeste mensen.
Maar een leuke douchegel ofzo is altijd wel een hit toch![]()
Chocola, liefst melk met een vulling, hazelnoot of een krokantje ofzo. Wit is ook lekker maar puur liever niet al eet ik het wel als dat het enige is wat er is![]()
Zijn er al mensen bezig met het kerstmenu?
Ik vind het dit jaar wel lastig nu ik zwanger ben want ik hou van carpaccio, biefstuk met rode wijnsaus en tiramisu. Dat mag ik dus allemaal niet, verdorie. Dus als mensen nog leuke recepten hebben die zwangerschapsproof zijn hou ik me aanbevolen. Ik kom door dit topic ook helemaal in de stemming voor kerst