Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 19:24

Die noorderlicht fotos!! Wauw!!! Ik heb het mogen aanschouwen in IJsland, heel mooi.

Qua chocolade vind ik alles lekker behalve wit, maar.. graag liever niet teveel lekkers in mn pakket :)

Alcohol daarentegen... Speciaalbiertjes of zoete likeurtjes zijn altijd welkom hahaha

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 19:41

Ik hou ook enorm van kinder reepjes, heerlijk! En verder gewoon melk, of caramel zeezout. De caramelletjes voor in de chocolademelk die ik net las ken ik niet, maar klinken erg goed!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 19:54

Gave foto’s van het noorderlicht! Ik heb gisteren ook wat foto’s gemaakt bij het uitlaten van de honden en kreeg wel een paarse wolk in beeld, maar geen groen of zo intens als op jullie foto’s. Met het blote oog was het ook gewoon donker.

Gisteren intratuin Duiven overleefd :+ wát een drukte! Wel hele leuke lampjes voor in de boom buiten gekocht :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:10

Oh ja, de intratuin in het weekend is wel een dingetje ja, dan zijn er ook nog 4000 andere mensen :')

Zijn jullie allemaal al in Kerst stemming? Ik wil eerst Sinterklaas achter de rug hebben. Eigenlijk eerst Sint Maarten hier in het Noorden, dan de sinterklaas intocht kijken en daar naar toe leven, en dan als de Sint weer op de terugreis is de Kerstboom in huis. Die mag dan wel blijven staan tot oud en nieuw, maar uiterlijk 3 januari moet hij weg :')

Ik heb vanmiddag nog even kunnen shoppen, en toch al 4 cadeautjes gekocht die vast wel in de smaak vallen.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:12

Zo gaaf die noorderlicht foto's <3 ik heb het helaas niet gezien.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:24

Roulette_ schreef:
Chocolade is zoiets wat ik op zich best lekker vind, maar wat toch een eeuwigheid in mijn kast kan blijven liggen. Ben niet zo van de zoete dingen, koekjes koop ik niet eens en taart/cake bak ik liever dan dat ik het op eet (al is de chai/peer cake met gember/vanille boter crème en gesuikerde peer, die ik dit weekend heb gebakken, wel erg lekker. Maar grote kans dat het grootste deel deze week met mijn man of met mij mee naar werk gaat).

Mede-niet-chocolade-fans, wat eten of snacken jullie wel graag? Ik ben gek op veel hartige dingen, zoals chips of toastjes en als ik in Duitsland ben moet ik altijd ergens een verse bretzel kopen.

Grappig, dacht dat ik de enige was die chocolade wel lekker vind maar waarbij het toch in de kast blijft liggen.

Wat ik graag snack zijn zoute pinda's en (franse) worst. En af en toe chips.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:47

ManonGrr schreef:
Ik bedacht me net nog een vraag: sparen jullie dingen?

Ik spaar geld :+ Maar het schiet helaas niet op :D
Oud en nieuw zou ik het liefst gewoon lekker op tijd naar bed gaan, zo'n onzin dat lang opblijven en met moeite je ogen open houden.

D_akota schreef:
Welke beauty producten gebruiken jullie graag?

Geen, en ik hoop ook echt dat mijn Santa geen bad of douche spul in mijn pakket stopt.
Klinkt misschien ondankbaar maar ik heb nog zoveel staan wat ik ooit gekregen heb.

Jodym schreef:
Wat vinden jullie van chocolade?

Melkchocolade lekker! Of met nootjes, bonbons ook jammie

Marieke00, beterschap, hopelijk niks ergs.
Miccamaaike, beterschap, dat lijkt me geen pretje.
Saul, wauw dat is snel al een kaartje, wel leuk!
Matheno, wat gaaf zeg!
Dieseltje, leuk!
Nala, je bent er vroeg bij
Annuuhhh, wauw ook al zo'n gave foto's
Roulette, wat ik nog meer lekker vind, chips! :o :D
Zorro, nee nog niet in de kerststemming, eerst nog de sint.
Ik ben weer roetveegpiet (zwarte piet mag helaas niet meer)

Alcohol heb ik niks mee, drink zelden.
Mijn klem voor mijn haar omhoog te houden is geknapt, dus mocht mijn Santa geen inspiratie hebben dan is zoiets altijd welkom.
Maar voel je niet verplicht hoor, het is maar een idee.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:55

boeflover schreef:
Gave foto’s van het noorderlicht! Ik heb gisteren ook wat foto’s gemaakt bij het uitlaten van de honden en kreeg wel een paarse wolk in beeld, maar geen groen of zo intens als op jullie foto’s. Met het blote oog was het ook gewoon donker.

Gisteren intratuin Duiven overleefd :+ wát een drukte! Wel hele leuke lampjes voor in de boom buiten gekocht :)

Afbeelding
Gelijk weer gezellig in de tuin :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 22:01

Sorry Santa, ik hou het niet altijd bij hier, druk leven met een klein ondernemend baasje in huis.
Ik weet nog wel een top trouwens :)
Een onbreekbaar schaaltje met een leuk printje of plaatje!
Want alles moet van tafel geveegd worden :')

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 22:10

Beauty producten gebruik ik niet echt.. altijd een simpele mascara en eyeliner van het kruidvat. Maar dingetjes voor in bad vind ik allemaal lekker! <3

Hier de komende dagen druk, vandaag onze stand voor de beurs opgebouwd

Afbeelding

En daarna nog genoten van de meest enthousiaste oortjes ooit <3 daar ga ik de komende dagen ook geen tijd voor hebben.
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 22:38

Hier al aan het shoppen *\o/*

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:37

Ik spaar schleich beeldje en dan vooral de paarden en ik zoek momenteel nog een poneriaan.
Beauty product gebruik ik niet behalve nagellak en chocolade melk of wit vind ik heeeeeeerlijk <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:43

Beauty producten - nee, sorry, daar doe ik niet aan mee haha.
Chocolade - mwah, ik eet het wel eens, maar niet zo heel gek van. Hoeft niet perse in mijn pakket :)

Eindelijk rust hier, en tijd om te gaan shoppen voor mijn lootje: mijn vriend gaat vandaag weer voor het eerst aan het werk na zijn ongeval. 6 weken was ie thuis, en ik ben een mega me-timer haha, ik zat tegen een zenuwinzinking aan, ik heb ZO hard nood aan een uurtje alleen :')

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:47

Beautyproducten gebruik ik ook niet echt, alleen mascara. Een bad heb ik niet, dus daar hoef ik ook niks voor haha. Wel een leuke top is een armbandje. Gewoon lekker simpel :D

Voor onder de douche vind ik de doucheschuim van Rituals of Kneipp heel lekker <3

Zag nog een stukje voorbij komen over de feestdagen. Ik vind zowel kerst als oud&nieuw helemaal geweldig, lekker eten en alleen maar gezelligheid. Met oud&nieuw eten we altijd tapas en s'avonds gaan er wat mooie vuurwerkpotten de lucht in.
Laatst bijgewerkt door roosjenat op 07-11-23 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:58

Onder de douche gebruik ik vooral Fa, badderen heb ik geen tijd voor. Of neem ik geen tijd voor.
Qua beauty producten alleen mascara haha. Verder make uppen kan ik gewoon niet.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:09

Wat een leuke tuin met die lichtjes zo, boeflover!

Ik heb mijn eerste kadootjes ook al binnen :D

Wij vieren de feestdagen nooit heel uitgebreid. Soms even bij ouders en schoonouders langs met kerst, en verder vooral genieten van het weekje vakantie.
Met oud en nieuw heb ik niks. Ik vind sierwerk mooi om te zien, maar voor de dieren en natuur zie ik het liever helemaal afgeschaft worden. Het enige leuke aan oud en nieuw zijn de oliebollen :9 :)) Die maak ik meestal zelf, met verse gist enzo, super lekker! En de oudejaarsconference is ook soms leuk, haha.

Beautyproducten hoeft voor mij ook niet perse. Sieraden draag ik ook nauwelijks. Enige wat ik nog wel zou kunnen gebruiken is een lekker ruikend talkpoeder. Ik had vroeger een heerlijke geur van de bodyshop, maar die is al heel lang uit het assortiment, en de vorige keer dat ik op zoek was kon ik überhaupt alleen nog babygeurtjes vinden. Ik gebruik dat vaak in plaats van deo.
Badspullen zijn ook altijd welkom.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:18

Ik gebruik mijn eigen mascara, maar die valt buiten budget :) verder dingen van rituals maar die heb ik nog zoveel liggen... Plus nu eczeem op mijn romp dus mag even niet douchen met rituals etc :(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:25

Ik gebruik mineralen makeup en producten van the ordinary. Maar alleen als ik zin heb, meestal alleen mascara. In bad gebruik ik graag badolie. Wat ook een top is zijn kleine geurtesters.

Qua chocolade vind ik melk en wit lekker. Caramel, praline of nootjes erin is ook lekker. Ik ben verder echt een chipsjunk en gek op (zoute) drop. Snoep van vroeger is ook een top. Die zoute ruiten. En vroeger had je bij het diplomazwemmen van die spidermansnoepjes in zo'n pakje. Die heb ik nooit meer kunnen vinden

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:43

Ik had al een keer gereageerd op beauty producten maar mijn hoofd vergeet nogal veel dingen.
Ik gebruik weinigen make up wil ik meer gaan doen om mezelf een beetje meer zelf vertrouwen te geven.
Ik heb sindsdien een fles dry oil spray van rituals en dit is echt zulk super spul.
Verder douche producten van rituals en lush. Wil mij nog steeds verdiepen in van die dip poeders voor nagels. Wil graag nagellak die snel droogt en niet onder een lamp hoeft.
Haar maskers zijn ook wel fijn met mijn droge haar. Ik houd alleen echt niet van kokos geuren.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:45

Ik lust bijna alle chocolade wel, alleen wit minder fan van. Ook met vulling zoals nootjes, marsepein of mint bijvoorbeeld :9

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:10

Beauty producten blijft lastig, gezien dat best wel heel specifiek is bij de meeste mensen.
Maar een leuke douchegel ofzo is altijd wel een hit toch :D

Chocola, liefst melk met een vulling, hazelnoot of een krokantje ofzo. Wit is ook lekker maar puur liever niet al eet ik het wel als dat het enige is wat er is :Y)

Zijn er al mensen bezig met het kerstmenu?
Ik vind het dit jaar wel lastig nu ik zwanger ben want ik hou van carpaccio, biefstuk met rode wijnsaus en tiramisu. Dat mag ik dus allemaal niet, verdorie. Dus als mensen nog leuke recepten hebben die zwangerschapsproof zijn hou ik me aanbevolen. Ik kom door dit topic ook helemaal in de stemming voor kerst :D

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:22

Yonker schreef:
Beauty producten blijft lastig, gezien dat best wel heel specifiek is bij de meeste mensen.
Maar een leuke douchegel ofzo is altijd wel een hit toch :D

Chocola, liefst melk met een vulling, hazelnoot of een krokantje ofzo. Wit is ook lekker maar puur liever niet al eet ik het wel als dat het enige is wat er is :Y)

Zijn er al mensen bezig met het kerstmenu?
Ik vind het dit jaar wel lastig nu ik zwanger ben want ik hou van carpaccio, biefstuk met rode wijnsaus en tiramisu. Dat mag ik dus allemaal niet, verdorie. Dus als mensen nog leuke recepten hebben die zwangerschapsproof zijn hou ik me aanbevolen. Ik kom door dit topic ook helemaal in de stemming voor kerst :D

hier ook al druk aan het verzinnen :D van 1 weet ik al zeker dat het op tafel komt, stoofpeertjes ( zonder wijn en kaneel ) dit is de favoriet van vele als ze met ons komen met kerst

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:31

Poeh wat gaan jullie hard.
Hier even wat minder actief op bokt geweest, beste vriendin die zwanger is is met spoed opgenomen met zorgelijke omstandigheden en 2 zieke paarden , en je 'vrije' weekend vliegt voorbij :j

Ik zag iemand die niet van kokosgeuren houdt, ik hou daar dus wel enorm van :o

Hier het noorderlicht helaas niet gezien :( zie wel prachtige foto's voorbij komen, hoop het zelf ooit eens te gaan bekijken in Zweden/Noorwegen oid

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:12

Ik gebruik niet echt beauty producten. Hooguit parfum of bodymist, maar daar heb ik nog behoorlijk wat van staan. :D

Als doucheschuim gebruik ik vooral badedas.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:48

Ik ben ook niet heel erg van de beauty producten. Al vind ik douche schuim stiekem wel fijn.

En chocolade heerlijk! Alleen puur lust ik niet.

Hier trouwens nog een foto van mijn kaartje.
Ik was zo verrast <3 en zo goed getimed want ik had een rot dag.

Dankjewel lieve lieve Santa <3

Afbeelding
Afbeelding

Mocht mijn Santa trouwens iets voor de dames willen doen mag dat altijd natuurlijk. Maar zeker geen must.
De oudste (3,5) heeft maat 98-104 en de jongste (7 maanden) heeft tegen die tijd denk ik 68. Dus die maten zijn altijd goed :D