de prachtig ingepakte doos die in de verzenddoos zat:

De brief:

De pakjes:

De hints... is de envelop een hint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Uitpak tijd!
Na het eten snel alles aan de kant voor de grote doos. Saar snapte het niet zo goedDoos open en er zaten 2 dozen in en een kaartje. Hierop stond de eerste hint: onze honden hebben wat gemeen; ze zijn beide op leeftijd. Begonnen met de doos die het makkelijkste open ging. Toen ik begon werd Saar GEK
Haar snoepjes merk, de ballen, krakende knuffels, ze sprong over de bank
Ik heb de octopus moeten afpakken voor de foto! Ook aan mij was gedacht (CHOCOLAAAAAA!) En hele leuke koekvormpjes!
[ [url=m/4JBSd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LKfqop.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor mn outfit
[ [url=m/YwH6Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op een aantal pakketten zaten letters geplakt. De letters leidde niet naar een bokt naam. Maar naar de hond. Met wat combinaties en de zoekfunctie kwam ik er niet uit. Maar met het zoekwoord "ouder" kwam ik bij de mogelijke hond uit. De letters kwamen in de naam voor![]()
En toen; nog een doos? Nou, toen ik die open maaktek Echt zo ontzettend gaaf, moest echt even slikken. Of ik hem op m'n slaapkamer bij m'n ouders zet of in m'n appartementje, hij krijgt een héél mooi plekje
Ik wil morgen bij daglicht een betere foto maken
[ [url=m/7T1kuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
8nnemiek mag ik jou en Faizah bedanken voor dit fantastische pakket
Edit;
Saar ligt na even gespeeld te hebben met haar octopus nu samen met Octo te slapen. Pootje erop
[ [url=m/HET0Sm.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Lau07 schreef:Veel plezier zometeen Eclair!
Onder het genot van een stukje vis zijn wij aan het speuren geslagen.
[ [url=m/SExWii.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doppelgängers met een voorliefde voor slopen… en confetti die wellicht te herleiden is tot gesloopte meubels…. Een duidelijke rolverdeling met een extroverte en introverte hond…. EmptyWords zijn jij, Sky, en Bo onze Santa’s?![]()
![]()
![]()
Jaa
Citaat:Ik heb met zowel VillaNeusjes als haar Santa contact (gehad) en als alles goed verloopt mag VillaNeusjes nog een pakket van haar Santa verwachten.
Hopelijk geeft dat wel een goed & fijn gevoel!![]()
Ik kreeg van een aantal Bokkers al een PB dat ze graag mee wilde werken aan een pakketje voor VN, ik heb hetzelfde aangeboden maar uiteraard wil ik eerst de Santa de mogelijkheid geven.
Citaat:1.VillaNeusjes
2.Leo
3.NorwayFjord
4. tones
5.Suusw
6. Lau07
7.TheJokerr
8.Damon26
9.Momo94
10.EmptyWords
11. Lugea
12.MerelV
13.Seven
14.L_iek
15. Nala
16. WendyShet
17.Madarijn
18. Kanjerroos
19.Jess_Ashlinn
20.Fem
21.love_mandy
22.Joy_Mennings
23. Roosjenat
24.Nynkster
25.Swifter
26.Flux
27.ijslandfan
28.Sharani
29. Banjer
30.Tigress
31. xPearl
32.luna2006
33. SimonDesteny
34. AfricanLady
35.pradadaan
![]()
36.cursebreaker
37.eclair98
38.MarijeR
39.Cerosa
40.CupCakes_
41. Esaqar
42.Daffodil
43. Blinnii
44.lotthje
45.RoosDeG
46.Dennis
47.8nnemiek
48.candalisa
49.KimD
50. Drico
51.StonedRomy
52.Art_Ificious
53.Damelza
Nynkster schreef:Ik heb gister nog even gekeken en gedacht maar ik denk dat Esaqar mijn SS is
Vond het wel lastig hoor! Maar met de naam Floyd was het vast een hint richting de band Pink Floyd welke het liedje comfortably numb ook geschreven hebben![]()
Dus Esaqar, mag ik jouw bedanken voor mijn leuke pakket?
KimD schreef:Nynkster schreef:Ik heb gister nog even gekeken en gedacht maar ik denk dat Esaqar mijn SS is
Vond het wel lastig hoor! Maar met de naam Floyd was het vast een hint richting de band Pink Floyd welke het liedje comfortably numb ook geschreven hebben![]()
Dus Esaqar, mag ik jouw bedanken voor mijn leuke pakket?
Kon dat niet 10 minuten eerder?