Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 10:41

ik heb zo'n gaaf idee voor mijn lootje *\o/* net even anders dan normaal :j

hier eigenlijk weinig beauty producten :+ dit omdat mijn huid nogal lastig en gevoelig is.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:09

Matheno schreef:
Kijk hoe vet, dit is gewoon een foto met mijn mobiel vanaf ons erf:

[ [url=m/mQ8DPX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohja in mijn vrije tijd houd ik me, buiten paarden om, ook wel bezig met astrofotografie. Al had ik nu geen zin om de hele set neer te stallen; wilde geen moment hiervan missen :-D

Wat een prachtige foto <3

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:26

Nou, de kop is eraf, eerste (kerstige) aankoop voor lootje is binnen, maar verder niks gevonden dat ik passend vond binnen budget. Dat wordt nog wat!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:01

Weer stukken beter!
Wat vinden jullie van chocolade?
Ik ben dol op tobelerone en “kinder”. Voor de rest ben ik meer van snoepen; haribo <3

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:08

Mijn hobby is chocolade. Ik maak zelf bonbons en lekkers. De lekkerste chocolade op dit moment vind ik de gold. Als is alle chocolade op ruby (de roze) na lekker. Die roze vind ik echt vies.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:17

hier geen liefhebber van chocolade, ik doe zeker 1,5 jaar over een klein doosje merci ..
vindt het eigenlijk allemaal te zoet :')

ook alcohol is hier een no go, hoe zit dat bij jullie?
Laatst bijgewerkt door kimwilliam op 06-11-23 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:18

Ja maar Merci.. brrrr.

Kinderchocolade of witte chocolade: lekker!! Maar m'n dieet vindt het minder. :D :D dus zoals alles met mate.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:20

Roosch schreef:
Ja maar Merci.. brrrr.

Kinderchocolade of witte chocolade: lekker!! Maar m'n dieet vindt het minder. :D :D dus zoals alles met mate.

ik heb het echt met alle chocolade hahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:20

foxy80 schreef:
Nou, de kop is eraf, eerste (kerstige) aankoop voor lootje is binnen, maar verder niks gevonden dat ik passend vond binnen budget. Dat wordt nog wat!

Het budget is ook maar een minimum he, je moet voor jezelf bepalen wat je wil uitgeven.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:26

Budget? :o? Tisda?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:28

Ik heb gisteravond weer eens lekker in bad vertoefd dus toebehoren/bath bombs mogen ook weer gegeven worden! Het was echt weer even genieten namelijk.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 13:05

Laura_1986 schreef:
Ik ben gek op de feestdagen en dan met name vanwege de gezelligheid en het regelen van cadeautjes. Ik geef dan weer minder km versiering in huis (ook wat lastig met onze katten). Aangezien ik verloskundige ben (met eigen praktijk) is het meestal zo dat ik minimaal 1 feestdag in december werk, maar dit jaar doe ik zowel kerstavond en 1e kerstdag als oud op nieuw. Beetje jammer, maar het ging niet anders. Als ik dan een bevalling mag begeleiden of op kraamvisite ga, doe ik dat wel in stijl, dus met een kersttrui aan en kerstmuts/diadeem op!

Qua muziek zit ik vrij breed; top 40 en dan met name de dance richting vind ik heerlijk. Maar trance en Nederlandstalig (maar dan weer niet de smartlappen) kan ik ook waarderen.

Oow mag ik jou als verloskundige? <3 (al denk ik dat mijn gynaecoloog met niet laat gaan :x iets met allerlei complicaties in aanloop naar het überhaupt zwanger worden of beter gezegd blijven) Maar geweldig ik hou ervan!

Ik heb wel wat moeite met iets te verzinnen voor mijn lootje... := Komt vast goed maar ben even inspiratie loos 8)7

Kijk trouwens wat ik tegen kwam bij de Blokker :+: ben verliefd! Die plank wou ik al een tijdje en die voorraad pot kon ik voor dat geld gewoon niet laten staan :+

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 06-11-23 13:30, in het totaal 2 keer bewerkt

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 13:14

Ik vind kinder bueno erg lekker en pure chocolade met munt!
Op insta volg ik een bedrijf die chocolate cookie balls verkoopt nog nooit op maar soms denk ik wou dat ik er zo eentje kon pakken door het scherm.
En karamel kan ik echt voor wakker gemaakt worden! Vooral van die kleine stukjes die je in de koffie of chocomel kan doen!

Ik ben een enorme kou kleum heb voor op bed en op de bank beneden een elektrische knuffel deken. Ik wil een keer z’n verwarmde voeten zak voor op mijn werk kamer. Lijkt me heerlijk!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 14:10

D_akota schreef:
Welke beauty producten gebruiken jullie graag?
Ik ga graag in bad en gebruik dan graag een lekkere badschuim.

Alleen dingen uit de natuurvoedingswinkel, wegens gevoeligheden enzo :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 14:31

Sorry voor mijn afwezigheid lootje! Ik heb afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en de dag erna de kerstbom laten ontploffen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 14:49

Mag ik tussen door even foto spam plaatsen? :o

Ik moest gisteravond werken en het mooiste Noorderlicht ooit, maakte een verschijning aan de hemel <3

Afbeelding

Ook nog ff een fotootje van mijzelf genomen (:
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 14:58

Jongens die noorderlicht foto's zijn echt zo vet!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:11

Wauw, mooi zeg, vooral die eerste foto met de combinatie van roze en groen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:43

Super gaaf dat noorderlicht.
Chocolade ja heerlijk. Geen merci die vind ik echt niet te nassen, maar Kinder is wel favoriet.
Puur ben ik niet zo van, maar de rest van mijn gezin wel en anders gebruik ik het voor in de brownies.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 16:04

Gaaf dat Noorderlicht. Prachtig <3

Dat kerstmannetje op die voorraad pot is leuk! Wij hebben normaal helemaal geen koekjestrommel/snoeptrommel o.i.d. Maar met kerst vind ik dat zo gezellig staan. Kan er alleen beter nepkoekjes o.i.d in doen, want anders eet ik alles zo op :+

Chocolade is toch een steeds terugkerend thema geloof ik. Ik maak ook zelf bonbons, maar eet ze dan weer niet zelf op. Ik hou helemaal niet van vulling... Haha, al gaat de witte crispy, of karamel zeezout nog wel. Maar zachter hazelnoot/mokka/koffieachtige vulling vind ik echt niet lekker.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 16:11

Wat een gave foto's!!

Ik was een weekendje weg dus behoorlijk wat vragen gemist zie ik. Hopelijk op de meeste vragen wat antwoord.

Wij doen niks speciaals kwa eten met kerst. Kerstavond uitgebreid broodjes eten. 1e kerstdag word een lunch, misschien daar wel wat leuke gerechten vrij. In de avond lekker hapjes. 2e kerstdag rond de middag naar de bossen en in de avond simpel bestellen! Ik vind kerst altijd wel echt leuk. Gezellig alle lampjes buiten! Hier is dat steeds minder in de omgeving. Best jammer.. Oud & Nieuw vind ik steeds minder leuk..

Mijn muziek smaak is behoorlijk breed maar met Nederlandstalig maak je mij niet blij.

Kwa beauty producten gebruik is af en toe een maskertje en de dagelijkse crèmes. Verder gebruik ik veel Rituals voor onder de douche en in bad. Mijn huid is gelukkig heel makkelijk dus ik heb geen dingen waar ik rekening mee moet houden.

Ik vind chocolade heerlijk! Kinder is echt zo lekker ! Verder vind ik puur lekker, wit wat minder. Ik pak ook eigenlijk nooit chocolade waar noten of pinda's inzitten. Dit vind ik echt niet lekker.

Alcohol ben ik eigenlijk ook niet echt fan van. Gisteren wat biertjes geproeft in België maar alles boven de 4% hoef ik al niet meer, te sterk. :+

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 16:25

Chocolade is niet echt voor mij blijf vaak liggen alcohol lust ik bijna alles wel met uitzondering van het hele bittere spul. Ook de hele donkeren bittere bieren zijn niet voor mij.

Kwa beauty producten gebruik ik erg weinig. Bodylotion vind ik wel fijn ivm een droge huid. En soms eens een maskertje.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 16:35

Chocolade is zoiets wat ik op zich best lekker vind, maar wat toch een eeuwigheid in mijn kast kan blijven liggen. Ben niet zo van de zoete dingen, koekjes koop ik niet eens en taart/cake bak ik liever dan dat ik het op eet (al is de chai/peer cake met gember/vanille boter crème en gesuikerde peer, die ik dit weekend heb gebakken, wel erg lekker. Maar grote kans dat het grootste deel deze week met mijn man of met mij mee naar werk gaat).

Mede-niet-chocolade-fans, wat eten of snacken jullie wel graag? Ik ben gek op veel hartige dingen, zoals chips of toastjes en als ik in Duitsland ben moet ik altijd ergens een verse bretzel kopen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 17:02

Wow, prachtig die noorderlicht foto's!! Hier alleen een mooie sterrenhemel verder helaas niks gezien ondanks dat ik aan het raam geplakt zat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 19:00

D_akota schreef:
Welke beauty producten gebruiken jullie graag?
Ik ga graag in bad en gebruik dan graag een lekkere badschuim.

Hier wel een bad maar lig er nooit in.
Mij maak je ookn niet heel blij met een badschuim ed.
Mijn dochter wordt dan wel weer heel blij van een leuk kleurtje badzout.
En je kleine kerel heeft nog nergens een mening over :)