hier eigenlijk weinig beauty producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Kijk hoe vet, dit is gewoon een foto met mijn mobiel vanaf ons erf:
[ [url=m/mQ8DPX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohja in mijn vrije tijd houd ik me, buiten paarden om, ook wel bezig met astrofotografie. Al had ik nu geen zin om de hele set neer te stallen; wilde geen moment hiervan missen :-D
Laura_1986 schreef:Ik ben gek op de feestdagen en dan met name vanwege de gezelligheid en het regelen van cadeautjes. Ik geef dan weer minder km versiering in huis (ook wat lastig met onze katten). Aangezien ik verloskundige ben (met eigen praktijk) is het meestal zo dat ik minimaal 1 feestdag in december werk, maar dit jaar doe ik zowel kerstavond en 1e kerstdag als oud op nieuw. Beetje jammer, maar het ging niet anders. Als ik dan een bevalling mag begeleiden of op kraamvisite ga, doe ik dat wel in stijl, dus met een kersttrui aan en kerstmuts/diadeem op!
Qua muziek zit ik vrij breed; top 40 en dan met name de dance richting vind ik heerlijk. Maar trance en Nederlandstalig (maar dan weer niet de smartlappen) kan ik ook waarderen.
D_akota schreef:Welke beauty producten gebruiken jullie graag?
Ik ga graag in bad en gebruik dan graag een lekkere badschuim.