Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
CupCakes_ schreef:Zo. Ik heb vandaag eindelijk weekend! Dus het wat tijd om het pakket uit te gaan pakken. Jip had al stiekem een paar keer aan het pakket gesnuffeld en open geprobeerd te maken. Maar helaas had ik eerder nog geen tijd.
Het was kei mooi ingepakt!
[ [url=m/bPuv7i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mens, ga je dat nog open maken of hoe zit dat? Er zit iets in wat lekker ruikt!
[ [url=m/OSmGwc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoveel cadeautjes
[ [url=m/CswjEu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na deze foto ging hij er vandoor met de kauw botten.
[ [url=m/3xH0mv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 1
[ [url=m/WwCKB3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 2: deze had ik best wel goed verprutst. Want er kwam eerst een hele rare zin eruit. Hierna heb ik deze nogmaals en rustig gedaan. En toen klopte het hopelijk wel.
[ [url=m/w0veJV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 3: hier heb ik de hulptroepen ingeschakeld. Ik heb serieus nog nooit een film of boek gezien/gelezen van Lord of the rings. Maar gelukkig heb ik een hulptroep die deze wel allemaal gezien heeft.
[ [url=m/rxDuIn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sKMh2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ixcS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pa5xUl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar. Wie zou mijn Santa kunnen zijn?
Ik kwam vanwege de bloem in de boktnaam eerst op kanjerroos uit. Maar toen kwam de naam van het karakter boven water. Gimli de dwerg. Na even zoeken kwam ik op RoosdeG uit.
Lieve RoosdeG ben jij mijn Secret Santa?
EmptyWords schreef:Ss, excuses voor mijn geklungel, ik ben normaal niet zo dom
Maar....
[ [url=m/P5KUCX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toej de link het eindelijk heed kon ik mooi nog even puzzelen en ben ik erachter,
Momo94, mag ik jou bedanken voor mijn ochtendgymnastiek als die ballen steeds onder de bank verdwijnen?
Lau07 schreef:Veel plezier zometeen Eclair!
Onder het genot van een stukje vis zijn wij aan het speuren geslagen.
[ [url=m/SExWii.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doppelgängers met een voorliefde voor slopen… en confetti die wellicht te herleiden is tot gesloopte meubels…. Een duidelijke rolverdeling met een extroverte en introverte hond…. EmptyWords zijn jij, Sky, en Bo onze Santa’s?