Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 10:50

Zo. Ik heb vandaag eindelijk weekend! Dus het wat tijd om het pakket uit te gaan pakken. Jip had al stiekem een paar keer aan het pakket gesnuffeld en open geprobeerd te maken. Maar helaas had ik eerder nog geen tijd.

Het was kei mooi ingepakt!
Afbeelding

Mens, ga je dat nog open maken of hoe zit dat? Er zit iets in wat lekker ruikt!
Afbeelding

Zoveel cadeautjes
Afbeelding

Na deze foto ging hij er vandoor met de kauw botten. :')
Afbeelding

Hint 1
Afbeelding

Hint 2: deze had ik best wel goed verprutst. Want er kwam eerst een hele rare zin eruit. Hierna heb ik deze nogmaals en rustig gedaan. En toen klopte het hopelijk wel.
Afbeelding

Hint 3: hier heb ik de hulptroepen ingeschakeld. Ik heb serieus nog nooit een film of boek gezien/gelezen van Lord of the rings. Maar gelukkig heb ik een hulptroep die deze wel allemaal gezien heeft. _/-\o_
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar. Wie zou mijn Santa kunnen zijn?
Ik kwam vanwege de bloem in de boktnaam eerst op kanjerroos uit. Maar toen kwam de naam van het karakter boven water. Gimli de dwerg. Na even zoeken kwam ik op RoosdeG uit.

Lieve RoosdeG ben jij mijn Secret Santa? <3

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 10:53

Lieve lieve Santa,
Ontzettend bedankt voor je geweldige pakket.

Daisy snapte niet helemaal hoe ze moest uitpakken? Maar ze had direct door dat er wat lekkers voor haar in het pakket zat!

Afbeelding

Afbeelding

En zo veel cadeautjes!! Er zat zelfs een hele tweede laag in het pakket. Ik ben echt sprakeloos.

Afbeelding
Afbeelding

Daisy ging er meteen met de knuffel vandoor, ze was alleen zo enthousiast dat ik het niet goed op de foto kreeg, hahahahah.
Afbeelding
Afbeelding

Hier een foto van alle cadeaus!!
Afbeelding

Ik ben echt echt zo dankbaar, dat ballen kanon komt hier heel goed uit. We hebben 200 meter waar we het op kunnen gebruiken en dan kan Daisy lekker rondrennen.

Ik heb geprobeerd een foto te maken van Daisy met de strik, want die is echt geweldig, maar ze bleef gewoon niet stil staan _O-

Afbeelding
Afbeelding
Ook de tennisballen vallen goed in de smaak en we hebben er meteen mee gespeeld.

Hieronder de hints en de cadeautjes die ik nog heb gekregen. Een leuke wintermok met chocolaatjes en truffel praline harten welke ik even allemaal in de mok heb gestopt. Echt super bedankt nogmaals. Ik ga lekker puzzelen op wie je bent!!

Afbeelding

De QR code gaat naar Fly me to the moon van Frank Sinatra… hmmm

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:00

Zo, even de rest goed bij gelezen en proberen op iedereen te reageren sinds m’n laatste bij lees post gisteren.

Dennis
Een badjas ook erin, wauw! Echt tof zeg. Heeeel mooi pakket sowieso ook weer. Goed verwend. Die kalender is echt hi-la-risch hahaha!

African Lady
Mooi pakket van wat ik zo op die foto kan zien.

Flux
Wat een leuke foto’s nog van in je studio!

Banjer
Veel beterschap gewenst nog! Hopelijk voel je je vandaag alweer iets beter en kunnen jullie gezellig het pakket gaan openmaken.

Pradadaan
Yay, pakket is er! Veel uitpak plezier straks!

Esaqar
Ik was ook meteen heel enthousiast toen ik een herder als lootje kreeg haha! Je hebt dan toch al in basis een goed idee van Hoe een hond is omdat het vergelijkbaar is haha. En tja, ik ben nu ook gewoon eenmaal heel gek op herders hihi dus super leuk ja!

RoosDeG
Die badjas is idd goedgekeurd zo te zien haha!

Dennis
Die Norrit van je; top elfje! Heeft ie de puzzel opgelost voor je? xD

Leuk om te zien hoe ze allemaal aan’t genieten zijn van lekkers en speeltjes uit de boxen! Arya is hier nu al 2 dagen afwisselend rond aan’t gaan met de dino en kerstman en het andere speeltje. Elke dag krijgt ze ook wel een van die lekkere kerst koekjes (of 2 hihi). Lekker aan’t nagenieten dus!

Luna2006
Wat een super mooi pakket ook weer!

StonedRomy
Jullie zijn ook mega verwend zeg, super! Prachtig die showlijnen ja; Stiekem, achter de schermen, wist ik er al van hihi. Heb updates gehad van je Santa terwijl ze ze aan’t maken was. Ik moest ook echt lachen om het kaartje wat je erbij had haha.

Lau07
Ook alweer zo’n mooi pakket, jeetje! Geweldig die foto met Suki in de doos haha! Succes nog met raden van je Santa!

Fem
Oh begrijpelijk ja dat jullie niet konden wachten haha! Benieuwd naar het verslagje xD

cupcakes
Jipperd is ook weer goed verwend zie ik! Daar weet ie wel raad mee gok ik allemaal haha!

lotthje
Wat een mooi gevuld pakket ook weer. Al die balletjes gaan wel van pas komen bij Daisy gok ik haha! Goed verwend! Succes nog met het raden van je Santa.

Volgens mij heb ik nu weer alles gehad *\o/*

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:07

CupCakes_ schreef:
Zo. Ik heb vandaag eindelijk weekend! Dus het wat tijd om het pakket uit te gaan pakken. Jip had al stiekem een paar keer aan het pakket gesnuffeld en open geprobeerd te maken. Maar helaas had ik eerder nog geen tijd.

Het was kei mooi ingepakt!
[ [url=m/bPuv7i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mens, ga je dat nog open maken of hoe zit dat? Er zit iets in wat lekker ruikt!
[ [url=m/OSmGwc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoveel cadeautjes
[ [url=m/CswjEu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na deze foto ging hij er vandoor met de kauw botten. :')
[ [url=m/3xH0mv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hint 1
[ [url=m/WwCKB3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hint 2: deze had ik best wel goed verprutst. Want er kwam eerst een hele rare zin eruit. Hierna heb ik deze nogmaals en rustig gedaan. En toen klopte het hopelijk wel.
[ [url=m/w0veJV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hint 3: hier heb ik de hulptroepen ingeschakeld. Ik heb serieus nog nooit een film of boek gezien/gelezen van Lord of the rings. Maar gelukkig heb ik een hulptroep die deze wel allemaal gezien heeft. _/-\o_
[ [url=m/rxDuIn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sKMh2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9ixcS3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Pa5xUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar. Wie zou mijn Santa kunnen zijn?
Ik kwam vanwege de bloem in de boktnaam eerst op kanjerroos uit. Maar toen kwam de naam van het karakter boven water. Gimli de dwerg. Na even zoeken kwam ik op RoosdeG uit.

Lieve RoosdeG ben jij mijn Secret Santa? <3

Jaa ik ben jou santa :D
Ik was even bang dat mijn hints te makkelijk zouden zijn in combinatie met Gimli zijn naam

Vandaar ook het 1e kaartje met daarop de Ring van Lord of the Rings :D

Ben blij dat jullie blij zijn met het pakket :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:52

EmptyWords

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:59

Ss, excuses voor mijn geklungel, ik ben normaal niet zo dom :+

Maar....
Afbeelding
Toej de link het eindelijk heed kon ik mooi nog even puzzelen en ben ik erachter,

Momo94, mag ik jou bedanken voor mijn ochtendgymnastiek als die ballen steeds onder de bank verdwijnen? :')

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 14:13

Ik bestelde laatst online voer bij zooplus, vriendin ook op precies hetzelfde moment en beiden zelfde voer ook nog. Alleen zij woont in Zwolle, ik in Nieuwegein. Mijn voer was met 2 dagen binnen, haar pakket deed er ruim een week over.. het zegt dus allemaal miet zoveel ik bestel altijd een nieuwe zak als ik de voorgaande open breek, dan zit ik niet met tijdsdruk als dat even duurt

Ik vind dat er echt heel veel leuke pakketten zijn dit jaar met ook hele leuke hints. Geeft gelijk weer ideeen voor volgend jaar :j

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 14:19

Ik ben het met je eens villaneusje, dit is een hele geslaagde editie!
Benieuwd naar de laatste unboxings!

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 14:44

Dank je wel voor de update SS! Ik wacht geduldig af :) Ik sta er dan wel op dat ik de verzendkosten betaal :j

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:27

EmptyWords schreef:
Ss, excuses voor mijn geklungel, ik ben normaal niet zo dom :+

Maar....
[ [url=m/P5KUCX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toej de link het eindelijk heed kon ik mooi nog even puzzelen en ben ik erachter,

Momo94, mag ik jou bedanken voor mijn ochtendgymnastiek als die ballen steeds onder de bank verdwijnen? :')

Klopt, Ik ben jou SS! *\o/*
Ik wist ook niet meer hoe ik het duidelijker kon uitleggen via het lootjes trekken. :') Voor ik zo iets opstuur maak ik de puzzel zelf ook nog 2x zodat ik zeker weet dat die klopt. Toen jij er niet uit kwam heb ik hem nog een keer gemaakt om te kijken of ik iets mis had gedaan.

Ik hoop dat je het pakket leuk vind. Vond het toch best lastig. :o

De kong ballen kan je ook in de bazooka gebruiken. :D

Mocht het lukken en als je wil zou het leuk zijn om een foto te plaatsen van de kado's. :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:44

Ja, het uitpak proces komt nog, maar ik mag nu pas het laatste kado openmaken, dus dat doe ik vanavond en dan doe ik een poging om ze te laten poseren.....

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:06

Wat is iedereen geweldig verwend, echt prachtige pakketten komen er langs en allemaal blije doggies zo leuk om te zien <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:09

EmptyWords schreef:
Ja, het uitpak proces komt nog, maar ik mag nu pas het laatste kado openmaken, dus dat doe ik vanavond en dan doe ik een poging om ze te laten poseren.....

Ooohja... :') Ik ben ook niet zo helder vandaag.. :+

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 17:13

AfricanLady, super leuk *\o/*
Dennis: handige hulp, altijd goed :D
RoosDeG: heel tevreden met z'n badjas +:)+
Lunda2006 : handig dat die kleintjes gewoon in de doos kunnen :D
StonedRomy : mooi pakket!! En eraan likken is niet hetzelfde als stelen om op te eten toch :+
Lau07: die confetti _O- En een zeer tevreden Suki in een doos <3
Fem: toch niet het geduld om te wachten? Het is ook erg verleidelijk met al die geweldige pakketten.
VillaNeusjes: nog even langer geduld hebben...hopelijk is jullie pakket er ook snel :j
CupCakes: Jip kan wel streng kijken als ie even geduld moet hebben :+
Lotthje: Daisy nog wat uitpakles nodig? Die strik foto's :+

Zo, deze bijleespost gaat een stuk sneller dan die van gister :D

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 17:33

Ollie is echt blij met z'n speeltje haha

Afbeelding
Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 17:45

Suus, Jip kan heel veel koppen trekken als hij geduld moet hebben _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 17:58

CupCakes_ schreef:
Suus, Jip kan heel veel koppen trekken als hij geduld moet hebben _O-

Hahaha ja Jip kan heel leuke koppen trekken. :') _O-

Afbeelding
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:08

Na het eten gaan we uitpakken hier! *\o/* *\o/* *\o/*

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:53

Veel plezier zometeen Eclair!

Onder het genot van een stukje vis zijn wij aan het speuren geslagen.
Afbeelding

Doppelgängers met een voorliefde voor slopen… en confetti die wellicht te herleiden is tot gesloopte meubels…. Een duidelijke rolverdeling met een extroverte en introverte hond…. EmptyWords zijn jij, Sky, en Bo onze Santa’s? :D {:) <|- [&]

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:01

Lau07 schreef:
Veel plezier zometeen Eclair!

Onder het genot van een stukje vis zijn wij aan het speuren geslagen.
[ [url=m/SExWii.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doppelgängers met een voorliefde voor slopen… en confetti die wellicht te herleiden is tot gesloopte meubels…. Een duidelijke rolverdeling met een extroverte en introverte hond…. EmptyWords zijn jij, Sky, en Bo onze Santa’s? :D {:) <|- [&]

Jaa :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:23

Uitpak tijd!
Na het eten snel alles aan de kant voor de grote doos. Saar snapte het niet zo goed :+ Doos open en er zaten 2 dozen in en een kaartje. Hierop stond de eerste hint: onze honden hebben wat gemeen; ze zijn beide op leeftijd. Begonnen met de doos die het makkelijkste open ging. Toen ik begon werd Saar GEK _O- Haar snoepjes merk, de ballen, krakende knuffels, ze sprong over de bank :oo Ik heb de octopus moeten afpakken voor de foto! Ook aan mij was gedacht (CHOCOLAAAAAA!) En hele leuke koekvormpjes!

Afbeelding

Afbeelding
Sorry voor mn outfit

Afbeelding

Op een aantal pakketten zaten letters geplakt. De letters leidde niet naar een bokt naam. Maar naar de hond. Met wat combinaties en de zoekfunctie kwam ik er niet uit. Maar met het zoekwoord "ouder" kwam ik bij de mogelijke hond uit. De letters kwamen in de naam voor O:)

En toen; nog een doos? Nou, toen ik die open maakte :ook Echt zo ontzettend gaaf, moest echt even slikken. Of ik hem op m'n slaapkamer bij m'n ouders zet of in m'n appartementje, hij krijgt een héél mooi plekje <3 Ik wil morgen bij daglicht een betere foto maken <3

Afbeelding

8nnemiek mag ik jou en Faizah bedanken voor dit fantastische pakket <3

Edit;
Saar ligt na even gespeeld te hebben met haar octopus nu samen met Octo te slapen. Pootje erop <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 22-12-23 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:29

Mijn verslagje van het unboxen gisteren.
Wat een feestje!
Ik maakte de doos open en Fudge week niet van mijn zij. Ze vond het wel spannend, maar was toch ook erg nieuwsgierig.

Dit trof ik aan bij het open maken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens trof ik een doos voor cadeautjes aan:
Afbeelding

Uitgestald en Fudge is nieuwsgierig:
Tevens een envelopje met extra hint (waar ik weinig van begrijp).
Afbeelding
Afbeelding

Fudge is zo blij met vooral het knisperende speeltje (de lippen)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Alle cadeautjes uitgepakt:
Afbeelding

De puzzeltjes gemaakt:
Afbeelding

Fudge kan niet kiezen:
Afbeelding

We zijn echt heel blij met de 'likmat'.
Fudge eet opeens hartstikke goed, misschien moet ik toch mee gaan doen aan 'Ditch the bowl'.

Afbeelding
Afbeelding

Uit de ene puzzel komt het woord 'Friesland'.
Uit de rebus komt de zin: Knuffels die knisperen zijn ook mijn favoriet.

En de andere hint snap ik niet.
Als ik een beetje google, zouden het de uitkomsten van een Futoshiki puzzel kunnen zijn, maar wat ik daar nu dan mee moet doen weet ik niet?

Ook de extra hint om in de kaart te kijken die ik via de post heb gekregen, komt ik niet veel verder mee.
Misschien zie ik iets over het hoofd:
Afbeelding

Als ik zoek naar andere deelnemers die aangeven dat hun hond van knispertjes houdt, dan kom ik op:
Mandarijn (maar die is al geraden)
Suusw, die toevallig ook uit Friesland komt.
WendyShet

Als ik kijk naar Friesland komt ook nog naar voren:
Africanlady (in de puzzel staat ook het woord verhuizen, dus dat zou wel kunnen passen bij deze bokker)

Santa, kun jij mij een tip geven omtrent de extra hint die los in een envelopje zat?
Wat ik daar mee kan/mag/moet?
Suusw zegt overigens ergens in het topic dat haar vriend een complete error kreeg bij de hint.
Dat zou in dit geval wel echt overeenkomen net mij :')

Ondanks dat ik mijn santa nog niet geraden heb, wil ik je enorm bedanken!
Fudge is door het dolle heen. Sjouwt heel de tijd rond met beide knuffels.
Ze eet geweldig uit de likmat en heeft al wat snackjes op. Duizend maal dank! _/-\o_ *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:40

ik heb het pakket uitgepakt *\o/* Wat ben ik er blij mee <3
Foto's zal ik zo plaatsen :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:55

Hierbij het verslag van mijn pakket!
De doos stond gister op mij te wachten toen ik thuis kwam uit mijn werk. De honden (en katten) vonden hem gelijk héél interessant! :=
Afbeelding

De doos open gemaakt en er gingen gelijk 2 honden koppies in :P
Afbeelding

Eerst alle cadeautjes er uit gehaald, opnieuw inspectie van Kenzo en Senna :j
Afbeelding

Toen kon het uitpakken beginnen! *\o/*
Senna en Kenzo hadden snel door hoe ze hun cadeautjes uit het papier kregen :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Senna haar beste katten vriendin Jill mocht ook nog even helpen
Afbeelding

Samen poseren bij hun cadeautjes (echt geloof mij, het koste erg veel tijd om deze foto te maken want het liefst gingen ze er gelijk van door met de buit := )
Afbeelding

Senna nam het trek touw al direct mee
Afbeelding

En nog alle cadeautjes bij elkaar, wat zijn ze verwend zeg! <3
Afbeelding

De vis huid snacks hebben de avond niet overleefd :o :=
Afbeelding

Santa ik moet je puzzel nog maken, dat doe ik morgen samen met mijn moeder (die is nu aan het werk en wil heel graag mee puzzelen :j )
Maar ik wil je namens mij en ook zeker namens Kenzo en Senna enorm bedanken voor dit leuke pakket! Wij zijn er heel blij mee en Kenzo en Senna werden bij ieder pakketje zo enthousiast van het uitpakken (vandaar ook de wazige uitpak foto’s, ze sprongen alle kanten op :+ )
Echt een super geslaagd pakket *\o/*

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:14

Santa sorry dat ik nog geen nieuwe raadpoging heb gedaan, ik had even twee onverwacht extreem drukke dagen. -O-

Ook even geen tijd gehad om de nieuwe unboxings te bekijken, komt van het weekend hopelijk alsnog en dan heb ik ook tijd om bij te lezen als het goed is. :D