Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 11:17

Oud en nieuw vind ik ook niet echt leuk…heb er ook altijd moeite mee op te blijven. Om het helemaal voorbij te laten gaan doe ik niet maar kwart over 12 lig ik wel op bed.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 11:31

Ik vond oud en nieuw altijd geweldig. Maar sinds een aantal jaar zijn mijn beide ouders ziek waardoor ze het eigenlijk helemaal niet meer trekken zo'n feest. En mijn broertje (14) vind het ook niks aan.
Geprobeerd te regelen om wat met vrienden te kunnen doen, zodat mijn ouders ook niet per se voor mij nog hun best hoeven te doen. Maar helaas heeft iedereen al plannen.

Met kerst hetzelfde verhaal helaas :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 12:05

fransje23 schreef:
Wat is jullie muzieksmaak?

Die is vrij breed maar het meeste houd ik van house en techno. En dan vooral de wat hardere varianten :+
De hedendaagse popmuziek vind ik echt verschrikkelijk, 00’s hitjes daarentegen :):) En ik luister ook echt veel 70’s, 80’s en 90’s

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 12:33

Ik vind kerst en oud & nieuw allebei erg leuk! Alleen de tijd ervoor vind ik wel het leukste! Die dagen zijn toch altijd snel voorbij. Dit jaar kijken of er ergens een dealer met 2de kerstdag open is. Ik moet helaas volgend jaar een nieuwe auto.. mijn coltje begint op te raken..

Ik hou een beetje van van alles met muziek, maar het meest favoriete is Metal & Rock. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:00

Kerst is wel leuk en oud en nieuw ook zolang ik zelf maar niks hoef af te steken. Ik ben overgevoelig voor harde geluiden. Alleen de periode tussen Sinterklaas en Kerst is vreselijk. Ik wil dan het liefst in een 3 weken lange winterslaap gaan.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:20

Mijn muzieksmaak is vrij uiteenlopend. Van hardstyle tot aan latin en reggaeton en hiphop. Noem maar op

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:50

Mijn muzieksmaak is ook heel uiteenlopend! Ik heb bijvoorbeeld kaartjes gekocht voor kraantje pappie maar luister ook graag naar Slipknot haha. Het enige dat ik niet kan waarderen is house, dance en hardcore. Maar punk, pop, rock, metal, rap, r&b.. helemaal top

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:04

DonDon schreef:
Mijn muzieksmaak is vrij uiteenlopend. Van hardstyle tot aan latin en reggaeton en hiphop. Noem maar op

Ja hier ook :Y
Dat gaat van klassiek tot hardstyle :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:48

Ik hou van rock en metal! Maar voor de kenners was dat wellicht al wel te zien aan mijn avatar en onderschrift :=

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:57

Pepperrr schreef:
Ik hou van rock en metal! Maar voor de kenners was dat wellicht al wel te zien aan mijn avatar en onderschrift :=

Alter bridge kende ik nog niet. Moest even googlen. Ga vanavond en morgen avond naar rock cirus in den bosch! *\o/*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 16:06

Ik ben een echte Trance liefhebber <3 2 december ook lekker naar Transmission in het Gelredome, zoveel zin in :):) Maar een onvervalste lekkere après-ski hit vind ik ook geweldig, zoals Schultenbräu van Chantal Janzen en Donnie. Verder ga ik komende zomer naar Guus in het Philips Stadion om dan een week later voor 5 dagen te vertrekken naar Zandvoort omdat daar Luminosity (groot trance beach Festival) is. Het enige wat ik echt niet kan haggelen is deadmetal en rap. Een stukje tussendoor in een liedje prima, maar een uur lang :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 16:16

Ik houd echt van de feestdagen! Ben niet eens zo kersterig, maar de feestjes, gezelligheid en vooral lekker op de bank in pyjama films kijken met m'n gezin.

Mijn muzieksmaak is heel divers, van alternatief tot techno.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 16:36

Heb niet enorm veel met kerst maar vind kerst markten wel weer leuk en ook kerstshoppen.

Kwa muziek hou ik van alt rock en metal. Maar dan wel voornamelijk het wat nieuwere spul van na 2000

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 16:44

Mijn muzieksmaak is ook erg uitlopend. Van gewoon pop tot aan Rammstein :')

Nederlandstalig vind ik dan wel weer vreselijk.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 16:56

Ik heb een hele brede muziek smaak.
Van Evanescence en Within Temptation tot Brad Paisley (country)
Heb helemaal niks met Nederlandse muziek, rap vind ik ook vreselijk en techno en dat soort spul trek ik ook slecht.
Hou wel heel erg van 80’s en 90’s.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 17:10

Ik zit nu vooral in de k3 fase maar das niet helemaal vrijwillig :+
Voor de rest luister ik weinig muziek, vergeet zelfs vaak de radio aan te zetten in de radio..

Vroeger ging ik wel vaak naar concerten maar Thats history …

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 17:25

Mijn muzieksmaak is best breed, en eigenlijk wissel ik per periode in wat ik luister. Ik zit nu weer in de country :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 17:28

Op dit moment luister ik vooral naar podcasts. Buiten dat staat meestal radio 2 aan.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 18:00

Momo94 schreef:
Pepperrr schreef:

Alter bridge kende ik nog niet. Moest even googlen. Ga vanavond en morgen avond naar rock cirus in den bosch! *\o/*

Zooooo'n goeie band is het <3 en heel veel plezier vanavond!!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 18:17

Ik heb een nogal vreemde muzieksmaak, als ik mijn omgeving mag geloven. Mijn schoonouders (70+) vinden mijn muzieksmaak ge-wel-dig, om jullie een idee te geven haha. Ik hou ontzettend van country, NL muziek (zowel de meezingers als NL rap), maar kan R&B (van de 90ies) ook heel erg waarderen. Sowieso mueziek van de 90ies eigenlijk, zowat alle genres. Muziek met een ziel, zegmaag. De 3 tenoren, jazzmuziek, en buitenlandse muziek waar ik geen klap van versta :') Oeh, One Direction, Justin Bieber en Axelle Red vind ik ook top haha. Charlie Puth, George Ezra, Ed Sheeran, Mama's Jasje, Marco Borsato, Gene Thomas, Christoff, ... :')

Als 17-jarige was ik een ontzettende tektonik-fan, dat waardeer ik met het juiste humeur ook nog wel!

Ik kan er ook niets aan doen :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 18:25

Hier een een brede muzieksmaak, vroeger voornamelijk rock maar houd nu ook van sommige Nederlandstalige muziek, en oude klassiekers. Muziek van Simon and Garfunkel bijvoorbeeld. Maar het belangrijkste, het moet muziek zijn die op instrumenten wordt gespeeld.

Ik ben vandaag wezen shoppen voor mijn lootje. *\o/* En voor sommige dingen dus ook geslaagd, voor sommige ook niet, dus terug naar de tekentafel. :))

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 18:46

Noisy schreef:
Ik ben een echte Trance liefhebber <3 2 december ook lekker naar Transmission in het Gelredome, zoveel zin in :):)

Ik ga ook! Heel veel zin in :D

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:16

Mijn muzieksmaak is ook breed, jaren 80’ en 90’. Van happy hardcore tot rock. Queen, OneRepublic, Lifhouse en Greenday. Hoop hier binnenkort kaartjes voor te scoren =:)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:44

voor kerst nog geen specifieke plannen maar het zal vast (uit) eten bij/met mijn ouders zijn. Dit jaar met kerst wel thuis, vorig jaar waren we toen op vakantie. Oudjaar vieren we dit jaar in Melbourne, samen met mijn penvriendin die ik dan voor de 4e keer in het echt ga zien, we schrijven al 22 jaar! Zo veel zin in!
We gaan vaak in de winter nog een paar weken op reis naar ergens waar het zomer/warmer is {:} soms dus in de kerstvakantie maar soms ook eerder of later, echt heerlijk!

Qua muziek ik ben groot fan van Pink en Davina Michelle. Luister dus, op december na, eigenlijk altijd naar Skyradio, daar komen ze vaak genoeg voorbij afgewisseld met andere muziek waar ik meestal wel blij van wordt :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:53

Ik vind de feestdagen altijd heel leuk.. maar ik ben ook altijd blij als de drukte weer een beetje voorbij is.
Muziek is ook bij mij heel verschillend. Ik vind vanalles leuk maar ik hou niet zo van nederlandse muziek.. meestal luister ik skyradio.

Ik heb al wat dingetjes gekocht voor mijn lootje <3