Nu moet ik nog even bedenken wat ik wil en hoe ik het invul.
Ik ga nog wel met een vriendin naar een kerstmarkt, zo'n mini cruise naar New Castle, echt ENORM veel zin in!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:DonDon schreef:Vandaag wezen shoppen. Ook even meegedaan met de nieuwe ai trend haha.[ [url=m/OnIzm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er ook lol mee gehad!![]()
[ [url=m/urazIX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FLylre.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QTbFMS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo grappig en leuk!
zorro schreef:Zertab schreef:Wij doen niets met kerst. Ik vind kerst ook niet zoveel aan
Misschien ook wel omdat ik thuis niets zit te doen en niemand iets kan doen omdat mijn vrienden wel naar familie moet enzo.
Misschien iets organiseren met mensen van bokt?
zorro schreef:Oud en nieuw vind ik sowieso een dom feest. Alles stinkt naar die vieze vette oliebollen, ik vind het maar een lange zit savonds met stomme programma's op tv, met wat pech komen er ook nog mensen langs, maar ik wil veel liever mijn bed in, vuurwerk met harde knallen en ik kan wel janken om die arme dieren.. de ongemakkelijke gelukkig nieuwjaar wensen, vooral bij onbekenden. Nee, dom feest
suusje26 schreef:Kerst is bij ons vaak een stamppot of soep bij mijn ouders en een barbecue bij ons thuis. Schoonouders doen eigenlijk nooit wat. Nu voor het eerst echt weg en op vakantie. Lijkt me heerlijk. Voorheen werkte ik ook nog vaak met kerst, vond dat altijd heel gezellig en fijn. Geen andere verplichtingen.
Eerste deel van mijn plan is in werking gezet.
Zijn er ook weer mogelijkheden om via het beheer vragen te stellen?