Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:32

Urbanus schreef:
Ik heb gisteren mijn christmascake gemaakt, beetje aan de late kant maar hij zal vast smaken met kerst :=

oehh die ken ik denk ik ..... daar moet steeds een beetje alcohol bij toch?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:32

Wij vieren kerst met de familie op kerst avond. Mijn moeder wilde dit doen omdat als je een relatie heb je meestal een dag naar ouders en een dag naar schoonouders moet en daardoor geen eigen kerst heb. Dus dit is al jaren zo gebleven. We trekken lootjes samen met mijn moeder schoon zusje en haar vriend mijn neef met zijn vriendin en mijn zus en zwager.

Kerst diner is bij ons wel een grote ding we halen altijd een grote ham die we dan bereiden met cranberries en daarnaast diverse salades garnalen cocktail noem maar op en als toetje bastonje parfait!

Eerste kerstdag gaan we meestal ergens met de honden naartoe en gaan thuis kerst films kijken. 2 de kerstdag vieren we met vrienden waar we eerst gaan uit eten bij het zusje en dan pakjes avond met spelletjes.
Kwa drinken drink ik eigenlijk niet bier en wijn vind is heel vies. Maar z’n flesje Smirnoff ice of evt sapje met zoet liquor vind ik dan wel lekker. Kan alleen niet zoveel hebben dan lig ik zo te slapen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:35

kimwilliam schreef:
Urbanus schreef:
Ik heb gisteren mijn christmascake gemaakt, beetje aan de late kant maar hij zal vast smaken met kerst :=

Ja! Zit een kilo gedroogd fruit in, brandy, op laag niveau gebakken en nu iedere 2 weken 'feeden' met meer brandy.

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:36

Gefeliciteerd Noisy !

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:38

Urbanus schreef:
kimwilliam schreef:

Ja! Zit een kilo gedroogd fruit in, brandy, op laag niveau gebakken en nu iedere 2 weken 'feeden' met meer brandy.

ohh die zijn altijd zo lekker! mijn schoonmoeder maakt er altijd 2, 1 voor met de feestdagen en de andere deelt ze iets eerder al uit :D hier komt er altijd minimaal 1/4 deel onze kant op :j

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:46

Ik heb me daar toch een geweldig lootje gekregen :D :D Ik ga het pakket alvast maar op de bus doen, dan is het zeker op tijd :D

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:51

Ik heb al een buurtonderzoek gedaan :D Maar verder dan dat ben ik nog niet... hint bedenken vind ik altijd lastig.

Wij gaan met Kerst dit jaar heerlijk weg naar Willingen. Vertrekken 23 december, dus hoop dat er geen vertraging de pakketpost zit.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 14:57

Hier ook een lootje en meteen heel veel zin om aan de slag te gaan *\o/* . Klein rondje gestalkt al en wat ideeën opgeschreven. We hebben deels dezelfde hobby's en deels komt het helemaal niet overeen :P . Maar dat komt vast goed.

Net al even een rondje Avri gedaan om de kerstsfeer op te snuiven. Tis hier vlakbij en ze hebben altijd een mooie kerstshow. De halve Efteling wordt nagebouwd.

Afbeelding
<3
Afbeelding
Ze keek haar ogen uit.
Afbeelding
Kerstdorpen te over daar. Mocht iemand nog inspiratie op willen doen.
Afbeelding
En de jaarlijkse nieuwe foute kerstbal :D

Gefeliciteerd aan alle jarigen. @Mariekeooo, ben je nog verwend met kaartjes?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 16:06

Ik ben alvast begonnen met stalken, maar zal binnenkort ook nog wel een keer uitgebreid buurtonderzoek doen :D

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 16:36

EedihcrO schreef:
Hier ook een lootje en meteen heel veel zin om aan de slag te gaan *\o/* . Klein rondje gestalkt al en wat ideeën opgeschreven. We hebben deels dezelfde hobby's en deels komt het helemaal niet overeen :P . Maar dat komt vast goed.

Net al even een rondje Avri gedaan om de kerstsfeer op te snuiven. Tis hier vlakbij en ze hebben altijd een mooie kerstshow. De halve Efteling wordt nagebouwd.

[ [url=m/RrGSkF.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3
[ [url=m/otOFSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze keek haar ogen uit.
[ [url=m/0QwJPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kerstdorpen te over daar. Mocht iemand nog inspiratie op willen doen.
[ [url=m/ceAbbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de jaarlijkse nieuwe foute kerstbal :D

Gefeliciteerd aan alle jarigen. @Mariekeooo, ben je nog verwend met kaartjes?

O, leuk! Een kerstshow, love it! Ziet er ook echt heel leuk uit.

Helaas zit ik nu met griep thuis, dus kan nog niet gaan shoppen. Maar wel genoeg tijd om alles uit te pluizen van mijn lootje O:)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 17:12

Ben je even een paar dagen wat minder online heb je zomaar je lootje in je inbox zitten!! Zo leuk :D Vanmiddag alvast begonnen met de eerste stalk ronde. Heb al veel leuke ideeën verzameld.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 17:22

Ik heb ook al beetje uitgedacht wat ik wil doen, alleen nog even bedenken wat ik wil doen met mijn hint. :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 18:34

@EedihcrO

Daar ben ik zondag geweest met mijn moeder. Heb die spartelende kerstman benen gekocht voor in de kerstboom in de winkel. :D

Wat ik het liefste doe op een vrij dag, dat is eigenlijk lekker in de natuur bevinden. Lekker met de honden door het bos banjeren. Alleen met slecht weer gaat dat niet altijd.. en dan heb ik eind van de dag als ik een keer een dagje niks doe met netflixen of op de switch spelen, iets van tjah... wat heb ik vandaag gedaan? niks. Dan heb ik het gevoel dat ik mijn dag verspilt heb en als ik door de natuur kan lopen heb ik dat weer niet. Ja, ik heb wel een goede regenjas.

Aankomend jaar ga ik in maart waarschijnlijk een week naar lapland!
Laatst bijgewerkt door Momo94 op 03-11-23 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 18:37

Ik ben vandaag al goed gaan shoppen :j erg blij mee, lootje heeft veel informatie waar ik wat mee kan!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 18:43

Vandaag wezen shoppen. Ook even meegedaan met de nieuwe ai trend haha.Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 18:53

Even mijn wensenlijstje

Enkelbandje
Boeken (thrillers, fantasy, informatief over paarden opvoeden/gedrag/voeding
Sleutelhanger met handje
Foto lijsten
Glitter sport bidon
Geurkaarsen
Potjes voor mijn cactussen
Streek producten
Iets zelf gemaakt door mijn Santa zoals het knuffeltje wat ik vorige editie kreeg
Warm houd beker om mee te nemen
Melk chocolade
Sokken maat 40
Paardrij sokken maat 40
Spelletjes -- ik heb alleen al heel veel
Kattenspeelgoed mag altijd indien mijn Santa niet verder komt met bovenstaande haha. Mijn ene kat is gek op de tunnel die ik vorig jaar heb gekregen :)

Flops:
Paardensnoepjes
Verzorgingsproducten paard
Kattensnoepjes
Dingen voor mijn vissen -- die hebben alles al :'). Net als de rest van mijn huisdieren
Sieraden, anders dan hierboven haha
Makeup
Verzorgingsproducten
Parfum
Nagellak
Dingen voor in mijn haar
Creatieve dingen (ben echt totaal niet creatief...)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 19:01

Kerstmarkten, daar ben ik gek op. Van mezelf mag ik nog niet kijken want dan blijf ik maar teruggaan om meer spul te kopen. Efteling! <3

Die nieuwe AI trend ziet er leuk uit. Er loopt een topic over op Bokt, Toch?

Momo, Lapland lijkt me tof! Leuk vooruitzicht.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 19:34

Oeh, Kerst, eten! Wat gewoon echt moet: boontjes waar spek omheen zit! En spruitjes met spek moét ook gewoon haha. En verder: de jus die mijn broer maakt, met verse look. To die for, echt waar. Oh, en bladerdeeghapjes, anders ga ik huilen :')
Kerststronk is niet aan mij besteed, ik eet enkel ijs in de zomer bij +30°.

Kerstmarkt: wij gaan met z'n 21 naar die van Antwerpen. Ik ben volop bezig een restaurant te proberen boeken voor ons :')

Hier in 't dorp is de discount-winkel weg, vond ik super jammer, maar ik reed er vandaag voorbij en het is een heuse kerst-pop-up geworden! *\o/*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:00

hahahatsjoe schreef:
Gefeliciteerd Noisy !

Kerstmarkten zijn ook altijd leuk. Die het ook nog even plannen wanneer we naar Duiven gaan. Gelukkig woon ik er niet al te ver vandaan en kan ik mooi op een doordeweekse dag. Ik hoorde wel dat alles bizar duur is geworden :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:01

Ik had volgens mij vandaag nog genoeg cadeautjes gevonden bij Ikea, voor mijn lootje. :)) Maar ik heb een concreet plan jongens, voor het eerst in jaren. 8-) dus ik heb bij Ikea niets gekocht voor m'n lootje. Ik ga binnenkort een dagje naar Groningen dus wellicht blijft daar nog wat aan m'n vingers plakken. Ook staat er nog een bezoekje aan een Duitse kerstmarkt en Madrid op de planning voordat het verzendtijd is. Wat ben ik eigenlijk toch ook een verwend nest als ik het zo lees.. :o

Ik heb van Ikea een fles glögg meegenomen. Het deed me denken aan onze vakantie naar Fins Lapland vorig jaar, daar dronk ik het erg graag. Dus ik ga zometeen m'n favoriete dipje van een delicatessenwinkel proberen na te maken (wordt vast een groot succes, ahum..) en dan met wat toastjes en glögg lekker languit. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:06

DonDon schreef:
Vandaag wezen shoppen. Ook even meegedaan met de nieuwe ai trend haha.[ [url=m/OnIzm7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er ook lol mee gehad! :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zo grappig en leuk!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:17

Wij doen eigenlijk helemaal niks met kerst, stiekem heb ik ook een hekel aan kerst :o
Hier aan mee doen vind ik wel super leuk hoor!

Wij bakken op eerste kerstdag lekker friet met een frikandel.
Tweede kerstdag doen we gourmetten.
En thats it, geen poespas, geen stress, heerlijk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:25

justdiesel schreef:
Wij doen eigenlijk helemaal niks met kerst, stiekem heb ik ook een hekel aan kerst :o
Hier aan mee doen vind ik wel super leuk hoor!

Wij bakken op eerste kerstdag lekker friet met een frikandel.
Tweede kerstdag doen we gourmetten.
En thats it, geen poespas, geen stress, heerlijk.

Wij vieren kerst traditiegetrouw ook op onze eigen manier. :)) lading hapjes en drankjes erbij, geen verplichtingen en gewoon lekker relaxen.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 21:01

Wij doen 1ste kerstdag bij mijn. Schoon ouders eten 2de kerstdag bij mijn ouders
Al druk aan het in lezen in me lootje

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 21:33

Wij zijn vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest met kerst, lekker zwemmen in een subtropisch zwembad met kerst en dat is zo goed bevallen dat we dit jaar ook weer lekker weg gaan met kerst en ook alle familie verplichtingen achter ons laten :)