Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Was er nou ook voor honden een adventskalender bij de action?
Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terug vinden op de site
Alwiene schreef:Banyu schreef:Was er nou ook voor honden een adventskalender bij de action?
Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terug vinden op de site
Ja die is er want die heb ik gekocht voor de hond van mijn zus. Ik zie hem nu ook niet op de site, weet ook niet of hij daarop heeft gestaan en het is een week of 2 geleden al dat ik hem gekocht heb dus kan je niet garanderen dat ze die nog steeds hebben.
Alwiene schreef:Nee heb ik geen foto van gepost, hij was wel leuk vond ik, met allemaal getekende hondjes erop. Ik kan zo geen foto vinden helaas. Ik twijfel of hij bij de dierbenodigdheden of bij de kerstspullen lag. Ze lagen geloof ik gemengd in een vak met die voor katten.
GamblersCup schreef:Ik was gisteren met een nieuwe collega bij één van onze transporteurs, voor een bespreking. We kregen een adventskalender mee, met een vrachtwagen en hun logo erop. Mijn nieuwe collega roept daar door het hele kantoor "oh hartstikke bedankt, wat lékker, iedere dag een chocolaatje, daar ben ik dol op!!"
Men keek al wat verward, maar zei niets.
Zijn we terug bij ons op kantoor, rammelt ze met het ding en kijkt op de achterkant, blijkt dat er stukjes lego inzitten om een vrachtwagentje te bouwen ipv chocola![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schaamt zich nog steeds rot. En ik moet nog steeds lachen!
GamblersCup schreef:Ik was gisteren met een nieuwe collega bij één van onze transporteurs, voor een bespreking. We kregen een adventskalender mee, met een vrachtwagen en hun logo erop. Mijn nieuwe collega roept daar door het hele kantoor "oh hartstikke bedankt, wat lékker, iedere dag een chocolaatje, daar ben ik dol op!!"
Zijn we terug bij ons op kantoor, rammelt ze met het ding en kijkt op de achterkant, blijkt dat er stukjes lego inzitten om een vrachtwagentje te bouwen ipv chocola![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noviceh schreef:Superleuk cursebreaker!