Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 21:10

Die liggen hier bij de intratuin ook :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 21:13

Oh ja geen groene vingers hier :o

Misschien toch ff langs gaan O:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:17

Was er nou ook voor honden een adventskalender bij de action?

Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terug vinden op de site :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:35

Banyu schreef:

Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terug vinden op de site :(

Ja die is er want die heb ik gekocht voor de hond van mijn zus. Ik zie hem nu ook niet op de site, weet ook niet of hij daarop heeft gestaan en het is een week of 2 geleden al dat ik hem gekocht heb dus kan je niet garanderen dat ze die nog steeds hebben.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:54

Alwiene schreef:
Banyu schreef:

Ja die is er want die heb ik gekocht voor de hond van mijn zus. Ik zie hem nu ook niet op de site, weet ook niet of hij daarop heeft gestaan en het is een week of 2 geleden al dat ik hem gekocht heb dus kan je niet garanderen dat ze die nog steeds hebben.

Ah oké, enig idee waar die stond? Dan ga ik komende dagen ergens even kijken.
Zal even spieken of je een foto gepost had ervan in dit topic.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:09

Nee heb ik geen foto van gepost, hij was wel leuk vond ik, met allemaal getekende hondjes erop. Ik kan zo geen foto vinden helaas. Ik twijfel of hij bij de dierbenodigdheden of bij de kerstspullen lag. Ze lagen geloof ik gemengd in een vak met die voor katten.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 00:16

Alwiene schreef:
Nee heb ik geen foto van gepost, hij was wel leuk vond ik, met allemaal getekende hondjes erop. Ik kan zo geen foto vinden helaas. Ik twijfel of hij bij de dierbenodigdheden of bij de kerstspullen lag. Ze lagen geloof ik gemengd in een vak met die voor katten.

Oh thanks, ga ik vd week even kijken, kom er wel aaan uit denk ik! :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 00:58

Banyu schreef:

Bij ons in de buurt hadden ze die afgelopen dagen nog in sowieso 2 filialen zag ik.
Hier stonden ze bij de dierenspullen.

lynnXtubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 08:34

Ik heb hem ook van de action, zal even een foto posten. Bij ons in de action is hij alleen niet meer terug gekomen daarna, ik had hem een paar weken terug al gekocht..

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 09:35

Met dat teckeltje, zo schattig!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:20

Kan jammer genoeg geen filmpje plaatsen om alles beter te laten zien Hihi, maar de advent van m’n zoontje is klaar. De zakjes hangen en de cadeautjes die niet in de zakjes passen liggen er ook.

Afbeelding

Kan ik nu verder met die voor m’n vriendin. Moet daar nog 2/3e van inpakken dus nog genoeg te doen- terwijl ik ook nog ziek ben + nog met m’n zoon een surprise knutselen voor maandag. Druk druk :=

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:31

Woooow wat een werk! :wow:
Maar het ziet er prachtig uit <3

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:52

Oh wauw dat ziet er echt geweldig uit.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:56

Dankjulliewel!
Qua Hoe het hangt kan het nog wel wat beter haha, maar ik moet qua schroeven en andere plekjes waar ik het touw kan vastmaken overal een beetje roeien met de riemen die ik heb haha. Misschien dat ik volgend jaar eens ga kijken of ik het wat mooier kan hangen. Lijkt wat chaotisch ook door het rekje erbij nog... Maar zoon lief vind het wel echt fantastisch en daar gaat het om hihi. Vorig jaar had ik de cijfers op volgorde hangen, maar nu ervoor gekozen de cijfers door elkaar te doen zodat hij wat meer kan zoeken haha. Had dit jaar best wat cadeautjes die niet in de zakjes pasten, dus dat gaat z'n doel dan wel wat voorbij maar die cadeautjes dan op de dressoir zo neer zetten heeft ook wel weer wat vind ik :j

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:05

:wow: Ik kreeg net de adventskalender van Yankee Candle (de tower-versie) van mijn verloofde. <3

Voor de hondjes heb ik er ook allemaal eentje en voor mijn verloofde is de bierkalender van Hopt onderweg. :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:10

Ik was gisteren met een nieuwe collega bij één van onze transporteurs, voor een bespreking. We kregen een adventskalender mee, met een vrachtwagen en hun logo erop. Mijn nieuwe collega roept daar door het hele kantoor "oh hartstikke bedankt, wat lékker, iedere dag een chocolaatje, daar ben ik dol op!!"

Men keek al wat verward, maar zei niets.

Zijn we terug bij ons op kantoor, rammelt ze met het ding en kijkt op de achterkant, blijkt dat er stukjes lego inzitten om een vrachtwagentje te bouwen ipv chocola _O- _O- _O- _O-

Ze schaamt zich nog steeds rot. En ik moet nog steeds lachen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:11

_O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:14

GamblersCup schreef:
Ik was gisteren met een nieuwe collega bij één van onze transporteurs, voor een bespreking. We kregen een adventskalender mee, met een vrachtwagen en hun logo erop. Mijn nieuwe collega roept daar door het hele kantoor "oh hartstikke bedankt, wat lékker, iedere dag een chocolaatje, daar ben ik dol op!!"

Zijn we terug bij ons op kantoor, rammelt ze met het ding en kijkt op de achterkant, blijkt dat er stukjes lego inzitten om een vrachtwagentje te bouwen ipv chocola _O- _O- _O- _O-

_O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:16

GamblersCup schreef:

Hahahahahaha wat een mooi verhaal, maar klinkt wel als een toffe kalender <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:23

GamblersCup schreef:

Oeps... maar wel een hele leuke kalender dan volgens mij. :D

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 18:01

Oorspronkelijk waren ze ook alleen met chocolade toch? Snap de verwarring wel.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:49

Hier kwam net de adventskalender binnen die ik bij Bookishgoods kocht.
(Boekgerelateerde advent met oa Art prints van personages uit boeken, boekenleggers, kaars, book sleeve, dat soort dingen)

Afbeelding

Deze is dan voor mezelf, naast de Friends advent kalender en die wat ik nog van m'n beste vriendin krijg. Had nog een leeg mandje staan, dus heb het daar even in uitgestald. Kan ik het nog verplaatsen ook als ik het nog ergens anders wil zetten.

Erg leuk ingepakt allemaal dus wat mij betreft kan het niet snel genoeg 1 december zijn hihi.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 19:13

Superleuk cursebreaker!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 16:49

noviceh schreef:
Superleuk cursebreaker!

Jaa, ben ook echt heel nieuwsgierig naar wat er in zit allemaal hihi.

--

M'n beste vriendin kwam net de adventkalender brengen.
Al kun je het geen adventskalender meer noemen: het is 1 grote berg cadeautjes :') _/-\o_
Heb een tweede huis nodig om het uit te stallen haha.
Maar ohhh wat ben ik nieuwsgierig <3

Afbeelding

--

En die van haar maakte ik vandaag ook nog af, dus die heb ik gelijk mee gegeven.
Het was passen, meten en proppen in de mandjes maar het is gelukt haha.

Deze pot zit vol met sneeuw, candy canes en een brief + 'instructies'
Afbeelding
Afbeelding

Alles uitgestald
Afbeelding

Alles gepropt in de drie mandjes :=
Afbeelding

En nu nagelbijtend afwachten wat ze van alles gaat vinden en hopelijk dat het een beetje in verhouding is met wat ze mij geeft allemaal haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 16:52

Oh waaaaaaaaaaaaaauw curse ze zijn allebei supergaaf maar je vriendin heeft zich ook echt uitgesloofd zeg, supertof!!