Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Even terug komen op de vraag aangezien ik die nog niet beantwoord had!
Mijn ideale vrije dag… is wel afhankelijk van het weer met mooi weer lekker met de honden wandelen of spelen en evt met mijn beste vriendin samen naar stal. Lekker rijden of een dagje de stad in Pokemons vangen![]()
Met slecht weer mezelf in mijn werk kamer terugtrekken en gaan knutselen met heartland op de achtergrond. Heb ik 2 jaar amper iets mee gedaan want de kamer was een bende en dan kan ik echt niet even rustig gaan zitten.
Afgelopen week flink doorgezet en het resultaat mag er wezen!
[ [url=m/xcg0T1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OP1lKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimwilliam schreef:hier alles ook aan bedenken, noteren en plannenook hier komen de eerste vragen hoe we kerst dit jaar willen doen binnen en gaat mijn hoofd alweer naar eten
hebben jullie daar nog leuke ideeën voor en wat drinken jullie graag erbij?
foxy80 schreef:Ynskek, is de lijst van 4 okt met 73 deelnemers dan de definitieve? Kwestie van alle mogelijke SS opgelijst te hebben.
kimwilliam schreef:hier alles ook aan bedenken, noteren en plannenook hier komen de eerste vragen hoe we kerst dit jaar willen doen binnen en gaat mijn hoofd alweer naar eten
hebben jullie daar nog leuke ideeën voor en wat drinken jullie graag erbij?