Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:11

Ynskek, is de lijst van 4 okt met 73 deelnemers dan de definitieve? Kwestie van alle mogelijke SS opgelijst te hebben.
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 02-11-23 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:11

Met een lootje iets kunnen, kan ook betekenen iets kunnen doen. :))

Ik zie hier allemaal staan dat men leuke lootjes heeft. Je komt er vast niet mee weg later door te zeggen "he ik baal van mijn lootje!" :P

Maar nee ik vind mijn lootje ook erg leuk en ben benieuwd wat diegene van m'n uitspattingen gaat vinden.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:28

Oh overheen gelezen. Maar ik ben geen vegetariër. Droge worst vind ik soms wel lekker. Ligt er een beetje aan welke, lekker duidelijk antwoord :D

Laura_1986

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:38

Ik had nog geen cadeautjes gekocht, maar zojuist wel al enkele cadeautjes besteld!

Mijn ideale vrije dag; niet te vroeg opstaan, wat freubelen (vlinderstolpen maken, hout branden etc), spelletje spelen op een gameconsole en lekker lui op de bank; film of serie kijken die vriendlief niet leuk vindt om mee te kijken.

Verder ben ik niet vegetarisch, maar niet zo van de droge worst en ook niet van de kaas.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:58

Mijn lootje is ook heel tof, de eerste cadeautjes zijn al besteld :=

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:59

Heel gaaf Candalisa! Ik heb ook nog een scrapboek ergens liggen. Al heel lang niet meer gedaan. Ben ook niet zo goed in het bijhouden van alle foto albums :=

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:00

Voor ik het vergeet een hele grote top voor mij scrub handschoenen voor onder de douche !! Gewoon van die simpele dingen die je in de wasmachine kan doen. Ik kijk steeds bij de action maar momenteel hebben ze steeds niet. Kan nooit genoeg van die dingen hebben.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:14

candalisa schreef:
Even terug komen op de vraag aangezien ik die nog niet beantwoord had!
Mijn ideale vrije dag… is wel afhankelijk van het weer met mooi weer lekker met de honden wandelen of spelen en evt met mijn beste vriendin samen naar stal. Lekker rijden of een dagje de stad in Pokemons vangen :=

Met slecht weer mezelf in mijn werk kamer terugtrekken en gaan knutselen met heartland op de achtergrond. Heb ik 2 jaar amper iets mee gedaan want de kamer was een bende en dan kan ik echt niet even rustig gaan zitten.
Afgelopen week flink doorgezet en het resultaat mag er wezen!
[ [url=m/xcg0T1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OP1lKd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Poah straks in ons grote mensen huis wil ik ook zo'n kamer voor al mijn hobbyspul :o supergaaf.

Hier het begin gemaakt met stalken }> }> Be prepared ~~}>

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 04:01

Je kan de naam van je lootje zoeken en onder elke naam staat het woord geplaatst.

Als je daarop klikt dan zie je alle berichten van diegene die geplaatst zijn in dit topic.

kimwilliam schreef:
hahahah net alle 71 pagina's doorgelezen :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 06:16

Ik heb ook pb *\o/*

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 07:46

Voor mijn Santa misschien ook goed om te weten dat ik ook mee doe met een boeken editie op bokt :) Daar had ik mij later ook voor aangemeld.

Ik ben echt al vanalles aan het samen stellen in mijn hoofd. Hopelijk gaat het allemaal lukken wat ik wil.

En hints.. Ja, daar moet ik nog even goed over nadenken :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:08

Wat leuk dat we nu de lootjes hebben gekregen! Mijn lootje past denk ik wel goed bij mij, want we hebben een aantal dingen gemeen. Heb nu al zin om te gaan shoppen! *\o/*

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:10

Oeh ik ga het weekend aan de slag!
Donderdag en vrijdag zijn altijd drukke dagen :+

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:19

Ik vind de hints bedenken ook altijd wel leuk!
Maar wil ze niet te moeilijk maken voor m’n lootje :D

Eerst maar eens een lijstje met tops verzamelen en dan kijken hoe/wat/waar ik kan shoppen :j

Om mijn SS te helpen nog een lijstje met tops: knutselspullen, douch/badproducten, alles voor m’n dochter (11 maanden, maat 80), alles voor m’n paarden en kat, chocola/koek/snoep, boeken, puzzels (legpuzzels, puzzelboekjes etc)

Beste SS, in 2021 deed ik ook mee aan SS hier op bokt. Dus mocht je meer hints nodig hebben, in dat topic kan je me ook stalken :+

Ik zag berichten met vooral flops en toen bedacht ik me dat het dan nog steeds heel lastig shoppen is :+ Dus mijn goede voornemen om vooral tops te noemen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:24

Oeh, ik heb echt een leuk lootje, ik heb meteen een aantal ideetjes na even te stalken! :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:52

Oehoe lootje, net gezien, nu al aan het stalken. Mijn lootje is gelukkig lekker actief dat is leuk. Morgen mag ik gaan shoppen !!!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:44

hier alles ook aan bedenken, noteren en plannen :D ook hier komen de eerste vragen hoe we kerst dit jaar willen doen binnen en gaat mijn hoofd alweer naar eten :Y) hebben jullie daar nog leuke ideeën voor en wat drinken jullie graag erbij?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:46

kimwilliam schreef:
hier alles ook aan bedenken, noteren en plannen :D ook hier komen de eerste vragen hoe we kerst dit jaar willen doen binnen en gaat mijn hoofd alweer naar eten :Y) hebben jullie daar nog leuke ideeën voor en wat drinken jullie graag erbij?

Niet echt, we gaan 2e Kerstdag op de rommelmarkt staan en 1e Kerstdag zijn we meestal bij mijn zusje.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:52

Yeetje wat gaan jullie hard hier ook mijn lootje binnen
Nu lekker veel door lezen en kadetjes shopen hij
Heb er zin in
Voor mijn sss
Mocht je vragen heb stel ze gerust via het
Beheer van het topic

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 10:39

Jaaaa lootjes *\o/*

Hey lieve Santa. Heb je al flink gestalkt :D
Hoop dat je een beetje blij bent met mij als lootje :o

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-23 10:43

foxy80 schreef:
Ynskek, is de lijst van 4 okt met 73 deelnemers dan de definitieve? Kwestie van alle mogelijke SS opgelijst te hebben.

Er zijn last minute nog wat wijzigingen geweest ivm prive omstandigheden van dezen en genen. Ik zal een lijst posten aan het begin van de verzend periode van wie er allemaal een pakket zou moeten gaan ontvangen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 10:46

*\o/* *\o/*

Zo leuk!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:17

Kerst, die vraag kwam gisteren thuis ook al langs. :))
Wij gaan meeste kans 24/25ste naar schoonfamilie in Groningen, iedereen maakt iets te eten.
1ste kerstdag weer naar huis, zal wel iets simpels te eten worden. Wel met hert denk ik, heb altijd hertenvlees in de diepvries (koop ieder jaar een pakket bij Grutto).
2de kerstdag met mijn ouders, waar weten we nog niet. Mijn moeder kookt uitgebreid, maar vaak doet ze voorbereiden thuis en is het diner bij mij.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:18

kimwilliam schreef:

Voor ons staat het nog niet vast. Heel misschien gaan we van 23 tot 30 dec op wintersport. Dat wordt dan een verrassing voor zwager, schoonzus + kids die daar dan al zijn. Omdat we het eigenlijk niet in de planning hadden moeten we even kijken hoe en wat. Mocht dat niet lukken dan zijn we gewoon thuis een hebben we een lekker kerstdiner met mijn moeder. Daarna uitbuiken op de bank met een cheesy kerstfilm.

Dus Santa, ik ben ook een wintersport fanaat. Lekker op de ski, of misschien pak ik dit jaar weer mijn snowboard onder het stof vandaan aangezien de larf nu ook aan het snowboarden is geslagen (Heeft jaren gezeurd bij papa, die is snowboardleraar).
Dus een paar lekkere ski-sokken mogen ook wel in mijn pakket :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 11:30

Ik heb gisteren mijn christmascake gemaakt, beetje aan de late kant maar hij zal vast smaken met kerst :=