Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:39

ijslandfan schreef:
Ai ai ai, ik kom via de hints niet heel ver.
Als ik het verzendlabel bekijk, denk ik iets verder te komen en gok ik:

Art_Ificious, mogen we jou bedanken voor het super leuke pakket?

Helaas pindakaas ik ben niet jouw Santa :o

Flux

Berichten: 2501
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:57

love_mandy schreef:
De beste gok die ik tot nu toe heb: Flux ben jij onze Secret Santa?


Yes!!! *\o/* *\o/*


KimD schreef:
In ieder geval iemand die Schotse Collies kent, of heb je specifiek om die tuggie gevraagd? Want SC houden van 'levende' tuggies over het algemeen. Wol, konijn etc. Dus het is óf een heel goed toeval, óf een kenner. <<)



Puuuuurr toeval <<)

KimD

Berichten: 20483
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 21:00

Flux schreef:
love_mandy schreef:
De beste gok die ik tot nu toe heb: Flux ben jij onze Secret Santa?


Yes!!! *\o/* *\o/*


KimD schreef:
In ieder geval iemand die Schotse Collies kent, of heb je specifiek om die tuggie gevraagd? Want SC houden van 'levende' tuggies over het algemeen. Wol, konijn etc. Dus het is óf een heel goed toeval, óf een kenner. <<)



Puuuuurr toeval <<)


Uhuh! Dit is wel echt geniaal, de korthaar die de korthaar loot. Je hint was echt origineel!

Cerosa

Berichten: 776
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:02

Oh Swifter, yes! In één keer heb ik het geraden :D nogmaals, echt bedankt. Het uitpakken alleen al was een feestje, en dan met zulke leuke/lekkere cadeaus! [&]
Ze ligt nu tevreden te kauwen op het zelf uitgepakte hoefje, daar is Mona ook gek op! Schot in de roos dus Y)(^)

love_mandy

Berichten: 2970
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:03

Flux schreef:
love_mandy schreef:
De beste gok die ik tot nu toe heb: Flux ben jij onze Secret Santa?


Yes!!! *\o/* *\o/*


KimD schreef:
In ieder geval iemand die Schotse Collies kent, of heb je specifiek om die tuggie gevraagd? Want SC houden van 'levende' tuggies over het algemeen. Wol, konijn etc. Dus het is óf een heel goed toeval, óf een kenner. <<)



Puuuuurr toeval <<)

Ik had Kim al een berichtje gestuurd dat dat echt te toevallig zou zijn, maar toch dus! *\o/*
Nogmaals echt super bedankt, hij was daarstraks met de bal en de octopus tegelijk aan het spelen :')

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:06

Wauw, wauw, wauw, wat een mooie pakketten weer <3 <3

En over die crocs, Gimli steelt ze ook :')

kanjerroos
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:08

Fem schreef:
kanjerroos schreef:
Yes! :)
Nogmaals enorm veel dank! Wij zijn er heel blij mee! En om even nog te reageren op je kaartje: blijkbaar zijn we/onze honden helemaal niet zo verschillend want jullie favorieten vallen in de smaak!
Alleen de runderneus nog nooit gehad, benieuwd wat hij daarvan vindt!
Had je het ornament zelf gemaakt? Vind hem zo gelijkend!



Wat fijn dat jullie er zo blij mee zijn :D
Ben heel benieuwd wat hij van de runderneus gaat vinden!
De snacks van Barkking zou sowieso favoriet bij Fudge.

Nee die heb ik niet zelf gemaakt, puur toeval dat het zo gelijkend is! Ik heb er ook eentje voor Fudge in de boom hangen, die lijkt iets minder, maar is wel een Golden.

De kaarsjes zijn overigens wel zelfgemaakt :j



Oh wauw, gaaf! Die ga ik een mooi plekje geven!

kanjerroos
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:09

Jee wat gaat het snel met alle pakketten! Allemaal heel erg leuk om te zien, ook hoe blij de honden er mee zijn!

Ben wel het overzicht even kwijt; heeft iedereen nu in ieder geval het pakket ontvangen?
Laatst bijgewerkt door kanjerroos op 20-12-23 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Berichten: 11582
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:09

Hahaha ja echt toevallig dat Odin’s lootje Flus is, en cupcakes die van Kim _O-

Wat zijn alle pakketten toch mooi zeg, wat een super toffe ss editie {:)



Ze wilde spelen, en die oogjes kun je niet weerstaan dus vooruit. En in een keer krraaaakkk en toen waren er 2 speeltjes. I did not see that one coming _O- de kerstman blijkt met klittenband vast te zitten dus. Ik dacht die knuffel is gaan hemelen nu en werd al gek dat ie al kapot zou zijn zo snel, wilde al een sorry Santa gaan schrijven hahaha

Afbeelding

Swifter
Berichten: 292
Geregistreerd: 09-04-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:11

Cerosa schreef:
Oh Swifter, yes! In één keer heb ik het geraden :D nogmaals, echt bedankt. Het uitpakken alleen al was een feestje, en dan met zulke leuke/lekkere cadeaus! [&]
Ze ligt nu tevreden te kauwen op het zelf uitgepakte hoefje, daar is Mona ook gek op! Schot in de roos dus Y)(^)


Ik ben erg blij om dit te horen want had er wat schrik voor. Met alles dat hier gaande was was het wel pittig om in de juiste ‘vibe’ te komen zeg maar. Dus oef, helemaal opgelucht dat jullie het zo leuk vinden! :D

Flux

Berichten: 2501
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:11

KimD schreef:
Uhuh! Dit is wel echt geniaal, de korthaar die de korthaar loot. Je hint was echt origineel!



Ik heb zoooo gelachen toen ik Odin als lootje zag :') Wel heerlijk om voor te shoppen hoor <3 kon gewoon afwegen of Ves het leuk zou vinden :+


love_mandy schreef:
Ik had Kim al een berichtje gestuurd dat dat echt te toevallig zou zijn, maar toch dus! *\o/*
Nogmaals echt super bedankt, hij was daarstraks met de bal en de octopus tegelijk aan het spelen :')


Oh dit vind ik zo leuk te lezen! Hopelijk blijft ie het leuk vinden. Die bal is ook leuk om fleecestripjes aan te knopen of een snack in te doen :j En de tug heeft Ves helemaal hyped gemaakt voor de agility, dus ik hoop dat ie dat straks ook kan doen voor Odin!! *\%/*

StonedRomy

Berichten: 7550
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:14

Santa mijn pakket is niet bezorgd vandaag. Staat hij toevallig op een parcel shop?

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:19

Ohhhh wat een lading gave pakketten komen er weer langs!! Die crocs :=
Sorry Santa, ik heb een deadline te halen vanavond. Ik hoop hem van de week uit te kunnen pakken!!

Flux

Berichten: 2501
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:20

Oh en voor mijn SS. Morgen doe ik de unboxing! <3 Ik heb het idee om ves te laten uitpakken in mn studio maar ik was vandaag mijn flitser vergeten :+ Hopelijk morgen!

StonedRomy

Berichten: 7550
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:22

Tigress schreef:
Oke, ik durf de gok te wagen. Zeker na een deep dive into the past, en nadat ik handschrift heb zitten vergelijken _O-

Stonedromy, ben jij mijn ss?

Hint 2; 5 plukjes vacht. Je hebt 5 honden, waarvan de vachtkleuren overeen komen met jouw honden.

Hint 1 had Alpha spirit. Dat zoekende kwam jouw naam o.a. naar voren in de zoekfunctie van bokt. Maar koekjes... toch twijfel.

En toen, handschrift _O- ik heb een ss topic gevonden van 3 jaar geleden waarin jij een kaartje hebt geschreven naar je lootje toe.
[ [url=m/tBDJqx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie overeenkomsten <<)
Dus ik hoop dat mijn speurwerk me in de goeie richting heeft weten te brengen :))


Ja ja ik was je santa. Volgend jaar dus toch gewoon typen :')

MerelV

Berichten: 1775
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:26

Wat een super gave pakketten zijn er ontvangen, mooi om te zien hoeveel moeite erin gestoken is.

SimonDesteny

Berichten: 223
Geregistreerd: 29-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:32

UITPAKTIJDDD *\o/*


Het pakket

Afbeelding

Sniff, Sniff
Afbeelding

Deze eerst baas!
Afbeelding

Snacckjeesss! *\o/*
Afbeelding

Volgende!
Afbeelding

Baasjeee.. heeelp, het pakpapier wil mijn cadeautje niet loslaten. -:(-

Afbeelding

Luna met haar 'buit' <3
Afbeelding

Alle cadeautjes :D
Afbeelding

Alles werd meteen uitvoerig getest :') :j
https://www.youtube.com/watch?v=pEpfMkLUWIw

Santa, super bedankt voor dit enorm leuke pakket!
Luna heeft momenteel een crisis.. ze weet niet met welk speeltje ze eerst moet gaan spelen :')

En dan de hints.. NorwayFjord, ben jij onze SS?

NorwayFjord

Berichten: 3197
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:35

SimonDesteny schreef:
UITPAKTIJDDD *\o/*


Het pakket

[ [url=m/y8kX6J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sniff, Sniff
[ [url=m/EJlrke.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze eerst baas!
[ [url=m/yhQt0G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Snacckjeesss! *\o/*
[ [url=m/2FLDdJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgende!
[ [url=m/jjAyMK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Baasjeee.. heeelp, het pakpapier wil mijn cadeautje niet loslaten. -:(-

[ [url=m/Uph986.jpg]Afbeelding[/url] ]

Luna met haar 'buit' <3
[ [url=m/7WrLux.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle cadeautjes :D
[ [url=m/sazqLO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles werd meteen uitvoerig getest :') :j
https://www.youtube.com/watch?v=pEpfMkLUWIw

Santa, super bedankt voor dit enorm leuke pakket!
Luna heeft momenteel een crisis.. ze weet niet met welk speeltje ze eerst moet gaan spelen :')

En dan de hints.. NorwayFjord, ben jij onze SS?

Ahhh fijn dat het in de smaak valt en heerlijk filmpje <3 Ja ik ben jullie Santa! :D

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:37

Hier is ons verslag! :):)

Bailey had hulp van haar partner in crime Missy (die dat érg vervelend vond natuurlijk :') ).
Afbeelding

Allereerst de hints eruit gevist en netjes het kaartje eerst open gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

En toen tijd voor de cadeautjes! Ze konden niet wachten. :+ Mega fanatiek waren ze, er werd ook goed geraden in welke de snackies zaten. :))
Afbeelding

Deze werd direct meegesleept naar de mand. :D
Afbeelding

En meerdere lekkere snackies zaten erin, waaronder deze leuk kerstkoekjes!
Missy ging aan de haal met het zakje Edgar&Cooper snoepjes. :+
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het feest want nog meer speelgoed! De kerstboom met de kleine knuffeltjes erin verstopt is het echt he le maal. *\o/*
De sneeuwpop viel ook goed in de smaak, ze wist van gekkigheid niet meer welke ze nou mee moest nemen dus alles werd in m'n schoot gedumpt. :')
Afbeelding
Afbeelding

Missy deed ondertussen een grondige snackie inspectie.
Afbeelding

Poseren met de buit ging nog net. Eentje samen en eentje alleen, ze wil alles delen maar uiteindelijk is het toch wel echt haar pakket he. :))
Ze zijn echt enorm verwend, alles valt helemaal in de smaak Santa! <3
Afbeelding
Afbeelding

Maar die kerstboom is wel écht favoriet, ze is er zo druk mee geweest de rest van de middag!
Afbeelding

En dan de hints... Ik ben hier zo goed in *kuch. :')
Afbeelding

Ik twijfel heel erg, maar puur gebaseerd op "ik kom uit het oosten" en "de cadeautjes zijn niet oneven" denk ik dus aan Seven... Maar iemand anders gokte haar ook al zag ik. :+ Maar om mijn twijfel weg te nemen, Seven ben jij onze Santa? :D

Joy_Mennings

Berichten: 2313
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:38

roosjenat schreef:
Ja is een heel leuk pakket, bedankt :D We zijn nog wel benieuwd waar dat leuke inpakpapier vandaan komt haha.


Ik zag het toevallig liggen in de Primark. Dacht meteen toen ik het zag "die is perfect voor de SS" haha.



Hierbij ook ons verslag van het uitpakken vanochtend. Ik ben er nog steeds niet uit met de hints, dus mocht iemand tips hebben, let me know! Hahah

Afbeelding

Meteen toen ik de doos beneden op de bank zette, dook Ollie er weer opaf. Hij vond het héél interessant.

Afbeelding

Maar, Bumper rook het ook al van een afstandje. Ook hij kwam snel kijken.


Afbeelding

Afbeelding

Terwijl ik alles uitpakte keken Bumper en Ollie lief toe, al konden ze niet de hele tijd lief blijven zitten natuurlijk :')



Dat toekijken ging natuurlijk ook gepaard met wat geluid.

Afbeelding

Dit is een foto van het hele pakket, heel erg leuk! Zowel Bumper en Ollie én mijn moeder en ik zijn er heel erg blij mee :)

Afbeelding

Bumper en Ollie konden niet wachten om eens lekker te gaan kauwen op hun nieuwe lekkernijen.

Afbeelding

Uiteindelijk heeft Ollie ruim een uur zo gelegen. We hebben het stuk wel afgepakt, zodat hij er niet ziek van wordt omdat het teveel is haha. Maar zo kan hij er nog lang plezier van hebben.

En dan nu de hints :')

Afbeelding

Hint 1 lukte me nog om op te lossen.

Afbeelding

Uiteindelijk heb ik, met hulp, hier ook iets van weten te maken denk ik. Namelijk nummer 38 (+1 -2 x3 +4 en -5)

Afbeelding

En dit lijkt me een vacht van een hond of paard, ik weet het niet zo goed.

StonedRomy

Berichten: 7550
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:39

Santa I tried _O-

Afbeelding

Doel was om te laten zien hoe gigantisch goed gevuld de advent kalender is met dan twee van de 5 honden wachtend ( rest is wandelen )

Gintora vond de inhoud van nummer 20, het doosje van nummer 20 en mijn hand lekker Y)(^)

Edit:

Ik heb wel deze van gisteren. De tweede met smoofl dog ice Cream <3

Afbeelding

Leo

Berichten: 50215
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:44

Onder lichte groepsdruk hebben we ook hier vanavond uitgepakt ipv morgen! :D *\o/*

Heerlijk hysterisch ook weer hier _O-


De doos is open! Fitz be like :wow: :wow: magikmagik??


Afbeelding


Als eerste een brief!


Afbeelding


Toen de cadeautjes uit de doos en een berg heerlijke losse snacks veilig stellen want hij had ze eerder door dan ik :))

Afbeelding

Afbeelding

In de uitpakchaos nauwelijks foto's kunnen maken maar Fitz heeft genoten laten we maar zeggen :')


Afbeelding

Alle cadeautjes!


Afbeelding


Echt ontzettend leuk SS, wat een geweldig pakket! Een prachtige leren halsband van een bedrijfje dat me heel goed bekend is als Noord Hollander, zo leuk <3


Fitz is door het dolle met zijn burrow speeltje! En het heerlijke zachte kleedje!
Afbeelding

En de kerstoutfit is briljant _O-
Afbeelding


Dennis ik denk dat we jou mogen bedanken? Echt een geweldig pakket! <3

KimD

Berichten: 20483
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 21:54

Die rechter foto, ik ga stuk! :') :')
Volgend jaar moet ik een foto collage doen in de OP denk ik. _O-

Dennis

Berichten: 31492
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:02

Leo schreef:
Dennis ik denk dat we jou mogen bedanken? Echt een geweldig pakket! <3


Jaaaa!
Klopt helemaal.
Fijn dat jullie er zo blij mee zijn. Past zijn halsband mooi?

Ik kan niet bij Stephany komen zonder daar met spulletjes voor Quinn of de pony's vandaan te gaan O:) . En Quinn word daar altijd enorm verwend, mag eigenlijk niet zonder haar komen bekappen :') .

Leo

Berichten: 50215
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:11

Kan ik me helemaal voorstellen :))
Een paar van mijn meestgebruikte paardenspul komt bij Stepheny vandaan, prachtige en duurzame spullen maakt ze! En deze halsband is ook prachtig! Hij past heel netjes.

De shampoo is ook geweldig en moest ik erg om lachen, op de foto's kun je de stalprut nog in zijn vacht zien zitten, dus komt absoluut van pas. :') hij is 5x per week zwart.