Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dammie

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:26

De xenos heeft nu ook een thee kalender liggen. Alleen weinig verschillende smaakjes.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:37

Dammie schreef:
De xenos heeft nu ook een thee kalender liggen. Alleen weinig verschillende smaakjes.

Maar wel hele lekkere thee! :9

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:54

Druif_01 schreef:
Alwiene, je vrouw komt er wel bekaaid vanaf vergeleken met jouw hoeveelheid :D

Zal ik je vertellen dat dit al onder een soort lichte dwang is? Mijn vrouw heeft een beetje last van het idee dat adventskalenders voor kinderen zijn 8)7

Ja die Clipper kalender heb ik ook, gekocht in Duitsland bij de DM.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:52

Een bieradventkalender? Voor kinderen? Sjonge, die vrouw van jou moet nog veel leren :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:56

Jong geleerd oud gedaan! :))

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:04

Ja die Pickwick heb ik eindelijk ook na twee jaar misgrijpen.
Gaat cadeau aan mijn ouders en beste vriendin

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:07

Dames hij staat in de folder voor volgende week en deze keer ook een bier kalender ;)

Afbeelding

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:32

Afbeelding
Mn trucje met de duitse postcode heeft gewerkt, advent is binnen <3
Echt een zware doos :') :):)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:51

Die kat :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 13:27

Ashleytjuhh schreef:
Dames hij staat in de folder voor volgende week en deze keer ook een bier kalender ;)

[ [url=m/6Bva3X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaa! Volgende week na het werk meteen halen! :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 13:45

Ashleytjuhh schreef:

[ [url=m/6Bva3X.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*

Gaaf die paarden kalender! :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 20:10

xRoossie95 schreef:
[ [url=m/5tKXGp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo hey die kalender is (alleen) niet voor de poes! *\o/*

Hier helemaal happy omdat ik vandaag de kalender voor de hond van Tiierisch die ik zoooo graag nog wilde heb weten te scoren voor ze op waren. Wilde foto plaatsen maar de Bokt Upload doet niet mee, dan maar even in link https://www.tiierisch.de/produkt/tiieri ... hunde-2021
Ding is 80 cm hoog en gevuld met graanvrije snacks, speeltjes en toebehoren. Had de unboxing gezien van die van vorig jaar en toen mijn zinnen gezet op deze, was al te laat voor de voorverkoop maar gelukkig nog net op tijd voor de gewone verkoop. Hoop dat ie snel binnen is! <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:54

Leuk al die verschillende kalenders.

En de 2D en 3D Rituals kalender, zit er niet ongeveer hetzelfde in? Ik heb de 3D en heb geen idee wat erin zit, wil me graag laten verrassen.

Ik zag de Pickwick ook bij Dekamarkt staan. Ik wilde er nog naar kijken, maar was afgeleid en dus niet gedaan.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 01:54

Alwiene schreef:
xRoossie95 schreef:
[ [url=m/5tKXGp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo hey die kalender is (alleen) niet voor de poes! *\o/*

Hier helemaal happy omdat ik vandaag de kalender voor de hond van Tiierisch die ik zoooo graag nog wilde heb weten te scoren voor ze op waren. Wilde foto plaatsen maar de Bokt Upload doet niet mee, dan maar even in link https://www.tiierisch.de/produkt/tiieri ... hunde-2021
Ding is 80 cm hoog en gevuld met graanvrije snacks, speeltjes en toebehoren. Had de unboxing gezien van die van vorig jaar en toen mijn zinnen gezet op deze, was al te laat voor de voorverkoop maar gelukkig nog net op tijd voor de gewone verkoop. Hoop dat ie snel binnen is! <3

Die zou gaaf zijn voor volgend jaar :)) kan je die gewoon naar nederland laten versturen? Anders moet ik even een familie lid lief aankijken :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:19

De Bodyshop heeft 25 procent korting, volgens mij ook op de adventskalenders

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:21

Anoeska27 schreef:
De Bodyshop heeft 25 procent korting, volgens mij ook op de adventskalenders

Adventskalenders helaas niet

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:01

xSelina schreef:
Die zou gaaf zijn voor volgend jaar :)) kan je die gewoon naar nederland laten versturen? Anders moet ik even een familie lid lief aankijken :')

Ja ze verzenden naar Nederland, dat kost wel 10 euro. Maar als je volgend jaar zo oplettend bent dat je hem in de voorverkoop al koopt is ie 10 euro goedkoper dus dat compenseert elkaar dan weer!

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 02:19

Alwiene schreef:
xSelina schreef:

Ja ze verzenden naar Nederland, dat kost wel 10 euro. Maar als je volgend jaar zo oplettend bent dat je hem in de voorverkoop al koopt is ie 10 euro goedkoper dus dat compenseert elkaar dan weer!

Oh super dan komt die er volgend jaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:18

Eindelijk gelukt.. ik heb een bierkalender gekocht voor mijn vriend en hij eentje voor mij. Ik krijg die van beer geeks for ALS en hij die van Beer in a can (die zijn ook nog individueel ingepakt, zodat je ze evt dag eerder in de koelkast kan zetten zonder te zien wat het is). En ik heb nog wat losse blikken bijbesteld, want zag weer teveel lekkers..

Hij had een hint gegeven, zodat ik niet dezelfde zou kopen. Maar die hint was nogal duidelijk. Hij weet nog niet welke die krijgt :+

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 12:15

Ik krijg net de ‘beer in a box’ binnen die ik van mijn vader heb gehad.
Wat is die leuk zeg!!
Hij heeft geen nummers maar icoontjes. En er zit een chocolade kalender bij en die heeft wel nummers.
Je moet dus eerst het chocolade vakje openen en daar zie je dan welk icoontje je mag openen op die dag.
Ik ben helemaal enthousiast want ik vind dit zó leuk bedacht *\o/*

Chocolade kalender
Afbeelding

En op de achterkant dus de uitleg
Afbeelding

De bier kalender zelf
Afbeelding

En deze bier viltjes zaten nog in de rand van de doos
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 14:25

Werken mag ook _O-

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 16:10

Ik heb nog de Lindt partner adventskalender besteld, die zag ik niet liggen in Duitsland.
Wij hebben er nu ieder drie, Milka, Kinder en Lindt. En de hond heeft er ook 1.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 17:48

Hebben jullie je kalenders allemaal al staan of niet? Hier moet ik alles nog neerzetten, Rituals 3D zelfs nog in elkaar zetten, en dat was vorig jaar best een werkje dus eigenlijk niet echt zoveel zin in :+

Mocht er trouwens nog iemand op zoek zijn naar een Balea adventskalender, ik had toen ik laatst mijne kocht zoveel reacties van mensen die hem ook wel hadden gewild dat ik toen ik weer in Duitsland was er 2 extra meegenomen had, maar nu hoor ik ineens niemand meer := Mag voor Bokkers gewoon voor de DM prijs van 14,95 weg. Zie link in onderschrift voor verdere info ;)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 17:52

Alwiene schreef:
Hebben jullie je kalenders allemaal al staan of niet? Hier moet ik alles nog neerzetten, Rituals 3D zelfs nog in elkaar zetten, en dat was vorig jaar best een werkje dus eigenlijk niet echt zoveel zin in :+

Mocht er trouwens nog iemand op zoek zijn naar een Balea adventskalender, ik had toen ik laatst mijne kocht zoveel reacties van mensen die hem ook wel hadden gewild dat ik toen ik weer in Duitsland was er 2 extra meegenomen had, maar nu hoor ik ineens niemand meer := Mag voor Bokkers gewoon voor de DM prijs van 14,95 weg. Zie link in onderschrift voor verdere info ;)

Oh je maakt het wrl verleidelijk... ik slaap er even een nachtje over denk ik

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 18:19

Alwiene schreef:

Oeh. Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik hem opgehaald!