Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Druif_01 schreef:Alwiene, je vrouw komt er wel bekaaid vanaf vergeleken met jouw hoeveelheid
xRoossie95 schreef:[ [url=m/5tKXGp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn trucje met de duitse postcode heeft gewerkt, advent is binnen![]()
Echt een zware doos![]()
Alwiene schreef:xRoossie95 schreef:[ [url=m/5tKXGp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn trucje met de duitse postcode heeft gewerkt, advent is binnen![]()
Echt een zware doos![]()
Zo hey die kalender is (alleen) niet voor de poes!![]()
Hier helemaal happy omdat ik vandaag de kalender voor de hond van Tiierisch die ik zoooo graag nog wilde heb weten te scoren voor ze op waren. Wilde foto plaatsen maar de Bokt Upload doet niet mee, dan maar even in link https://www.tiierisch.de/produkt/tiieri ... hunde-2021
Ding is 80 cm hoog en gevuld met graanvrije snacks, speeltjes en toebehoren. Had de unboxing gezien van die van vorig jaar en toen mijn zinnen gezet op deze, was al te laat voor de voorverkoop maar gelukkig nog net op tijd voor de gewone verkoop. Hoop dat ie snel binnen is!
xSelina schreef:Die zou gaaf zijn voor volgend jaarkan je die gewoon naar nederland laten versturen? Anders moet ik even een familie lid lief aankijken
Alwiene schreef:xSelina schreef:Die zou gaaf zijn voor volgend jaarkan je die gewoon naar nederland laten versturen? Anders moet ik even een familie lid lief aankijken
Ja ze verzenden naar Nederland, dat kost wel 10 euro. Maar als je volgend jaar zo oplettend bent dat je hem in de voorverkoop al koopt is ie 10 euro goedkoper dus dat compenseert elkaar dan weer!
Alwiene schreef:Hebben jullie je kalenders allemaal al staan of niet? Hier moet ik alles nog neerzetten, Rituals 3D zelfs nog in elkaar zetten, en dat was vorig jaar best een werkje dus eigenlijk niet echt zoveel zin in
Mocht er trouwens nog iemand op zoek zijn naar een Balea adventskalender, ik had toen ik laatst mijne kocht zoveel reacties van mensen die hem ook wel hadden gewild dat ik toen ik weer in Duitsland was er 2 extra meegenomen had, maar nu hoor ik ineens niemand meerMag voor Bokkers gewoon voor de DM prijs van 14,95 weg. Zie link in onderschrift voor verdere info
Alwiene schreef:Hebben jullie je kalenders allemaal al staan of niet? Hier moet ik alles nog neerzetten, Rituals 3D zelfs nog in elkaar zetten, en dat was vorig jaar best een werkje dus eigenlijk niet echt zoveel zin in
Mocht er trouwens nog iemand op zoek zijn naar een Balea adventskalender, ik had toen ik laatst mijne kocht zoveel reacties van mensen die hem ook wel hadden gewild dat ik toen ik weer in Duitsland was er 2 extra meegenomen had, maar nu hoor ik ineens niemand meerMag voor Bokkers gewoon voor de DM prijs van 14,95 weg. Zie link in onderschrift voor verdere info