Ben alleen niet thuis, ringel en molly appte dat ik op moest schieten met werken en aquajoggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jess_Ashlinn schreef:cursebreaker schreef:Echt genieten weer met al die unboxings!
Mooie pakketten ook weer voor Odin, Bobbie, Jady, Melle, Elvis & Suus.
—
Ik ben met de Hints proberen verder te gaan. Ik weet het niet helemaal zeker, want ik kom gewoon echt niet uit alle hints, maar jij bent toch wel de naam waar ik het meest bij denk van JA, dit is het goede antwoord!
Jess_Ashlinn ben jij onze Santa?
Diesel past heel mooi bij Hint 1 wel namelijk > Ik ben heel groot
Hint 2 > Dit pakket is gevuld met Favorieten. Daar ben ik nog niet helemaal uit, ben nog berichten aan’t doorspitten haha.
Hint 3 > met de tekeningen.. Ik moest echt even denken wat die tekeningen konden zijn.
Het meest logische op ’t eerste gezicht leek iets te zijn met medailles en handler zijn? Dus ik dacht misschien sport/wedstrijden, maar toen ik Diesel verdacht bij hint 1 dacht ik: Het kunnen ook ipv medailles trouwringen zijn en een trouwjurk?En laat Diesel nu net bruidshond zijn geweest bij jullie bruiloft en de ringen hebben gedragen.
Benieuwd of ik gewoon gigantisch mis zit al weet ik het anders echt niet hahaha. Zo ja, dan word het moeilijk voor me
—
Hier is de doos en het inpakpapier ook geclaimd.
[ [url=m/NrNcl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuk verslag en leuk dat Arya er zo blij mee is
Wij waren inderdaad jullie SS, m’n teken kunsten laten we wensen over
daffodil schreef:Ik heb mijn pakket ook opengemaakt, het pakket werd belachelijk goed met rust gelaten door Kruimel en Lowie maar toen ik begon, waren ze erg aanwezig!
[ [url=m/kL6B2m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zodra ik het pakket openhad, was de interesse gewekt! Prachtig ingepakte pakjes, lekkere doos vol!
[ [url=m/CCGV5b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij het openmaken kwam deze brief tevoorschijn:
[ [url=m/clle6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daarna begon de pret pas echt, dit was de eerste die ik openmaakt en die is wel zooo onwijs leuk!!!
[ [url=m/ZgcrIX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna volgden in rap tempo ontzettend gave kadootjes waar zo nu en dan direct moest worden ingegrepen. De likmatten willen ze graag eerst gevuld hebben maar ook dat zat er direct bij. De pizzapunt was gelijk dikke pret en ballen....daar krijg je Kruimel hysterisch mee!
[ [url=m/WjDBWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J7FOVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het werd een machtig mooie stapel! Kruimel had de ballen al te pakken inclusief netje dus daar moest ik even achteraan en die is heerljik aan het ballen nu. Uiteraard na eerst een snack te hebben gekregen en er zit een enorme lijst bij van bijzondere snacks in de pot! De eerste ging er goed in hoor!
De laatste twee waren bijzonder en echt heel gaaf gemaakt, twee kerstballen van hout met hun naam erop, echt supergaaf!
[ [url=m/aa19ea.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon nog een overzichtsfoto maken voordat er weer wat gejat werd:
[ [url=m/iMgQU0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daarna was het tijd voor de hints maar.......ik had er al eentje ontvangen en ik dacht eigenlijk gelijk al te weten wie het was omdat ik de pups ook onwijs leuk vond (en vind) maar voor de anderen hier even de hints op een rijtje. De eerste had ik al per post ontvangen:
[ [url=m/1KTCCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4SOw5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gRJPsO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CuOkBw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daarmee werd mijn vermoeden bevestigd want Odin is hier degene die bedoeld wordt met zijn prachtige vlekken en baasje Love_mandy is mijn Secret Santa!!!
Onwijs bedankt, supergaaf gedaan en twee heel dankbare honden hier! Lowie is heerlijk gaan liggen in het pakpapier
Sharani schreef:Wij hebben het pakket ook uitgepakt, en waar ze het vorig jaar nog niet helemaal snapten was het nu chaos.
Mogen we gaan uitpakken?
[ [url=m/LX2uLy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ruikt lekker![]()
[ [url=m/jHBuvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freddy ging er steeds vandoor met cadeautjes![]()
[ [url=m/K2gy19.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zakje probeerde hij met zakje en al op te eten, dus Santa , als ik je geraden heb wil ik graag weten waar de koekjes vandaan komen. Want deze moet ik ook maar halen voor ze.
[ [url=m/3oBZCp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook Limbo deed enthousiast mee, en ging er steeds vandoor met de snackjes[ [url=m/COPN0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pRSrjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met alle cadeautjes
[ [url=m/qQtIms.jpg]Afbeelding[/url] ]
En doordat het zo’n chaos was zag ik toen pas wat een mooie gepersonaliseerde mand het is, wat ontzettend leuk!
[ [url=m/9Fec5X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nog aan het puzzelen wie je bent, maar alvast super bedankt voor het leuke pakket!
Tigress schreef:Wij zijn inderdaad je SS Lugea![]()
Het ongelabelde potje met snippers zijn trouwens kalfsblaassnippers. Ook om als enrichment toe te voegen aan een likmat
RoosDeG schreef:villaneusjes volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket![]()
Gimli heeft inmiddels zo druk gespeeld met alles en de kittens ook dat ze allemaal K.O zijn gegaan
[ [url=m/KmRWG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8QAg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
VillaNeusjes schreef:RoosDeG schreef:villaneusjes volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket![]()
Gimli heeft inmiddels zo druk gespeeld met alles en de kittens ook dat ze allemaal K.O zijn gegaan
[ [url=m/KmRWG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8QAg8.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
Goed gedaan. Ik ben inderdaad je SS! Ik had voor hint 2 het huisnummer 5 op t huisje gezet maar je kwam er met de dieren en persoon ook op uit . Het k wilde naast voor je hond en de katten ook wat voor jouw geven.
Ik heb enorm veel plezier gehad dit pakket voor jullie samen te stellen. Ik ben alleen vergeten nog een briefje toe te voegen. De badjas heb ik hand gemaakt naar de maten die je hebt doorgegeven van materiaal dat ik nog had liggen. Ik hoop dat hij past maar mocht dat niet zo zijn, laat het weten, dan stuur ik een aangepaste versie.
Momo94 schreef:Damelza schreef:Volgens mij is onze Secret Santa Naomi (Momo94)
Wat leuk dat je denkt dat ik het ben!![]()
Alleen helaas hondenpindakaas... ik ben niet jullie SS.
NorwayFjord schreef:Sharani schreef:Ik ga een gokje doen, @Norwayfjord ben jij degene die ik mag bedanken voor mijn mooie pakket?
Nee helaas, sorry je zal nog door moeten puzzelen
xPearl schreef:Hier hebben we het pakket ook uitgepakt!![]()
Dat rook wel interessant zei Nero!
[ [url=m/Tka0Iz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pakket open gemaakt en het was heel leuk ingepakt allemaal!
[ [url=m/irtedW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5vIQPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de kaart met hint
[ [url=m/ctgTaE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LhxqqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik pakte als eerste de zuurstok uit en weg was meneer. Helemaal leuk vind hij 'm
[ [url=m/kDmgwN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de buit bij elkaar! En Nero kijkt heel zielig maar dat doet ie dus altijd als hij blij is![]()
[ [url=m/W2safL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C8cMCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJqkCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel Santa's! Wij gaan vanavond of morgen even puzzelen wie jullie zijn, want we hebben nu even geen tijd haha
8nnemiek schreef:Na even zoeken weet ik bijna zeker dat mijn pakket afkomstig is van TheJokerr![]()
Klopt dat, mag ik jou bedanken voor de mooie kadootjes