Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Onze collectie telt nu:
Voor mij:
• officially licensed FRIENDS adventskalender
• advent met vanalles en nog wat en da’s nog 1 grote verrassing haha; samengesteld door m’n beste vriendin en zij krijgt er een van mij. Normaal maken we een kerst pakket voor elkaar maar het leek ons leuk om het eens zo te doen; 24 dagen cadeautjes openmaken! Ik heb voor haar oa dingen als: sieraden schaaltje, armbandje, eetbare dingen, wat home deco spul, boeken, gepersonaliseerde items met foto’s van ons samen zoals een sleutel hanger en boekenlegger. Kan echt niet wachten om te horen wat ze er allemaal van gaat vinden.
• bookish advent kalender van de shop Bookish Goods, met allemaal boek gerelateerde items erin
Voor onze zoon:
• fidget toys advent
• advent die ik zelf samenstel. Ga het weer hetzelfde doen als vorig jaar en toen zag het zo uit; met zakjes en de cadeautjes die te groot waren voor erin lagen zo op de dressoir overal tussenin verstopt.
[ [url=m/GRbhP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m’n man wil ook nog wel een kalender, maar weet nog niet goed welke. De happy socks leek wel tof maar €200 is nogal een geld haha - zeker omdat we zo met cadeautjes onder de boom al flink uitpakken.
noviceh schreef:Daar heb ik ook aan zitten denken, maar vind ik toch minder ‘verrassend’ (hoewel onze hond dat natuurlijk geen biet interesseert…).
Yonker schreef:Ik heb een parfum adventskalender![]()
Elke dag een testertje en de 24ste een flesje van 50ml
Alwiene schreef:Yep, dat is de regel, maar daar zijn dus uitzonderingen op, goed verstopt in het Duits op een Duitse site, maar ze zijn er wel.
On topic: Ik heb nu
DM kalender
Vegan Kalender
Vegan chocolaatjes kalender
Yankee medium kalender
Kerstdorpfiguurtjes kalender vd Action
Voor de hond is in ieder geval die van Wolf of Wilderness onderweg, en hoop nog een andere te scoren maar dan moet ik geluk hebben dat ik het op tijd zie.
En voor de vrouw een Milka en eentje van Kaffekapslen