Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:28

Ik draag geen nagellak,omdat het er met 1 dag af is. Koffie, thee en kokos lust ik beide niet. :')
Ik vind bijvoorbeeld van die smelt chocolade in warme melk wel lekker. Past ook wel bij de wintersfeer.

Esmee_RS

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:41

Lezen doe ik ook graag! Ik lees eigenlijk van alles. Momenteel heb ik net "Toen ik je zag" van Isa Hoes uit en "Nu ik je zie" van haar zoon, "Rauw" van Marjolein Hartman en de biografie van Avicii liggen nu in de kast om te lezen. Heb ook net dat boek van Jenette McCurdy uit, vond ik ook "leuk" om te lezen.
Maar ik hou ook van romans. Ik vind de Zeven Zussen-serie heel fijn weglezen en de boeken van Sophie Kinsella bijvoorbeeld ook. Thrillers las ik vroeger heel veel maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer, misschien weer eens doen. :)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:56

Ik lees eigenlijk helemaal niet. := Ik kijk dan eerder een serie of film! Kokos vind ik kwa geur echt heerlijk maar om te eten niet.. Sinaasappel vind ik kwa geur niks maar om te eten ook niet. Ik vind iets voor in de douche of in bad altijd lekker, dat heb ik ook nooit teveel! Zo is mijn Rituals collectie behoorlijk uitgebreid maar nooit teveel. :))

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:58

Ik heb een voorliefde voor Spanje en tapas. Ben dan weer niet dol op olijven maar wel op een fijne olijfolie.
Koken en bakken vind ik leuk

Verder ben ik een buitenmens zowel wandelen, fietsend als met het paard.

Dit is trouwens mijn eerste SSS maar ik zit wel al redelijk lang op Bokt en post vrij vaak.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:18

Nagellak is met mijn baan ook niet echt iets. :+ Kokos is top, geur en smaak. Kikkers en muisjes ook lekker, net als geurkaarsen. Ik heb schoenmaat 41, drink zowel koffie als thee (geen munt of zoethout, en wel alleen neppe koffie met heel veel melk :Y) ) Chocola lust ik ook alles van, maar met zeezout vind ik minder. En boeken lees ik inderdaad ook het liefst in het Engels. Volgens mij heb ik zo alles wat is besproken gehad.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:33

Ik zal me ook nog even voorstellen!

Ik ben Marjolijn, 29 jaar (bijna 30...). Ik werk bij de p.olitie op de alarm.centrale en meld.punt 1.44, dit doe ik nu sinds 2020 en ik merk dat ik inmiddels toe ben aan een nieuwe uitdaging. Het werk zelf is nog wel heel tof :)

Ik heb momenteel een heel lief verzorgpaard, Nevaya. Een Gelderse merrie die vrij gevoelig maar goudeerlijk is en waar ik dus ontzettend veel van leer.
Zelf heb ik twee fantastische katten, twee Heilige Birmanen die Sil & Loki heten. Moeder (Sil) en dochter (Loki) zetten hier regelmatig het huis op stelten :D En ze zijn zó lief <3
Overigens ook strontverwend, maar daar mag altijd wat leuks voor gekocht worden (met name folieballetjes zijn hier een enorme hit). Snoep etc lusten ze vrijwel alles van en ze hebben tot op heden geen dieet of allergieën dus leef je uit :D .

Sinds ruim een jaar ben ik fanatiek aan het lezen. Met name fantasy boeken vind ik heerlijk. Ik lees uitsluitend Engels. Mijn favoriete serie is de Green Rider en de ACOTAR serie van Sarah J Maas. Daarnaast vond ik The Fourth Wing ook fantastisch. Het tweede deel staat dan ook in pre-order bij Waterstones <3
Naast fantasy lees ik ook graag historische fictie. Mijn favoriete schrijfster in dat genre is Kristin Hannah. Ik heb echt tranen gehad bij The Great Alone en The Nightingale. Fantastische boeken zijn dat <3 .
Qua boeken zijn andere genre's ook welkom. Ik doe wel mee aan de boeken adventskalender en ik organiseer zelf vaak een boekensanta, dus mijn pakket hoeft niet persé een boek te bevatten. Uiteraard kan ik nog wel een lijstje sturen met boeken die ik al heb :)

In mijn vrije tijd fotografeer ik ook graag, ik moet me nog altijd eens gaan verdiepen in de vogelfotografie. Paarden en honden zijn ook favoriete modellen en ook natuurfoto's neem ik graag. Hier en daar doe ik nog wel eens een meeting organiseren ook.

Verder doe ik ook aan postcrossing. Dus als je leuke ansichtkaarten tegenkomt zijn die altijd welkom :D Ik ben met name gek op kaarten met wilde dieren die getekend zijn. Fotokaarten zijn ook mooi maar omdat ik fotografeer doe ik die het liefst met mijn eigen foto's erop verzenden :) .

Verder game ik af en toe op de PS5 (Horizon Zero Dawn/Forbidden West en Destiny speel ik graag) en kijk ik veel series. Supernatural is nog altijd mijn favoriete serie, maar ik geniet ook van 9-1-1 en 9-1-1 Lone Star. Eigenlijk alle brandweer/ first responder series wel. Momenteel ben ik Chicago Fire aan het kijken.

Als ik dan nog tijd over heb ga ik ook graag met vriendinnen op stap of wandelen met mijn moeder. Over twee weken heb ik eindelijk vakantie en dan ga ik ook nog 2 weken naar Duitsland toe.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:47

fransje23 schreef:
Ik heb een voorliefde voor Spanje en tapas. Ben dan weer niet dol op olijven maar wel op een fijne olijfolie.
Koken en bakken vind ik leuk

Verder ben ik een buitenmens zowel wandelen, fietsend als met het paard.

Dit is trouwens mijn eerste SSS maar ik zit wel al redelijk lang op Bokt en post vrij vaak.

Oeh, idem hier: Spanje, tapas, koken, bakken! Maar idd geen olijven haha.

Kokos: ja!
Gember: nee :')

Ik heb (helaas) geen bad (meer), maar wel een tuin.
Beauty/make up: nee, in de verste verte niet haha.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 13:15

SSS 2023 Lijstupdate

Alle PB's tot nu toe zijn verwerkt. Let op: Zonder je adres kan ik je niet op de lijst zetten. Sta je nog niet op de lijst maar had je mij al wel een PB gestuurd stuur dan je adres nog even naar mij toe. Dan kan ik je op de lijst zetten.

Citaat:
1 Banjer
2 Ynskek
3 Bienotje
4 lotthje
5 Roosch
6 Momo94
7 Marjo
8 roosjenat
9 pradadaan
10 capopjekop
11 Apple
12 Jorex
13 Esmee_RS
14 snoopydogy
15 Dyphusion
16 carineken
17 Saul
18 D_akota
19 ryukapple
20 Jodym
21 Linnie050
22 Roulette_
23 Neonlight
24 Zertab
25 Chantaliiejj
26 _AB_
27 Charaz
28 suusje26
29 Tanya
30 StonedRomy
31 mariekeoo
32 Nala
33 boeflover
34 Lavitabella
35 Thats_Me
36 M_D_H
37 KM_Ris
38 Jolien87
39 marleen_88
40 Noisy
41 Blinnii
42 AfricanLady
43 miccamaaike
44 Angelaa2
45 zorro
46 candalisa
47 rink
48 irisskib
49 Laura_1986
50 Fem
51 nevica
52 Matheno
53 justdiesel
54 fransje23
55 rockwitch
56 LWDaisy
57 EedihcrO

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:16

Loop hier ook veel buiten
Veel met de ponys bezig
En met de kleine man van 9 maandjes nu

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:50

Ik hou van thee momenteel grote fan van mango thee of kersen.
Ik ben sinds kort ook Starbucks bekers beginnen verzamelen.
Nagellak hoera maar met mijn werk als postbode niet echt haalbaar/handig.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:51

Oh, ik heb mij net aangemeld en sta al op de lijst zie ik. Ik ga straks even een voorstelpost maken :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:57

Ik houd ook enorm van thee. Met name herfstthee is hier een grote favoriet <3

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 15:12

Whoop whoop, ik weet m'n toekomstige adres, dus kan ik mij officieel opgeven :D

Voorstel rondje doe ik als ik op de lijst sta

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 19:37

Ik lees iets over olijven, die vind ik ook erg vies!
Maar ben verder gek op eten!
Stuur nu ook elke keer foto's van eten naar m'n bokt vriendinnetjes vanaf Kreta :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 19:39

Olijven houd ik ook niet van. Droge worst en oude kaas des te meer. :9

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 19:50

Jaaaa, borrelen! <3

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:22

Borrelen altijd gezellig of een high Thea

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:38

Oh ik lust wel olijven! Of kaas :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:50

Yes! Mijn aanmelding is officieel en dus ook van mij nu een voorstelpost :)

Noisy hier, oftewel Jessica, ik ben 45 jaar oud en al heel wat jaartjes getrouwd. Thuis hebben we 1 puberzoon, 2 hondjes (Chihuahua & Duitse Dog) en een kat (Maine Coon). Het zijn nogal kieskeurige eters :roll: dus daarvoor liever geen presentjes.
Verder heb ik 2 paarden, Joan en Rudi, moeder en zoon. Joan is al heel wat jaren met pensioen maar met Rudi rij ik actief en we gaan met enige regelmaat op wedstrijd. Zij houden wel van lekkere snoepjes, appels en wortels :j
Veel tijd voor hobby's naast werk, gezin, huis en paarden heb ik helaas niet.
Ik hou van lekkere theetjes, liefst losse thee voor in een zeefje maar geen groene thee.
Nagellak en dat soort dingen is aan mij niet besteed, ik kan het niet dragen ivm mijn werk en bij de paarden is het er ook zo weer af :+
Ik ben gek op Dedoles sokken, heb ook al verschillende paren maar er kunnen nog makkelijk wat bij +:)+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:02

Een chihuahua en een Duitse dog, wat een combo. :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:15

ik heb trouwens wel een verzoekje: wil mijn toekomstige Santa op een of andere manier laten weten dat het van de grote SSS is? ik doe nl. mee met 3 verschillende SSS :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:49

Ik sta er weer op. Ik ben terug gaan kijken en ik doe al vanaf 2016 mee, dus we gaan sowieso voor de 10 keer natuurlijk.

Maar weer even voorstellen dan.
Ik ben Lieke, woon in Oosterhout NB samen met mijn vriend en onze kinderen Morgan van 9 en Phoenix van 6.
Verder hebben we 3 katten en een hond, allemaal rescues, onze hond Abby en onze kat Rooij (ja hij is rood) komen uit Roemenië en onze andere 2 katten Jopie en Ricciardo zijn in Nederland gered.

Ik ben een bloed fanatieke F1 fan en Daniel Ricciardo en Sebastian Vettel zijn echt mijn favoriete coureurs.
Ik vind het leuk om met de kinderen te bakken, ik schrijf graag en lees ook heel graag.

Ik heb geen paard meer, die is inmiddels alweer 7 jaar geleden overleden. Ik doe ook verder niks meer met paarden. Niet echt meer tijd voor ook.
We hebben regelmatig foster katjes uit Roemenië, echt ontzettend dankbaar om te doen.

Ik vind het altijd tof om met mijn kinderen het pakket open te maken en meestal hoop ik dat er voor hun ook wat leuks in zit. Phoenix is erg creatief, ze houdt van loom bandjes, maakt graag armbandjes met kleine kraaltjes en maakt de mooiste creaties met strijk kralen.

Morgan is ook gek op racen, hij is afgelopen zondag begonnen met karten en hij zit op rugby.
Ik ben dol op alles Engels en Schots.

Ik hou niet van koffie of thee, olijven maak je mijn vriend heel blij mee maar mij absoluut niet. Chocolade is natuurlijk wel een grote top.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 07:34

Ik ben Desiree en woon samen met mijn vriend, kat Dirk en 2 honden, Ginny en Pip in het mooie Zeeland.
Ik heb al meerdere keren meegedaan dus ook in andere topics is het eea te vinden, toch wisselen mijn hobbies/bezigheden wel eens :Y)
We gaan nog steeds graag op reis en gaan oudjaar dit jaar in Australië vieren. We gaan regelmatig fietsen, wandelen wat minder (wel op reis) omdat vooral Pip artrose heeft dus niet meer zo ver kan lopen en gaan regelmatig uit eten/borrelen. Ik heb veel bloemen in de tuin en dit jaar ook de voortuin ingeplant.
Ik heb al een aantal jaar geen paarden meer.
Ik zou meer tijd willen besteden aan lezen maar vaak is dit alleen op vakanties. Lees dan vooral thrillers of waargebeurde verhalen.
Qua eten ben ik wel een moeilijke, ik eet tarwe- en lactosevrij. Pure chocolade en spelt geen probleem, voor het gemak met glutenvrij of vegan zit je over het algemeen goed. En anders eet mn vriend het wel op haha!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 07:42

Haha, ik besef nu dat ik met mijn hoofd bij de Geheime-Seizoens-Boeken-Santa zat tijdens mijn voorstelrondje, en vooral richting boeken/lezen ben afgedwaald :')

Ik las iets over streekbiertjes: voor mij niet alsjeblieft :') Ik lust heel weinig wat alcohol betreft, dus daar doe je mij geen plezier mee. Ik ben wel een hapjes/tapasmens en lust zo goed als alles. Behalve olijven dan haha. En drop, bah :') Ik snoep graag zuur haha.

Ik heb dus geen paard meer, en doe momenteel ook niets meer met paarden. Iets met een moeilijk rouwproces, dus voorlopig geen paardjes meer voor mij :) Ik mis het heel erg, maar ben er gewoon nog niet aan toe.

Wij hebben geen kinderen, wel 2 kattinnen-zusjes. Sansi & Arya :) Hier vieren ze hun 2de verjaardag met homemade tonijnkoekjes :') Met iets voor de katten kan een santa hier nooit iets verkeerd doen :')
Afbeelding

Ik ben ook een "knutselaar". De ene keer is dat schilderen op nummer, tegen Kerst maak ik meestal kleipoppetjes, kleuren voor volwassenen, .. Die dingen :)

En verder ben ik dus heel erg bezig met WOII. Boeken, audioboeken, films, documentaires, monumenten bezoeken, .. Ik ben afgelopen april met mijn mama naar Krakau afgezakt en heb Auschwitz bezocht. Ik vind nog steeds de woorden niet om die reis te beschrijven. Waanzinnig was het, op verschillende manieren.
Ik hou ook van fotografie, maar echt op amateurniveau. Ik heb onlangs een oude polaroid gekocht, het ding is van 1999 en werkte na een azijnbadje weer perfect.

Dit jaar gaan we niet meer echt "op reis", ik heb Polen gehad, we zijn een week naar de Ardennen geweest en in november staat het Tropical Islands Resort bij Berlijn nog op de planning voor een weekend. Volgend jaar gaan we weer naar Spanje, dat is al geboekt. Schoonouders wonen daar, dus de wereld is voor ons niet groter dan Roses haha. Ik vind het niet zo erg, ze hebben daar bergen en zodra ik die zie ben ik intens gelukkig :) En ooh, het eten daar.. Heerlijk..

Ik breng graag tijd door met mijn familie. Nu meer dan ooit, ik heb net mijn grootmoeder verloren, en da's toch heel pittig. Ik spreek ook graag af met vriendinnen, meestal gaan we lekker uit eten of kook in voor hen, dat doe ik echt heel graag :)

Thee en koffie zijn heel populair hier. Qua thee zijn mijn favorieten momenteel passievrucht, en appel&kaneel. Koffie - ik drink hem standaard zwart, maar lust ook graag latte macchiato, cappucino, en ben verslaafd aan cafe frappés.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 09:46

Roosch schreef:
Een chihuahua en een Duitse dog, wat een combo. :D

Dat dacht ik ook :))

De een kan paardje rijden op de ander en de Duitse dog moet opletten dat als hij zijn lunch eet hij niet per abuis de chihuahua mee naar binnen slobbert :))