Boktnaam:Leo
Naam hond(en):Fitz
Ras(sen):Australian Shepherd
Leeftijd hon(en):1,5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:We geven alleen graanvrije producten.
Top lijst voor mijn hond(en):Fitz is ontzettend dol op alles wat piept en knispert. Het allerbeste zijn speeltjes waar hij iets uit moet halen (zoals de ZP burrows) en waar hij dus vervolgens kan proberen het er terug ín te stoppen.

Hij vindt het daarnaast prachtig om zelf cadeautjes uit te pakken. Als er dus pakjes zijn waar dat veilig bij kan, kun je hem niet blijer maken!
Flop lijst voor mijn hond(en):Fitz houdt momenteel niet van vissnacks.
We voeren verder in principe alleen natuurlijk gedroogde snacks en geen hoefjes.
Geen tennisballen of ballen van dat formaat of kleiner ivm grote hond.
Een "flop" zijn ook likmatten etc, omdat ik er echt al heel veel heb

en daarnaast gebruik ik alleen specifieke merken.
Leef je uit:Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):Fitz is een blij ei, een puppy in een groot lijf, een speelse goedzak die bovendien het liefst de hele dag knuffelt.
Hij is gek op samen dingen ondernemen, of dat "werken" is (parcours, zoeken, oefeningen, etc.) of een lange wandeling, het liefst met het nodige klauterwerk, of mee naar stal of andere leuke samen-dingen zoals Suppen, hardlopen, trekspelletje. Als we het maar samen doen en hij mee kan denken.
Hij vindt ook puzzelen heel leuk.
Hij is graag actief bezig maar kan ook net zo goed enorm hard chillen. Als hij maar bij je in de buurt is.

Zijn dag is perfect als hij minimaal 1 keer lekker vies is geweest!
Fitz gaat komend jaar verder opgeleid worden als therapiehond en dan hopelijk ook echt zelf aan de slag.
Foto? Niet verplicht, wel leuk!Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten!