En zo leuk om al die blije honden te zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Ja cursebreaker die had ik net op tijd uit de kaken van kwin
Ik ga even snel een gok doen
LEO ben jij onze SS?
Zo nu even verder kijken naar de geplaatste foto's en reacties
L_iek schreef:Bobbie was al de hele ochtend zeeeeeer ongeduldig aan het snuffelen bij het pakket onder de boom. Daarom het pakket geopend ( ik had zelf ook geen geduld meer)
Eerst het pakket er bij pakken! Prachtig ingepakt.
[ [url=m/46YmG4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij het openen van het pakket zagen we meteen super veel cadeautjes! Wat een werk heb je er van gemaakt Santa!
[ [url=m/dS4m6e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerst vonden we een kaartje, Bobbie is aandachtig aan het luisteren.
[ [url=m/1YauEI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zat er nog een puzzel in met de hint. Het viel mij meteen op dat dit Disney gerelateerd is. Of het is toeval of mijn Santa heeft goed gestalkt en weet dat mijn vriend en ik echt pretpark gekkies zijn en wij regelmatig naar Disney gaan! Later meer over de hint want Bobbie wilde uit gaan pakken!
Zelfs een cadeautje voor mijecht heel attent!
[ [url=m/ExGL7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HFBtP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bobbie kon niet meer wachten en zat al met zijn neus tussen de vele cadeautjes!
[ [url=m/Nb9ra7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sHfAaW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen was hij er al vandoor met de champagne fles terwijl hij zijn bandana al droeg.
[ [url=m/QHHqc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw Santa, je hebt ons echt goed verwend met zoveel cadeautjes!
[ [url=m/FcYHZO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bobbie heeft al lekkere koekjes op en is volop aan het spelen. Status nu:
[ [url=m/FJGxAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knock out![]()
Dan terug komend op de hint:
[ [url=m/bwaDot.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitkomst hier van is ‘Once upon a time’.
Aan de hand van deze hint komt ik uit bij Candalisa. Jouw honden zijn vernoemd naar personages uit de film.
Wat een super mooi pakket! Je hebt echt uitgepaktBobbie is er helemaal gelukkig mee.
Leo schreef:Seven schreef:Ja cursebreaker die had ik net op tijd uit de kaken van kwin
Ik ga even snel een gok doen
LEO ben jij onze SS?
Zo nu even verder kijken naar de geplaatste foto's en reacties
Jaa klopt helemaal!
Wat een heerlijke unboxing heb je geplaatstik voorzag de chaos al een beetje haha, vandaar een waarschuwing op het doosje met de mok en de bottenbouillon
De dubbele tug hebben ze samen ook al mooi ontdekt dus
Hopelijk houdt mijn vlechtkunst het een beetje vol haha.
En wat een toeval met de mokik ken je dus niet persoonlijk maar vind het altijd leuk om mokken in pakketten te doen omdat ik zelf ook een mokkentic heb haha.
Gelukkig ben je er blij mee en valt het de hondjes in de smaak!
cursebreaker schreef:Echt genieten weer met al die unboxings!
Mooie pakketten ook weer voor Odin, Bobbie, Jady, Melle, Elvis & Suus.
—
Ik ben met de Hints proberen verder te gaan. Ik weet het niet helemaal zeker, want ik kom gewoon echt niet uit alle hints, maar jij bent toch wel de naam waar ik het meest bij denk van JA, dit is het goede antwoord!
Jess_Ashlinn ben jij onze Santa?
Diesel past heel mooi bij Hint 1 wel namelijk > Ik ben heel groot
Hint 2 > Dit pakket is gevuld met Favorieten. Daar ben ik nog niet helemaal uit, ben nog berichten aan’t doorspitten haha.
Hint 3 > met de tekeningen.. Ik moest echt even denken wat die tekeningen konden zijn.
Het meest logische op ’t eerste gezicht leek iets te zijn met medailles en handler zijn? Dus ik dacht misschien sport/wedstrijden, maar toen ik Diesel verdacht bij hint 1 dacht ik: Het kunnen ook ipv medailles trouwringen zijn en een trouwjurk?En laat Diesel nu net bruidshond zijn geweest bij jullie bruiloft en de ringen hebben gedragen.
Benieuwd of ik gewoon gigantisch mis zit al weet ik het anders echt niet hahaha. Zo ja, dan word het moeilijk voor me
—
Hier is de doos en het inpakpapier ook geclaimd.
[ [url=m/NrNcl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Leo schreef:
Jaa klopt helemaal!
Wat een heerlijke unboxing heb je geplaatstik voorzag de chaos al een beetje haha, vandaar een waarschuwing op het doosje met de mok en de bottenbouillon
De dubbele tug hebben ze samen ook al mooi ontdekt dus
Hopelijk houdt mijn vlechtkunst het een beetje vol haha.
En wat een toeval met de mokik ken je dus niet persoonlijk maar vind het altijd leuk om mokken in pakketten te doen omdat ik zelf ook een mokkentic heb haha.
Gelukkig ben je er blij mee en valt het de hondjes in de smaak!
Ja alles is gewoon 100% raak
Ze vinden alles geweldig
De snacks maar ook zeker de tug ( myjuki werd er al 3 keer door gelanceerd) Ze spelen normaal niet binnen maar nu mochten ze echt even los dus complete chaos
Wij zijn echt super blij met alles en de mok die krijgteen mooi plekje bij m'n favo mokken