Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:19

Ik heb er ook aardig wat, zeker voor mijn doen:
  • Kinder Surprise
  • Pickwick
  • Waterdrop
  • Lego
  • IKEA
  • Yanke candle (versie met 4 grotere geurkaarsen)
  • Bonne Maman

Verder wil ik nog naar de Action voor de kerstdorpfiguurtjes en de spa kalender. Ik twijfel ook nog steeds over de rituals, maar aangezien ik al een hele dure Waterdrop kalender heb denk ik toch dat ik hem oversla :)

Alwiene

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:27

Die Spa kalender stond er nog volop gisteren, maar heb hem 1x gehad en eigenlijk alles zo doorgeschoven, die goedkope body en douche spullen gebruik ik gewoon niet met een kast vol Rituals. :=

Ik had er vorig jaar ook echt een heleboel, sowieso komt er nog wel een decemberkalender bij van het krassen. En zou nog wel meer willen, maar als je het uiteindelijk niet gebruikt is het ook wel weer zonde geld :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:32

Ja daarom twijfel ik ook zo over de rituals. Het is altijd een prachtige kalender om te hebben, maar de meeste mini's gebruik ik niet en geef ik zo door. De kaarsjes vind ik ook niet altijd lekker ruiken dusja..

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:33

Ja ik heb wel echt kalenders die ik voor het grootste gedeelte zelf gebruik.
Bier liefhebber hier, dus die zijn sowieso helemaal voor mij.
Bodyshop en Rituals op een enkel dingetje na ook.
Make up kies ik wel uit op inhoud dus ook grotendeels blijft.
Mymuesli is voor mijzelf.
Laat ik zeggen dat ik mijn kalenders echt alleen koop als ik 90% van de inhoud ook echt wil hebben. Anders vind ik het zonde :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:42

pradadaan schreef:
Ja ik heb wel echt kalenders die ik voor het grootste gedeelte zelf gebruik.
Bier liefhebber hier, dus die zijn sowieso helemaal voor mij.
Bodyshop en Rituals op een enkel dingetje na ook.
Make up kies ik wel uit op inhoud dus ook grotendeels blijft.
Mymuesli is voor mijzelf.
Laat ik zeggen dat ik mijn kalenders echt alleen koop als ik 90% van de inhoud ook echt wil hebben. Anders vind ik het zonde :o

Inderdaad dit dus! En dat is de reden waarom ik ook met de 35% korting niet voor de rituals advent ben gegaan, omdat ik al de helft weg moet gooiej of moet geven wegens de allergie die ik heb, en dan kan ik beter de fullsize producten nemen, die ik wel daadwerkelijk gebruikt!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 07:44

de inhoud van de spa kalender van vorig jaar heb ik gedoneerd aan een speelgoedbank die zochten nog zulke dingen voor de oudere meiden. Dus mocht je er niks mee doen, zonde om weg tegooien ;)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 08:08

Heeft er iemamd ervaring met de mymuesli kalender? De meeste luxe variant, is dat de moeite?

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 13:02

Naast de essie adventskalender heb ik vanochtend die van yogi thee erbij gekocht. Helemaal blij. Denk dat ik er nu wel genoeg heb maar als ik nog wat leuks tegenkom kam er altijd nog wat bij.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:30

ik heb nu de barbie advent voor mijn dochter en 1 van LOL met chocolaatjes gekocht bij ik geloof de Lidl. Voorheen zag ik hier de lol niet van in maar ik denk dat ik voor mijn man en stiefkinderen er dit jaar toch ook maar 1 koop.

Zag de vraag al eerder voorbij komen maar geen antwoord op gekomen, maar weet iemand toevallig een kalender die leuk is voor heel jonge kinderen (baby, in mijn geval echt net 1 jaar geworden). Ze snapt er zelf niks van maar haar grote zus wil maar wat graag kadootjes uitpakken natuurlijk maar die hoeft zelf geen 4 kalenders (vind ik dan weer).

Mocht er nog iemand bij de Kaufland komen en zo'n Kinder maxi kalender, of die ik voorbij zag komen met Frozen er op.. wil die hem dan misschien voor mij mee nemen? Ik woon zelf in Sneek.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:36

Cemlys schreef:
Heeft er iemamd ervaring met de mymuesli kalender? De meeste luxe variant, is dat de moeite?

Ik zag deze zojuist langs komen op youtube bij een unboxing. Als hij niet zo ontzettend duur was had ik hem zeker gekocht want ik vond de inhoud echt heel gaaf en divers!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 17:15

__danielle__ schreef:
Zag de vraag al eerder voorbij komen maar geen antwoord op gekomen, maar weet iemand toevallig een kalender die leuk is voor heel jonge kinderen (baby, in mijn geval echt net 1 jaar geworden). Ze snapt er zelf niks van maar haar grote zus wil maar wat graag kadootjes uitpakken natuurlijk maar die hoeft zelf geen 4 kalenders (vind ik dan weer).

Vtech heeft diverse Adventskalenders voor baby's.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 17:39

Woeps hier nu ook iets teveel kalenders _O-

- My muesli premium ( doe 3 a 4 keer met 1 bakje) dat maakt het bijna even duur als vriend zijn cruesli _O-
- Pickwick
- Ikea
- Nivea
- Kinder chocolade

En er komt altijd nog 1 van krasloten :j

Werk zoveel afgelopen tijd. Naja voor mij veel dat ik wel mij zelf beetje durfde te verwennen _O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:04

Aankomende week nog steeds geen wijnkalender bij de Aldi.
Denk de kans groot dat hij de week erna komt!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:05

Lous schreef:

Ik zit er ook op te wachten als cadeau.
-O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:06

Roosch schreef:
Lous schreef:

Ik zit er ook op te wachten als cadeau.
-O-

Nog even geduld denk ik ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:12

Ik lees op internet dat nog niet duidelijk is of die wel komt. Ik zag wel die van de wijnbeurs maar zo te zien is dat niet specifiek rood.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:19

Roosch schreef:
Ik lees op internet dat nog niet duidelijk is of die wel komt. Ik zag wel die van de wijnbeurs maar zo te zien is dat niet specifiek rood.

Die van de Wijnbeurs vind ik echt veel te duur voor wat je krijgt. De flesjes zijn maar 100 ml. En dan kost hij nog €59,99.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:34

Ik heb zonuist de Lookx opgehaald! :D
Ben benieuwd… het zit wel in leuke goede verpakking zodat je kn herbruiken als oobergdoosje

Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:50

Lous schreef:
Roosch schreef:

Die van de Wijnbeurs vind ik echt veel te duur voor wat je krijgt. De flesjes zijn maar 100 ml. En dan kost hij nog €59,99.

Ja dat is zo. :j wachten op de Aldi dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 19:33

Ik heb nog steeds wat staan van de Aldi.. witte meuk.. vond wel een leuke kalender. Niet duur en best ok wijntjes. Vooral die in plastic waren handig met picknicken haha

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 22:37

__danielle__ schreef:

Bij de Aldi kan je vanaf de 10e een kalender met mini kinderboekjes kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 00:08

Kom net een bierkalender tegen voor het goede doel (beer geeks beat als) .. ik denk dat dat 'm gaat worden :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 00:19

Onze collectie telt nu:

Voor mij:
• officially licensed FRIENDS adventskalender
• advent met vanalles en nog wat en da’s nog 1 grote verrassing haha; samengesteld door m’n beste vriendin en zij krijgt er een van mij. Normaal maken we een kerst pakket voor elkaar maar het leek ons leuk om het eens zo te doen; 24 dagen cadeautjes openmaken! Ik heb voor haar oa dingen als: sieraden schaaltje, armbandje, eetbare dingen, wat home deco spul, boeken, gepersonaliseerde items met foto’s van ons samen zoals een sleutel hanger en boekenlegger. Kan echt niet wachten om te horen wat ze er allemaal van gaat vinden.
• bookish advent kalender van de shop Bookish Goods, met allemaal boek gerelateerde items erin

Voor onze zoon:
• fidget toys advent
• advent die ik zelf samenstel. Ga het weer hetzelfde doen als vorig jaar en toen zag het zo uit; met zakjes en de cadeautjes die te groot waren voor erin lagen zo op de dressoir overal tussenin verstopt.

Afbeelding

En m’n man wil ook nog wel een kalender, maar weet nog niet goed welke. De happy socks leek wel tof maar €200 is nogal een geld haha - zeker omdat we zo met cadeautjes onder de boom al flink uitpakken.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 07-11-21 00:23, in het totaal 2 keer bewerkt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 00:23

Ik heb vanavond de kramer kalender, ik moest een hooinet hebben en kwam de advent tegen dus mee besteld en daarna dankzij dit topic de pickwick via bol.com.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 08:39

__danielle__ schreef:

Ik heb zelf een baby van 6 maanden die gek is op muziekdoosjes. Voor haar ga ik deze "kalender" bestellen.

Het is een vintage platenspeler met 24 verschillende kerstliedjes.

https://dekikkerkoning.com/product/spie ... tenspeler/