roosjenat schreef:Joy_Mennings heel erg bedankt voor dit leuke pakket!
Wat een leuke foto's! Ik ben blij dat het in de smaak is gevallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Bij deze geef ik het even het woord aan kanjerroos en haar unboxing:
Eindelijk mogen we ons pakket open maken, het ruikt zooo lekker! Marlo denkt “maak jij maar foto’s, ik zal dit wel even openmaken!"
[ [url=m/q6HSd9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste doek eraf en ook hier komt een vrolijke doos onder tevoorschijn. Marlo: “Ik ga vast verder met openmaken als je het niet erg vind” (& erna even poseren met alle cadeautjes in de doos)
[ [url=m/3V171Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste cadeautjes!
[ [url=m/V742R4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Av2Qt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlo: “Ik help wel weer!”. Hier kwam zijn eigen biertje uit!
[ [url=m/27qpBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker fanatiek de volgende cadeautjes uitpakken
[ [url=m/Vwa9Vd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog meer cadeautjes!!
[ [url=m/extGg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een prachtige hanger voor in de boom (lijkt enorm goed, zelf gemaakt?), een leuke bandana (die gaat om met kerst) en super leuke kaarsjes!
[ [url=m/yQ1GA2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P0Olac.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even poseren met alle uitgepakte cadeautjes
[ [url=m/DatQMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan de hint
[ [url=m/0VuhNX.jpg]Afbeelding[/url] ]
De puzzel koste mij meer tijd dan ik wil toegeven maar wel een super mooi plaatje uitgekomen. Ik wist het met de foto al gelijk; golden retriever, dat moet Fem zijn! Maar toen ik de songtekst zag wist ik het zeker, die staat in je onderschrift. @Fem; heel erg bedankt voor het super mooie pakket! Het was een feestje om uit te pakken wij zijn heel erg blij met alle mooie en leuke cadeautjes!
KimD schreef:In ieder geval iemand die Schotse Collies kent, of heb je specifiek om die tuggie gevraagd? Want SC houden van 'levende' tuggies over het algemeen. Wol, konijn etc. Dus het is óf een heel goed toeval, óf een kenner.