Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 00:19

Jolien87 schreef:
Alwiene schreef:
Oeps, de medium yankee is ook besteld :+

Kent iemand hier toevallig nog een theekalender met zakjes thee maar dan met vooral of alleen fruitsmaken? Kalenders zat maar ik ben niet zo van de groene thee en allerlei kruidentheesoorten enzo. Er is veel aanbod maar misschien dat iemand net gezien heeft wat ik zoek :D

De yankee leek mij ook lekker maar naar mijn idee was hij niet veel voordeliger dan wanneer je de kaarsen los koopt. Dus ik denk dat ik gewoon nog maar een keer het tuincentrum in duik om zelf wat uit te kiezen wat ik lekker vind ruiken.

Volgens mij is een adventskalender nooit voordelig, eerder duur, zelf kopen is voor mij de lol niet en heb zat liggen, ik doe het echt voor de dagelijkse verrassing :D

ikheetesmee

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 21:19

ik heb inmiddels een adventkalender (wel van tien dagen maargoed) besteld bij een leuke meid die een kleine onderneming heeft in sieraden. Ze stelt alle kalenders persoonlijk samen dus je kunt een berichtje achter laten wat ongeveer je smaak is en of er dingen zijn die je totaal niet zal dragen als het er in zou zitten zodat je echt dingen krijgt waar je iets aan hebt.

Verder ga ik de komende dagen nog even amazon afstruinen of ik nog iets leuks tegen kom!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:16

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:49

Mijn kalender van Waterdrop is binnen :D

Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:05

Die moet bij ons nog binnenkomen.

De van horsebrands schijnt onderweg te zijn :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:07

Daan13 schreef:
Die moet bij ons nog binnenkomen.

De van horsebrands schijnt onderweg te zijn :)

Ik zat net jouw Horsebrands foto's van vorig jaar nog te bekijken, omdat ik twijfelde over een Dogbrands kalender. Maar na het zien van een filmpje van de Dogbrands kalender vind ik het toch teveel geld. Maar moet zeggen dat die Horsebrands er wel goed uitzag vorig jaar, jou dus ook wel bevallen dat je hem weer neemt of niet?

Vanmiddag bij de Action nog even een adventskalender met kerstdorpfiguurtjes meegenomen. Ik zoek nog een leuke betaalbare graanvrije voor 1 hond van mijn zus (de ander die graan kan eten heeft die van de Action gekregen) en ook nog een toffe graanvrije mijn eigen hond.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:35

Hier komt de waterdrop morgen volgens mijn dhl app *\o/*

Ik zie net op fb dat de bouwerij waar mijn vader bij in de buurt woont ook een adventskalender verkoopt.
Ik heb hem nog nergens anders gezien en kan hem online niet vinden dus als het een ‘lokale’ kalender van hun zelf is vind ik dat toch wel interessant. En laat ik nou morgen bij mijn vader langs gaan :+
Dus ik denk morgen toch even informeren :o
Of kent iemand deze bier kalender al?
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:40

Ohh ik wil er ook een met kerstdorp figuurtjes :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:58

Alwiene schreef:
Maar moet zeggen dat die Horsebrands er wel goed uitzag vorig jaar, jou dus ook wel bevallen dat je hem weer neemt of niet?

Eerlijk,ik vind het ontzettend veel geld.
Volgens mij was die vorig jaar veel goedkoper.

Maar - en nu komen de excuses om het wel te kopen- :o
Er zijn weinig adventskalender met leuke paardenspullen.

Soms mag je jezelf wel eens verwennen,en iedere dag een cadeautje is wel leuk.

Ja er zitten dingen in waarvan ik denk ,buhh blubber dat had van mij niet gehoeven maar ook spul wat echt goeie kwaliteit is en wat ik nu nog steeds met plezier gebruik maar zelf niet zo snel zou kopen.

Maar het is een fikse uitgave, eigenlijk vind ik het te duur maar ach,ik werk er ook hard voor denk ik dan maar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:32

Marjo schreef:
Ohh ik wil er ook een met kerstdorp figuurtjes :D

Deze is dat, https://www.action.com/nl-nl/p/magic-vi ... skalender/ stelt niet zoveel voor hoor, maar vind het gewoon wel leuk :D

Daan13 schreef:
Alwiene schreef:
Maar moet zeggen dat die Horsebrands er wel goed uitzag vorig jaar, jou dus ook wel bevallen dat je hem weer neemt of niet?

Eerlijk,ik vind het ontzettend veel geld.
Volgens mij was die vorig jaar veel goedkoper.

Maar - en nu komen de excuses om het wel te kopen- :o
Er zijn weinig adventskalender met leuke paardenspullen.

Soms mag je jezelf wel eens verwennen,en iedere dag een cadeautje is wel leuk.

Ja er zitten dingen in waarvan ik denk ,buhh blubber dat had van mij niet gehoeven maar ook spul wat echt goeie kwaliteit is en wat ik nu nog steeds met plezier gebruik maar zelf niet zo snel zou kopen.

Maar het is een fikse uitgave, eigenlijk vind ik het te duur maar ach,ik werk er ook hard voor denk ik dan maar.

Ja hij is echt veel geld, maar ik heb hier weet ik wel zeker voor meer geld aan kalenders staan straks alleen zijn dat er een stuk meer. In de paarden zit ik al jaren niet meer dus t ging mij echt om die hondenkalender, maar die vond ik het toch niet waard. Handig die unboxing video's, zelfs als ze van vorig jaar zijn heb je toch een indruk van wat een bedrijf levert.

Voor wie de wolf of wilderness kalender voor de hond nog wil bestellen, via de zooplus app op dit moment 10% korting, t is niet veel maar ik had hem bijna gemist en via de site besteld en dat is toch weer zonde.
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 04-11-21 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:33

Vorig jaar had ik er ook een met kerstfiguurtjes en die was ook erg leuk! Die kwam van intratuin tho.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:34

Marjo schreef:
Vorig jaar had ik er ook een met kerstfiguurtjes en die was ook erg leuk! Die kwam van intratuin tho.

Die was waarschijnlijk ook wat duurder dan een tientje, en dat vind ik toch weer zonde voor iets waar ik verder weinig waarde aan hecht, ben geen kerstdorpenbouwer ofzo.

Edit: De vergeten link naar de kalender in de post hierboven toegevoegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 09:54

Pradadaan, oeh als dat een lokale is, is dat wel erg leuk! Ik moet dit weekend echt gaan beslissen welke ik koop, nog steeds geen flauw idee :')

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 11:37

kramer heeft nu ook een adventkalander.

Zit chocolade in en een cadeaubon van minstens 10,- maar kan meer zijn.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 18:50

Zo leuk! Mijn moeder had hem ook op Facebook gezien en nu heb ik hem van haar gekregen <3
Afbeelding

Als je de bovenkant openklapt is hij leuk versierd met pixel figuurtjes :j
Afbeelding

Omdat ik dus echt geen idee heb wat ik hiervan moet verwachten ben ik naar deze echt héél nieuwsgierig :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:16

Die ziet er gezellig uit!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:22

Volgende week eindelijk naar Duitsland om te kijken voor adventskalenders *\o/*
Mijn vriend had een tijdje geen qr code, omdat hij eerst de Janssen vaccinatie had en later nog de Pfizer vaccinatie heeft gehaald

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:32

Eilish schreef:
Mijn vriend had een tijdje geen qr code, omdat hij eerst de Janssen vaccinatie had en later nog de Pfizer vaccinatie heeft gehaald

Als je gewoon even een dagje op en neer gaat heb je die ook niet nodig ;) Dan val je onder de uitzondering voor "Tagesaufenthalte" en heb je hem alleen nodig als je uit een hoogrisicogebied of een virusvariantengebied reist, wat Nederland op dit moment niet is. Andersom moet je geloof ik binnen 10 uur weer in Nederland terug zijn. Oftewel even een boodschapje doen is gelukkig ook zonder QR code geen probleem op dit moment.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:34

Alwiene schreef:
Eilish schreef:

Als je gewoon even een dagje op en neer gaat heb je die ook niet nodig ;) Dan val je onder de uitzondering voor "Tagesaufenthalte" en heb je hem alleen nodig als je uit een hoogrisicogebied of een virusvariantengebied reist, wat Nederland op dit moment niet is. Andersom moet je geloof ik binnen 10 uur weer in Nederland terug zijn. Oftewel even een boodschapje doen is gelukkig ook zonder QR code geen probleem op dit moment.

Je mag dan alleen nergens zitten om een kop koffie te drinken ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:35

Nee dat is waar, daar denk ik niet over na omdat ik dat sowieso al niet doe :=

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 21:07

Oh, ik kan daar niets over vinden.
En hier staat dit:
Citaat:
U kunt naar Duitsland reizen met uw coronabewijs (EU Digitaal Corona Certificaat) als u: Minimaal 14 dagen geleden volledig gevaccineerd bent, of;Een herstelbewijs van minimaal 28 dagen en maximaal 6 maanden oud kunt laten zien.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies

Maar dat is misschien wat offtopic.

Ik hoop drie Kinder Maxi Mix adventskalenders te kunnen kopen, die van Vitakraft voor de hond (of een vergelijkbare) en een voor een kat.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 22:42

Yep, dat is de regel, maar daar zijn dus uitzonderingen op, goed verstopt in het Duits op een Duitse site, maar ze zijn er wel.

On topic: Ik heb nu

DM kalender
Vegan Kalender
Vegan chocolaatjes kalender
Yankee medium kalender
Kerstdorpfiguurtjes kalender vd Action

Voor de hond is in ieder geval die van Wolf of Wilderness onderweg, en hoop nog een andere te scoren maar dan moet ik geluk hebben dat ik het op tijd zie.

En voor de vrouw een Milka en eentje van Kaffekapslen

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 22:50

Ik heb er ondertussen weer zo veel verzameld dat ik nieteens een lijst durf te plaatsen :o
Maar mijn waterdrop is binnen! Ken het hele merk nog niet dus heb de kleine besteld met iedere dag maar 1 smaakje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 22:51

Jij hebt er echt teveel, briljant _O-

Ga denk die qua bieren bestellen voor m'n vriend, kwam 'm net tegen. En dan mag m'n vriend er eentje voor mij kopen. Hopelijk een andere :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:12

Ja ik vind het heerlijk, en ik moet toegeven dat ik er ook wel wat gekregen heb :j
Maar mijn kamer zal erg leeg zijn na de kerst als al die dozen weg zijn :+