Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Banyu schreef:Wist niet dat er ook eentje voor paarden uberhaupt bestaat;
https://www.facebook.com/commerce/produ ... _news_feed
Ik krijg je link niet geopend![]()
Eerder in het topic staat een paarden adventskalender.
Horsebrands
Palmboom95 schreef:Marjo schreef:Als ik de foto's zo zie, moet je hem ook niet uit de doos halen
Ja daar twijfelde ik ook over, maar dan zit je dus idd met die grote adressticker, doet wel afbreuk aan de uitstraling vooral nu het een cadeau is
Lous schreef:Mijn Shetlandervreetschuren vonden die Studmuffins verschrikkelijk smerig!![]()
Ze lieten ze liggen.
Banyu schreef:Op bol staat ie ook, maar dan voor €25,95
[ [url=m/06a56H.png]Afbeelding[/url] ]
Depende schreef:Heeft iemand van jullie nog tips voor een adventskalender voor een oudere dame? Mijn oma is altijd dol op de decemberkalender van krasloten. Ik wil haar eens een andere kalender cadeau doen. Ze houdt niet zo van chocolade en alleen van zoete witte wijn. Ook heeft ze geen bad, dus qua verzorgingsproducten vindt ik het dan een beetje jammer.
Zelf dacht ik aan de thee kalender, maar misschien heeft iemand nog een tip.
Hier staat de rituals kalender klaar.
Depende schreef:Heeft iemand van jullie nog tips voor een adventskalender voor een oudere dame? Mijn oma is altijd dol op de decemberkalender van krasloten. Ik wil haar eens een andere kalender cadeau doen. Ze houdt niet zo van chocolade en alleen van zoete witte wijn. Ook heeft ze geen bad, dus qua verzorgingsproducten vindt ik het dan een beetje jammer.
Zelf dacht ik aan de thee kalender, maar misschien heeft iemand nog een tip.
Hier staat de rituals kalender klaar.
Alwiene schreef:Oeps, de medium yankee is ook besteld![]()
Kent iemand hier toevallig nog een theekalender met zakjes thee maar dan met vooral of alleen fruitsmaken? Kalenders zat maar ik ben niet zo van de groene thee en allerlei kruidentheesoorten enzo. Er is veel aanbod maar misschien dat iemand net gezien heeft wat ik zoek