Oh die zak inderdaad met al die cadeautjes, super leuk ook! Ik heb ih verleden ook al eens van die zakken gebruikt ja, ik vind dat altijd super leuk haha! Benieuwd wat er allemaal ingepakt zit XD
Luna2006
Geplaatst: 20-12-23 09:29
Jaaa de eerste pakketten
Gelukkig valt de schade nog mee Drico! Wat een blije kopjes met hun cafeautjes
Middernacht unboxing! Wat een leuke sneeuwman!
Wat een mega handige cadeaus thejokerr! Die rechtse hebben wij ook als speelmand staan.
Nog een paar die ons in spanning houden.
Komen nog een hoop pakketjes aan vandaag gelukkig!
ijslandfan
Geplaatst: 20-12-23 09:35
Na laaaaaange dagen wachten, mochten we dan eindelijk gaan unboxen!
Vrouwtje! Schiet op! Ik ruik iets lekkers, ik weet het zeker!
Wat een mooi, kleurrijk pakket met op de zijkanten de hints...
Lana kon niet wachten en ze heeft gelijk een van haar cadeaus in gebruik genomen. Ze had het, uiteraard, goed geroken. Er zaten heerlijke snoepjes los in de doos. Ik werd gelijk aan het werk gezet om de mat te vullen voor haar...
Na wat snuffelwerk een heerlijk gesnoept te hebben zegt Lana: bedankt voor mijn nieuwe kussen! As we speak ligt mevrouw er nog steeds op te slapen haha.
Lieve Santa, ik ga straks eens puzzelen om te kijken of ik erachter kom wie je bent. Voor nu: super bedankt voor je mooie, lekkere pakket!
Wauw, wat een supermooi pakket ijslandfan, met al die snuffel dingen, echt te gek!
EmptyWords
Geplaatst: 20-12-23 09:37
Wat een pakketten!
Wij hebben hem ook uitgepakt, hoewel ik sky weg heb moeten sturen, die werd er bezitterig over en begon Bo weg te snauwen . Daarna de pakketjes maar even op tafel uitgepakt om zeker te zijn dat ik eindig met 10 vingers en 2 complete honden zonder bloedbad.
Sneak preview van de chaos
Nala
Geplaatst: 20-12-23 09:37
Even nog eens een fotodrop omdat ze het niet bij iedereen doen:
Super leuke pakketten komen er voorbij! Altijd weer leuk ideeën opdoen voor volgend jaar ook.
Nala Ohh die complete foto miste ik dan inderdaad. Heel mooi pakket zo zeg
EmptyWords Hahaha het kan ook eens niet normaal met die feisty shepherds he
Nala
Geplaatst: 20-12-23 09:47
Nu ik trouwens mijn foto’s zo zie bedenk ik me… Volgens mij is dat een peer op de kaart! Dus mijn eerste santa gok is dan toch xPearl!
Tigress
Geplaatst: 20-12-23 09:50
Gisteravond had ik het pakket al onder de boom gelegd, klaar voor de jongens om te ontdekken Vanmorgen lekker op tijd wakker, waardoor ze voor mijn werktijd nog mochten uitpakken.
En uitpakken deden ze Ik vind nog steeds snippers terug Maar een lol dat ze hadden!
Jarvis heeft een nieuw knuffeltje gekregen uit de ''Ollie'' reeks. Zo had hij al een Daisy, en nu is ook Moose de eland erbij gekomen Hij heet ook echt Moose blijkt na checken, al hadden we dat al besloten bij het uitpakken ervan Die ogen van Jarv, echt een schot in de roos!
En ze hebben hun eigen tags Hoe leuk!
Hint 1 is ''Alpha spirit'' "Koekjes''
Ik moet nu eerst mij even richten op werk, dus het speuren naar mijn SS zal in de loop van de dag wat moeten gebeuren Maar wat een geweldig leuk pakket! Leuk, lekker, van alles wat. Dankjewel lieve SS
Flux
Geplaatst: 20-12-23 09:51
Oooh wauwiee!! Unboxing is finally here!! Wat heerlijk dat er al enthousiast uitgepakt wordt! De eerste pakketten zien er fantastisch uit al, wat een cadeaus!!
Ik ga op een later moment alle pakketten eens goed bekijken
Tigress wat een geweldig filmpje! Wat een lol hebben ze.
Momo94
Geplaatst: 20-12-23 10:13
ooh! wat een leuke pakketten allemaal!! Echt een feestje zo te zien!
MerelV
Geplaatst: 20-12-23 10:22
Nala schreef:
Als ik goed gecheckt heb zijn er 3 die voor het eerst meedoen en een kruising hebben. XPearl, MerelV, en RoosDeG. Afgaande op de woonplaats wordt mijn eerste gok MerelV, ben jij onze santa?
Nee, ik ben niet jouw Santa helaas.
love_mandy
Geplaatst: 20-12-23 10:23
The joker Wat een super leuk pakket ook weer! Die mok is en tags zijn echt leuk.
Roosdeg Die zak is echt fantastisch! Ben heel benieuwd wat daar allemaal inzit.
Ijslandfan Wat een heerlijk pakket en wat leuk dat het zo in de smaak valt.
Emptywords Gelukkig wel heelhuids uit kunnen pakken
Tigress Die filmpjes van het uitpakken echt een super leuk pakket heb je gekregen ook.
Wij konden ook niet langer wachten, doos mee naar mijn vakantie adres en uitpakken maar. De hond van mijn ouders was er ook bij en vond het machtig interessant.
Wat veel cadeautjes! Een super lief kaartje met hints en ook op de envelop een hint denk ik. De snuffelmat is bere interessant! Alle cadeautjes, super verwend! Dat kauwhout is favoriet, dat laat ze niet meer los!
Wat zijn wij super verwend! Ik ga even puzzelen wie je bent.
Ik ben de komende paar uur niet thuis. Heb 2 hints opgelost en moet naar een website voor de volgende hint. Dat doe ik als ik straks thuis ben.
TheJokerr
Geplaatst: 20-12-23 11:02
KimD schreef:
Die woorden in de puzzel zijn wij joh! 'Roedel' 'puppy' 'collie'
Wel een leuk pakket, die persoonlijke dingen zijn leuk bedacht.
Ik dacht gelijk aan alle collies inderdaad Maar jullie zijn met iets meer dan 2 en Nynkster heeft er ook iets meer en de andere collies zijn (als ik het goed zeg) alleen in de huishoudens
xPearl
Geplaatst: 20-12-23 11:04
Nala schreef:
Nu ik trouwens mijn foto’s zo zie bedenk ik me… Volgens mij is dat een peer op de kaart! Dus mijn eerste santa gok is dan toch xPearl!
Jaaaa! Dat klopt!
roosjenat
Geplaatst: 20-12-23 11:05
Wat een toffe pakketten zijn er al open gemaakt. Ook heel leuk om te zien dat de honden allemaal zo enthousiast zijn
Wij hebben net ook onze pakket open gemaakt en wat een super leuk pakket heeft Kyara gekregen. We zijn er beide heel blij mee
Zo kregen wij hem vorig week binnen, toen rook Kyara al iets heel lekkers.
Het pakket in het geheel
Alle cadeautjes
En alles uitgepakt
Gelijk maar begonnen met de eerste kluif, de tweede is voor kerst.
Nogmaals wat een tof pakket is er voor Kyara samengesteld. Een hele leuke snuffelmat, 2 heerlijke botten, lekkere snacks en een toffe intelligentie speel/snackspel.
Kyara is lekker begonnen aan haar kluif dus ik kon ondertussen beginnen aan de hints. De eerste hint waren de vissnacks, dit zijn de favorieten van mijn Santa haar honden. De tweede hint was een woordzoeker. Daar kwam als antwoord uit: bumperollie.
En dat kan maar 1 ding betekenen: het baasje van Bumper en Ollie is onze Secret Santa
Joy_Mennings heel erg bedankt voor dit leuke pakket!
En wat een leuke pakketten zie ik al voorbij komen! Zoooo leuk! Ik had in de planning om er morgenvroeg naar te gaan kijken want dsn ben ik vrij. Maar misschien dat ik toch vanmiddag al even ga kijken
Nala
Geplaatst: 20-12-23 11:11
xPearl schreef:
Nala schreef:
Jaaaa! Dat klopt!
Heeeeel erg bedankt!
Seven
Geplaatst: 20-12-23 11:12
Oe wat zijn de pakketen allemaal super leuk Ik wou wachten maar ga nu ook uitpakken ben te benieuwd en de dames ook
MerelV
Geplaatst: 20-12-23 11:13
Eerste gokje: Damelza, mag ik jou bedanken voor dit fantastische pakket?
Laatst bijgewerkt door MerelV op 20-12-23 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt
kanjerroos
Geplaatst: 20-12-23 11:14
Wat tof alle pakketten al zeg! Iedereen heeft er werk van gemaakt zo te zien!
Wij hebben ons pakket ook uitgepakt en wauw wat een tof pakket! Precies wat de verpakking al deed vermoeden; duidelijk met veel aandacht gemaakt. Het past allemaal super goed bij ons en gaat met veel plezier gebruikt worden allemaal! Ik heb curse breaker gevraagd of zij voor mij nog een keer wil uploaden, dus verslagje volgt!