Action is een Vreselijke winkel! Echt niet komen hoor!
Je komt er altijd met meer thuis dan alleen waxine lichtjes Lijkt wel of het een magnetische aantrekkingskracht heeft. Ik heb er afgelopen dagen veel bakjes gehaald om knutsel spullen te sorteren. En ik haal er graag sport sokken die zitten heel fijn en mijn wasmachine heeft een sokken fetisj ben ik bang voor. Ben ze altijd kwijt.
_AB_
Geplaatst: 30-10-23 10:38
Oooh! Bijna tijd om te shoppen! En ik maar zeggen dat vorig jaar echt de allerlaatste x secret santa was!
Ik heb dit weekend een tour door de distilleerderijen van Schiedam gedaan. Ben er achter dat ik absoluut niet van jenever hou daarna super lekker uit eten geweest, de Markies in Schiedam, echt een aanrader! Lekker aan de kaak rouge dus lekkere biertjes... Helemaal welkom! Bij de tour zat trouwens ook een brouwerij, eurobrouwers bier, die was ook heel lekker!!
zorro
Geplaatst: 30-10-23 23:21
Ik hou vooral van witte wijn, wij halen als we in het buitenland zijn voor werk echt dozen vol kwaliteitswijn gelijk bij de wijnboer vandaan, heerlijk. Bier hou ik op z'n tijd wel van, bij het eten ofzo, maar gewoon Amstel of kordaat. Appelcider drinken we ook nog wel eens, maar dan alleen Apple Bandit. Ik heb ooit eens een fles cider gekocht bij een wild slager, dat zou de cider moeten zijn. Hartstikke duur en smerig...
Ik ben niet echt een bier liefhebber, hoewel een simpel pilsje er nog wel in gaat. Ben meer van de rode wijn en rosé.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 31-10-23 00:17
Ik hou totaal niet meer van bier en nooit wijn gedronken Wel liefhebber van Rum en cocktails (wat klink ik weer als een wijf )
Klinkt wel super gezellig Manon
De Action is echt voor mijn crea bea needs een van de weinige winkels waar ik met plezier winkel Denk altijd, eventjes naar de action voor wcpapier, vervolgens 75 euro armer aan hobbyspul en spulletjes om het huis weer iets te veranderen
Mjetterd
Geplaatst: 31-10-23 07:12
Ik verplaats dit topic naar [PF] Prettige Feestdagen
ik vind wijn en bier echt niet lekker, helaas rose ook niet. enige wat ik lekker vind zijn cocktails, alleen mijn favoriete cocktail is niet in Nederland te krijgen lijkt het op.