Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 22:41

Nee hoor, gewoon beginnen, de een is ook sneller met het verslag als de ander.

Niet iedereen pakt op dezelfde dag uit, echt wel een aantal wachten tot kerst of plaatst het verslag op dezelfde dag.

Komt vast goed! <3

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:42

Ik had net de wekker eerder gezet zodat ik ze morgenvroeg kan blij maken met hun pakket :')

Ben zo nieuwsgierig! Kijk wel op tegen de hints ben zo slecht in gokken :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:44

Santa heb je nog een laatste postnl update? Post is enorm traag hier in de regio helaas. Wacht ook al met samengeknepen billen op voer voor vakantie. |o

EmptyWords

Ik moet morgen eerst naar het ziekenhuis voor een suikerfeest, daarna met mijn moeder de stad in.

Ik hoop dat ik daarna tijd heb om het pakket uit te pakken.

Mandarijn

8nnemiek schreef:
Ik vind het juist wel handig als de pakketten niet allemaal tegelijk worden uitgepakt, maar verspreid over twee of drie dagen. Anders wordt het zo druk dat je nauwelijks tijd gaat hebben om alle berichten te lezen en al helemaal niet om op elk pakket te reageren.

Hier sluit ik me bij aan.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:46

8nnemiek schreef:
Ik vind het juist wel handig als de pakketten niet allemaal tegelijk worden uitgepakt, maar verspreid over twee of drie dagen. Anders wordt het zo druk dat je nauwelijks tijd gaat hebben om alle berichten te lezen en al helemaal niet om op elk pakket te reageren.

Mee eens inderdaad. En de mensen die zich erop verheugden om morgen open te maken wie het pakket wel al hebben, zou je er dan ook mee teleurstellen. Lijkt me prima om gewoon de OP aan te houden, en dan blijft het uitpakken een beetje verspreid ook. Er is zo weinig zekerheid wanneer de rest van de pakketten aankomt, kan morgen zijn maar je weet het niet met post nu. Uiteraard hoop ik dat de rest wie nog moet krijgen nog zsm krijgt nu, maar kan me voorstellen dat de rest ook gewoon uitkijkt al naar het uitpakken en dat moet imo ook gewoon kunnen :j

Ik probeer het nog steeds de 25e te doen maar er is wel een heel erg bezig met de doos hier dus misschien toch morgen middag, wanneer m’n zoon uit school komt - die vind het unboxen van doggy ss ook altijd leuk.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:49

Hier is het sowieso pas savonds want wij zijn gewoon werken.
En met Cody is een helpende hand wel handig xd

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:50

Mijn pakket is nog altijd vermist dus alsjeblief, wacht er niet op en pak gewoon lekker uit. :j

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:56

Veel plezier met uitpakken morgen! Ik heb ook geen idee wanneer er een pakket komt, want ik heb tot op heden nog niks gehoord van mijn SS of een post app dus we wachten het gewoon rustig af. Volgens mij is het echt gekkenhuis bij de bezorgdiensten, dus niet heel gek.

Ik verheug me nu al op de verslagen van iedereen, en ben ook wel een beetje zenuwachtig voor wat mijn lootje van het samengestelde pakket zal vinden. :D

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:02

Ik heb de laars 5 minuten een mix van biotex groen en dettol hygiene additief gemikt en van binnen gewreven (want gevoerd) en toen grondig uitgespoeld, uit laten lekker voor een uur ofzo en nu staat ie met hele keukenrollen erin in de woonkamer te drogen. Niet naast de verwarming vanwege het leer maar wel hoog uit het bereik van een zeker iemand :')

Ik heb ondertussen bericht dat mn pakket er aan komt maar vertraagd is :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:15

Swifter schreef:
Mijn pakket is nog altijd vermist dus alsjeblief, wacht er niet op en pak gewoon lekker uit. :j

Wat zonde :( Hopelijk kunnen ze hem nog vinden!

In overleg met Kim en ook wat de meeste hier al zeiden en het niet erg vonden heb ik vandaag ons pakket al open gemaakt!
Dus wij mogen het spits afbijten :D (één dagje eerder, ondanks dat het dus niet echt een hele leuke reden heeft)

Het orginele pakket hebben we dus helaas niet meer, dus de cadeautjes had ik op de grond gelegd en ja hoor, daar kwamen gelijk de twee nieuwsgierige aagjes wel bij kijken :+
Afbeelding

Sebbie had al direct één pakketje die wel haar aandacht trok en die ze dus al zelf begon uit te pakken (hier zie je ook dus wel duidelijk dat alles behoorlijk nat is geworden)
Afbeelding

En jahoor, met haar neus is niks mis mee! Er zaten lekkere Sprotjes in :D
Afbeelding

De twee blije eitjes met de hele buit *\o/*
Voor deze foto had ik wel even nodig om te kunnen maken want er ging er gelijk eentje vandoor met de olifant knuffel _O- _O-
Afbeelding

De bijtrol was ook direct een groot succes! Deze gaan we wel mooi bewaren voor de trainingen!
Afbeelding

Lieve SS, helaas dus geen hints, dus ik kan (nu nog) niet raden wie je bent, maar in elk geval een super tof pakket! Dit is zeker in de smaak gevallen bij ze :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 23:16

Swifter schreef:

Niet vermist, jouw pakket staat treurig op het depot te wachten tot het eindelijk in de bus geladen wordt. :=

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:22

Wat een leuk pakket Drico.
Zo'n olifantknuffels heeft Racky ook zeer graag.

Swifter, wat jammer dat het pakket zo lang in het depot blijft staan.

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:25

Novi's pakket is vandaag bezorgd *\o/*

Het pakket werd meteen uitgebreid besnuffeld, daarna wilde hij het al uitpakken. Helaas Novi, nog heel even geduld.

Ik hoop dat de andere paketten ook snel aankomen!

Afbeelding

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:41

Leuk pakket Drico!

Hier zijn we nog aan het wachten,track en trace link gehad van SS, staat nu op morgen bezorgen dus ben benieuwd :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:42

Bericht dat het pakket voor Ringel en Molly morgen aankomt! *\o/*

Wat een leuk pakket drico! Hopelijk krijg je via het lootjes trekken nog hints. :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:52

Wat een leuk pakket Drico! <3 en wat een geweldige corgi's heb je

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:53

Lau07 schreef:
Veel plezier met uitpakken morgen! Ik heb ook geen idee wanneer er een pakket komt, want ik heb tot op heden nog niks gehoord van mijn SS of een post app dus we wachten het gewoon rustig af. Volgens mij is het echt gekkenhuis bij de bezorgdiensten, dus niet heel gek.

Ik verheug me nu al op de verslagen van iedereen, en ben ook wel een beetje zenuwachtig voor wat mijn lootje van het samengestelde pakket zal vinden. :D

Net een berichtje van mijn Santa gehad dat het pakket maandagochtend is verstuurd, dus het is onderweg. Spannend *\o/*

Inderdaad Drico! Leuke honden heb je, en zo te zien zijn ze erg blij met het pakket. <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:54

Dat is idd een heel mooi samengesteld pakket ja <3 de doggies zijn goed verwend!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:00

Ondanks de pech is het een mooi pakket drico!

Nu nog wachten op de laatste verdwaalde pakketjes, komt vast goed

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:17

Het lijkt allemaal wel ok te zijn gelukkig! Die laatste foto is toch wel goud waard wat zijn ze er blij mee!

Tis zo verschillend kwa pakketten ik heb gister wat spullen opgestuurd en zijn vandaag al aangekomen terwijl sommige pakketten dagen onderweg zijn.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:27

Racky heeft geen interesse in zijn pakket, die kan dus perfect onder de boom liggen :) . Maar hij is sowieso nooit fan van dozen ofzo, heeft dus niks met het pakket te maken lieve Santa. Zelf uitpakken kan hij ook niet, hij snapt niet dat hij het papier eraf mag scheuren.

Al toonde hij wel interesse in een geurkaars, gekke hond :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:30

Ik heb geen boom om het onder te leggen… nadat Emma 2 jaar geleden een hele vaas met lampjes heeft gegeten zo bang iets neer te zetten. Ze zijn de laatste weken weer een beetje aan het puberen en de energie was er ook niet echt voor dus heb nu maar gezegd volgend jaar weer op tijd.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 01:09

It’s tihiiiiime *\o/*

Veel cadeaus, allemaal super leuk ingepakt!
Afbeelding

Een super lief kaartje <3
Afbeelding
Afbeelding

En een hint :)*
Afbeelding
Afbeelding

Meneer zat er meteen met zijn neus bovenop :Y)
Afbeelding

Alles uitgepakt! Wat veel en wat leuk <3 we zijn echt zo ontzettend verwend, bedankt lieve santa! Voor een eerste keer meedoen absoluut een schot in de roos.

Afbeelding

De snoepjes vallen in de smaak!

Afbeelding

En de sneeuwpop is al in beslag genomen :j

Afbeelding

Ik moet nog aan de hint beginnen, maar weet wel al dat je voor de eerste keer meedoet en dat je waarschijnlijk in de buurt van Duitsland woont

Edit: de uitkomst van de puzzel is “ik ben een kruising”. Nu begint het speuren :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 01:56

Als ik goed gecheckt heb zijn er 3 die voor het eerst meedoen en een kruising hebben. XPearl, MerelV, en RoosDeG. Afgaande op de woonplaats wordt mijn eerste gok MerelV, ben jij onze santa?