Niet iedereen pakt op dezelfde dag uit, echt wel een aantal wachten tot kerst of plaatst het verslag op dezelfde dag.
Komt vast goed!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik vind het juist wel handig als de pakketten niet allemaal tegelijk worden uitgepakt, maar verspreid over twee of drie dagen. Anders wordt het zo druk dat je nauwelijks tijd gaat hebben om alle berichten te lezen en al helemaal niet om op elk pakket te reageren.
8nnemiek schreef:Ik vind het juist wel handig als de pakketten niet allemaal tegelijk worden uitgepakt, maar verspreid over twee of drie dagen. Anders wordt het zo druk dat je nauwelijks tijd gaat hebben om alle berichten te lezen en al helemaal niet om op elk pakket te reageren.
Swifter schreef:Mijn pakket is nog altijd vermist dus alsjeblief, wacht er niet op en pak gewoon lekker uit.
Lau07 schreef:Veel plezier met uitpakken morgen! Ik heb ook geen idee wanneer er een pakket komt, want ik heb tot op heden nog niks gehoord van mijn SS of een post app dus we wachten het gewoon rustig af. Volgens mij is het echt gekkenhuis bij de bezorgdiensten, dus niet heel gek.
Ik verheug me nu al op de verslagen van iedereen, en ben ook wel een beetje zenuwachtig voor wat mijn lootje van het samengestelde pakket zal vinden.