Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:leonie1988 schreef:Ik ben op zoek naar de grote adventskalender van kinder chocolade, maar tot nu toe kan ik hem alleen via de Duitse Amazon vinden, met veel verzendkosten. In Duitsland kom ik helaas niet, heeft iemand nog een idee waar ik hem zou kunnen bestellen met weinig verzendkosten?
Waar is die te koop? Ik reis vanaf morgen door Duitsland, kan altijd even kijken voor je. Dan zijn de verzendkosten nog maar 6,75 ofzo, tenzij je hem in Leusden op kan halen
Alwiene schreef:@leonie ik dacht eigenlijk dat je deze bedoelde https://www.amazon.de/-/en/dp/B00LGDETS ... H50A6M7NC1
leonie1988 schreef:Ik ben op zoek naar de grote adventskalender van kinder chocolade, maar tot nu toe kan ik hem alleen via de Duitse Amazon vinden, met veel verzendkosten. In Duitsland kom ik helaas niet, heeft iemand nog een idee waar ik hem zou kunnen bestellen met weinig verzendkosten?
pradadaan schreef:Pfff ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch ook voor de beerwulf bier kalender gekozen.
Ik had hem over willen slaan vanwege het feit dat hij vorig jaar vrij veel bekende bieren had en ik dat jammer vond. Maar ik heb stiekem de inhoud snel gecheckt en er zat voor mij maar 1 bekend biertje tussen, dus voor die prijs toch gedaan