Lekker koken daarentegen doe ik wel graag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_RS schreef:Strijkkralen lijken me echt wel weer leuk om eens te proberen. Vond het vroeger als klein meisje echt fantastisch, maar zag van de zomer allemaal mensen op festivals die er leuke kettingen en patches voor op jasjes van hadden gemaakt. Dat wil ik ook proberen
kimwilliam schreef:Esmee_RS schreef:Strijkkralen lijken me echt wel weer leuk om eens te proberen. Vond het vroeger als klein meisje echt fantastisch, maar zag van de zomer allemaal mensen op festivals die er leuke kettingen en patches voor op jasjes van hadden gemaakt. Dat wil ik ook proberen
oehh dan hoop ik dat jij mijn lootje wordt! ik heb denk ik nog zeker 8 - 9 kilo aan strijkkralen ( met glitters , zonder glitters en glow in the dark )
Marjo schreef:Ik vind armbandjes knopen altijd erg leuk, ook met paracord bv. Ik zou nog wel eens een goed boek willen met duidelijke instructies hoe je dat moet doen. Via internet kom ik vaak veel filmpjes tegen maar daar kan ik dus vrij weinig mee.
Ook macramé vind ik leuk! Kan daar nooit het goede touw voor vinden tho...
kimwilliam schreef:Esmee_RS schreef:Strijkkralen lijken me echt wel weer leuk om eens te proberen. Vond het vroeger als klein meisje echt fantastisch, maar zag van de zomer allemaal mensen op festivals die er leuke kettingen en patches voor op jasjes van hadden gemaakt. Dat wil ik ook proberen
oehh dan hoop ik dat jij mijn lootje wordt! ik heb denk ik nog zeker 8 - 9 kilo aan strijkkralen ( met glitters , zonder glitters en glow in the dark )