Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 10:11

Ik heb het wel overwogen,om na de feestdagen een soort evaluatie te doen, vooral over het budget en het verzenden.

Ik heb echt het idee dat het merendeel van de Santa's ver boven het minimum gesteld bedrag zitten. :=

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:12

Ik wil nog even aan mijn SS laten weten, naar aanleiding van het berichtje van KimD, dat ik het enorm waardeer dat je er zo achteraan gaat :j Bedankt alvast voor alle tijd en moeite die je er reeds hebt ingestoken :j

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:18

KimD schreef:
Ik heb het wel overwogen,om na de feestdagen een soort evaluatie te doen, vooral over het budget en het verzenden.

Ik heb echt het idee dat het merendeel van de Santa's ver boven het minimum gesteld bedrag zitten. :=

Ik denk dat dit niet alleen door het enthousiasme van de Santa's komt, maar ook gewoon door de bizarre prijsverhogingen van de laatste twee jaar. Dus het is best een uitdaging om rond het minimum budget te zitten, het is zo makkelijk om er ver overheen te gaan. :o :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:20

KimD schreef:
l.

Sst :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:23

KimD schreef:

Geen slapende honden wakker maken Kim _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 10:24

Lau07 schreef:
KimD schreef:

Ik denk dat dit niet alleen door het enthousiasme van de Santa's komt, maar ook gewoon door de bizarre prijsverhogingen van de laatste twee jaar. Dus het is best een uitdaging om rond het minimum budget te zitten, het is zo makkelijk om er ver overheen te gaan. :o :D

Daarom inderdaad het idee om al sneller lootjes te trekken, het budget iets te verhogen en het daardoor te spreiden over het hele jaar.

Dan moeten Santa's wel nieuwe ijskasten enzo ook bestellen voor het formaat van de dozen die gevuld worden. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 10:24

CupCakes_ schreef:
KimD schreef:

Geen slapende honden wakker maken Kim _O-

The one who not shall be named. _O-

~~}>

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:28

Sowieso vind ik het persoonlijk leuker om een pakket met meerdere cadeautjes te maken en dan kom je met de huidige prijzen inderdaad al snel over de minimumprijs heen. Ben er nu ook overheen gegaan, niet mega over de top maar wel wat. Zeker als je het over meer tijd spreid is het makkelijker om een gaaf pakket te maken imo, zeker met aanbiedingen etc. Nu hadden we iig al dierendag en black friday :)

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:29

Budget? Welk budget? :D

Spannend! Iedereen die nu achter de voordeur ligt/ zit te wachten: succes!
Hopelijk vallen de vertragingen voor jullie mee.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 10:38

Ik zal er na de feestdagen een kort google forms enquête erop los laten. :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:43

Ik ben ook niet goed met budgets hahahaha maar dat is geen verrassing.
Ik heb dat max budget hier ook wel aangetikt :'). Heb alles eruit gehaald wat ik eruit kon halen (ook zeer creatief geweest met het vullen van het pakket en hele goede sales gevonden) :=

Maar als ik idd zie hoe wij het bv met de boeken SS doen en een hoger budget; er zijn mensen die het alsnog allemaal vrij snel achter elkaar kopen en da’s prima, als dat lukt met hun beurs haha maar het merendeel koopt het lekker verspreid en dat is voor de beurs ook wel prettig. Maar je kunt dan ook nog beter aanbiedingen/sales in de gaten houden door het jaar heen e.d. ook bv. Heeft wel genoeg voordelen xD En ik persoonlijk vind de hele voorpret van dit geweldig, dus er al langer van te voren mee bezig zijn vind ik alleen maar leuk _O- Maar inderdaad, google forms na kerst is misschien een goed/leuk idee dan :j
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 19-12-23 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:45

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet precies heb bijgehouden hoeveel ik heb uitgegeven. Ik zit niet boven het bedrag, maar er ook echt niet onder. Maar meer weet ik ook niet :')

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:51

Idd sneller lootjes trekken is een goed idee!

Speeltjes of andere dingetjes kun je ook goed verspreid kopen. En uiteindelijk snoepjes zijn ook erg lang houdbaar en de gedroogde of gerookte snacks een maand adviseren ze, terwijl wij ze hier "koel" bewaren id kelder ze echt veel langer houden.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:59

NorwayFjord schreef:
Sowieso vind ik het persoonlijk leuker om een pakket met meerdere cadeautjes te maken en dan kom je met de huidige prijzen inderdaad al snel over de minimumprijs heen. Ben er nu ook overheen gegaan, niet mega over de top maar wel wat. Zeker als je het over meer tijd spreid is het makkelijker om een gaaf pakket te maken imo, zeker met aanbiedingen etc. Nu hadden we iig al dierendag en black friday :)

Zelfde hier. Ook wel een stuk over budget gegaan, had meer gewild eigenlijk maar moest mezelf ook even streng toespreken om het niet te doen (zit wat krapper doordat ik een paar maanden gedeeltelijk in de ziektewet zit door burnout klachten, dus minder salaris). Had nog meer leuke dingen op m'n lijstje staan voor het pakket maar uiteindelijk zit er meer dan genoeg is hoop ik. :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:01

Ik moet eigenlijk zeggen dat het budget an zich prima was, maar om dan veel toffe cadeaus te vinden was bijna niet te doen. Voel me ook een beetje bezwaard omdat ik voor mijn doen misschien weinig cadeaus heb gekocht (al vond mijn vriend van niet), en dan ben ik al over budget gegaan. Maar als ik kijk naar de doos die ik thuis heb staan voelde ik me toch wat bezwaard ofzo.

Ik hoop in ieder geval dat mijn lootje het tof vind! Want ik heb er wel echt moeite in gestoken om leuke dingen te vinden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:21

Ik vond het ook behoorlijk lastig om binnen het maximum budget te blijven en toch genoeg kado's te vinden dat het niet belachelijk weinig lijkt :=

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:27

lotthje schreef:
Ik moet eigenlijk zeggen dat het budget an zich prima was, maar om dan veel toffe cadeaus te vinden was bijna niet te doen. Voel me ook een beetje bezwaard omdat ik voor mijn doen misschien weinig cadeaus heb gekocht (al vond mijn vriend van niet), en dan ben ik al over budget gegaan. Maar als ik kijk naar de doos die ik thuis heb staan voelde ik me toch wat bezwaard ofzo .

Ik hoop in ieder geval dat mijn lootje het tof vind! Want ik heb er wel echt moeite in gestoken om leuke dingen te vinden.

Persoonlijk ben ik al blij als ik 1 zakje action koekjes krijg. Het gaat me om de gedachte die erachter zit. Ookal heb ik wellicht veel te veel voor mijn lootje uitgegeven. (Maar zoals ik eerder aan gaf speel ik vals omdat een deel mega korting had ivm een deal.)

Ik ben nerveus om mn pakketje van mijn SS want ik heb nog geen pakket op de app gezien :')
Ik zou een berichtje van mn SS via de lootjessite waarderen of dit klopt of niet :j (Al honderd keer gekeken of mn adres er wel staat , en vannacht zelfs gedroomd. Moe je na gaan)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:36

Ik heb het ook niet gered idd met wat leuke speelgoed zit je al met 1 ding soms aan het budget maar ik vind het leuk om iemand anders blij te maken. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als iemand wel aan het budget heeft gehouden als je maar kan zien dat diegene echt moeite heeft gedaan voor het pakket. Dat gaat bij mij boven alles. De liefde die er in gegaan is en het persoonlijk nadenken wat er beetje bij past.
Vond nu ook leuk om het over een langere tijd uit te kunnen zoeken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:38

Ik krijg allemaal meldingen in mijn postnl app dat er van alles vertraagd is, echt jammer maar dat zat er een beetje in idd.

Gekke is wel dat ik gister iets bij bol besteld en dat wordt dan vandaag wel geleverd. Maar als ik het zelf wegbreng, duurt het drie dagen ofzo. Ik vind dat echt heel typisch en het lijkt ook wel of zulke grote bedrijven voorrang hebben.

Hier hebben Kruimel en Lowie elke keer ruzie, denk dat ze voelen dat ik niet in orde ben maar tis wel heel irritant. Gaat helemaal nergens over elke keer maar Lowie pikt het niet dat Kruimel uitvalt en dan is het bal. En het is ook niet echt weer om uitgebreid te gaan lopen zeg.....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:41

Jeej, mijn pakketje is binnen, en zelfs wat eerder dan gisteren in de app stond :D
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:43

oh kijk aan, alweer eentje binnen nu, fijn! *\o/*
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 19-12-23 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:43

Hoewel ik het ermee eens ben dat alles flink duurder is geworden, kun je met slim inkopen toch prima een leuk pakket samenstellen voor €25. Nou ben ik zelf iemand die daar vaak (ruimschoots) overheen gaat, maar ik weet niet of ik er heel blij van zou worden als het minimum bedrag (veel) omhoog gaat. Het verzenden zelf is ook al idioot gestegen en een pakket zal volgend jaar wel aan de €8+ zitten.. het moet wel leuk blijven, toch?

Ik hoop dat de resterende pakketten snel binnenkomen! <3

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 12:23

Bedrijven als bol.com hebben zo een grote afzet dat zij standaard prior verzenden. Die kost zit bij hun een stuk lager als particulier.

Hier ons kerstpakketje! Hondjes zitten er de hele tijd rond te draaien, buiten als ik een foto wil maken :+

Afbeelding

Heb eigenlijk geen idee wat budget het pakketje is. Ik had nog meer willen doen maar de zorgen en kosten van Billy hebben wel wat afgeremd heel eerlijk. Een rekening van 3000+ is echt geen grapje.. maar helaas hoort ook dat aspect bij dieren houden.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 12:27

Oeh, mooie doos ook weer!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 12:52

Ik ben blij dat ik tot woensdag nog in Londen ben met mijn vriend, dus kan het pakket überhaupt donderdag pas uitpakken.

Scheelt weer the urge om het pakket uit te willen pakken; want het pakket is hier gewoon niet. :')