Ik heb echt het idee dat het merendeel van de Santa's ver boven het minimum gesteld bedrag zitten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik heb het wel overwogen,om na de feestdagen een soort evaluatie te doen, vooral over het budget en het verzenden.
Ik heb echt het idee dat het merendeel van de Santa's ver boven het minimum gesteld bedrag zitten.
Lau07 schreef:KimD schreef:Ik heb het wel overwogen,om na de feestdagen een soort evaluatie te doen, vooral over het budget en het verzenden.
Ik denk dat dit niet alleen door het enthousiasme van de Santa's komt, maar ook gewoon door de bizarre prijsverhogingen van de laatste twee jaar. Dus het is best een uitdaging om rond het minimum budget te zitten, het is zo makkelijk om er ver overheen te gaan.![]()
CupCakes_ schreef:KimD schreef:Ik heb het wel overwogen,om na de feestdagen een soort evaluatie te doen, vooral over het budget en het verzenden.
Geen slapende honden wakker maken Kim
NorwayFjord schreef:Sowieso vind ik het persoonlijk leuker om een pakket met meerdere cadeautjes te maken en dan kom je met de huidige prijzen inderdaad al snel over de minimumprijs heen. Ben er nu ook overheen gegaan, niet mega over de top maar wel wat. Zeker als je het over meer tijd spreid is het makkelijker om een gaaf pakket te maken imo, zeker met aanbiedingen etc. Nu hadden we iig al dierendag en black friday
lotthje schreef:Ik moet eigenlijk zeggen dat het budget an zich prima was, maar om dan veel toffe cadeaus te vinden was bijna niet te doen. Voel me ook een beetje bezwaard omdat ik voor mijn doen misschien weinig cadeaus heb gekocht (al vond mijn vriend van niet), en dan ben ik al over budget gegaan. Maar als ik kijk naar de doos die ik thuis heb staan voelde ik me toch wat bezwaard ofzo .
Ik hoop in ieder geval dat mijn lootje het tof vind! Want ik heb er wel echt moeite in gestoken om leuke dingen te vinden.