Oh wacht...ben m'n eigen werkgever

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ik heb al 3 jaar een waardeloze werkgever, krijg nooit iets met feestdagen!
Oh wacht...ben m'n eigen werkgever
PSvanLot schreef:Valt opzich mee, zeker als je bedenkt dat wij de helft meebetalen. Is niet verkeerd hoor, begrijp me niet verkeerd ik klaag niet. Maar het is ook geen vetpot. Gaat om tientjes werk. Bij de ruitersportzaak kom je er niet heel ver mee, genoeg rijbroeken die al meer kosten zeg maar. Ik leg zelf ook wat bij straks, dus bij Decathlon wat extra basics moet lukken. En een mooi excuus om te shoppen gezien mijn geld normaal meer naar lessen gaat dan kledingDat klinkt als een aardig bedrag Cambionn! Alvast veel plezier op je wedstrijd.
Moska schreef:Ja hier ook. Waren ze op kantoor aan het uitdelen komen ze naar mijn externe collega "ja als we jou geven heb je er straks 2 omdat je extern bent, je moet via de externe partij krijgen" dus kreeg hij niks. Kan PZ weinig aan doen, maar vond het wel een beetje sneu.Had ik een traditioneel pakket gekregen, had ik het ook leuk gevonden. Dan is de verrassing gewoon leuk. Wat ik wel sneu vind voor een deel van mijn collega’s, is dat de externen dit jaar geen eindejaarsgeschenk meer krijgen. Was iets met veranderde regelgeving, heb alleen niet kunnen vinden wat dat dan precies geweest is.
Tink89 schreef:Nouja, bij vorige werkgevers kregen externe wel maar opzich snap ik die nog wel. Ging me meer om de manier waarop. Was nu vooral dat ze iedereen heel blij dingen gaven en er dan zo bij 1 iemand bij stil staan met de woorden "anders krijg je er 2". Het was een beetje awkward. Iedereen zat er beetje van ongemakkelijk bij.Maar een externe heeft zijn eigen werkgever, namelijk de detacheerder of het uitzendbureau. Logisch toch dat ze van daaruit dan een pakket krijgen? Ze zijn al peperduur voor organisaties...
Tink89 schreef:Maar een externe heeft zijn eigen werkgever, namelijk de detacheerder of het uitzendbureau. Logisch toch dat ze van daaruit dan een pakket krijgen? Ze zijn al peperduur voor organisaties...
Moska schreef:Tink89 schreef:Maar een externe heeft zijn eigen werkgever, namelijk de detacheerder of het uitzendbureau. Logisch toch dat ze van daaruit dan een pakket krijgen? Ze zijn al peperduur voor organisaties...
Paar jaar terug was ik zelf extern (lees: simpele uitzendkracht) en kreeg van het uitzendbureau net niks. Ja, kon naar de kerstborrel inhouse. Kregen we warme chocolademelk (uit de automaat van het kantoor zelf) en kerstkransjes. En ik kan me iets herinneren van een plastic dingetje, waarvan ik al niet meer weet wat het was. Dus het ligt niet voor de hand. Van de inlener zelf (nu mijn werkgever) kreeg ik gewoon hetzelfde pakket als de rest. Daar was ik toen blij verrast over.
heidy_wilco schreef:Is er hier een NSer die een verrassingspakket heeft gekozen? Zou die de inhoud misschien (prive) willen delen? Ik ben twee jaar geleden nogal teleurgesteld geweest ermee, en durf niet meer zo goed hem te bestellen als we weer zoiets krijgen, maar als het een pakket is zoals voor Corona wil ik hem wel