Dag 20, weer schattig ingepakt.

Weer hele leuke en handige kaartjes, komen altijd van pas.
Hopelijk mag ik ook weer snel versturen want door deze kalender zit de bak alweer vol.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hopelijk mag ik ook weer snel versturen want door deze kalender zit de bak alweer vol.
Krijg er instant zin van om m’n auto in te laden en richting de bergen en de meren te gaan (wil dat heel graag met m’n hond nog eens doen, zo’n road trip door de bergen en meren in bv zuid-Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland). Die kaartjes zien nu maken me helemaal enthousiast weer haha! 

Dankjewel weer Santa! 

Na een lange week werken ben ik weer thuis en was het tijd voor de cadeautjes. Hopelijk heb ik alles bij de goede dag gezet

Altijd leuk om te hebben!

Ik ben vreselijk verwend geworden! Zo blij met alles, nogmaals hartstikke bedankt!
Maar nu… nu nog eerst even genieten van het delen van de laatste cadeautjes en het raden en delen van elkaars Santa.
MERRY CHRISTMAS 

Toen ik de doos opende zat daar een kaart in namelijk, geadresseerd aan Sil & Loki. Hij kwam van Saar, waardoor ik eigenlijk al vrij snel het vermoeden had wie mijn Santa was. En dat vermoeden bleek juist!

Daarna durfde ik niemand meer te appen tot ik al m'n hints had hahaha, maar ik ben super erg verwend door love_mandy! Enorm bedankt. 
We begonnen met een cadeaubon, altijd goed! En hele leuke notitieblaadjes met bloemen. 

jouw dag 24 is ook erg mooi zeg
ze heeft je goed verwend, prachtige advent had je!
Zal binnenkort even een recap maken met die hints ook want die heb ik hier dus ook niet genoemd.
Dus toen zei ik iets van: ja wie weet tekent ze gewoon random pootjes en is het gewoon alleen als hond of alleen als kat bedoeld. ik let er nooit op hoeveel kussentjes e.d. ik teken hahahahaha. Ik zou dat verschil niet eens zien” zei ik nog he hahaha. En toen ging jij weer: HUH? Confused
Ik ben zo blond ook.

<3