Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 19:38

Eigenlijk gewoon verstevigende gellak.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 19:50

Hier ook niet fan van nagelak thee word weinig gedronken

Wat hier wel geregeld word gedronken is warme chocolade melk

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 19:50

Zal mij ook even kort voorstellen

Ik ben Helen en ik ben 29 jaar oud. Ik woon samen met 3 katten waarvan 1 hier via bokt komt.

Kwa hobbies vind ik het leuk om te wandelen, koken en bakken en gamen op mijn switch. Ook probeer ik weer wat meer te gaan lezen.

Kwa eten ben ik zowel dol op zoet als hartig alleen dingen met kokos of muizen en kikkers doen het hier niet goed. Chocolade gaat hier ook niet echt op.

Ik drink geen koffie maar wel graag thee en chocomel. Iets van alcohol lust ik ook en iets uit de streek waar mijn santa vandaan komt is altijd goed.

Warme dingen zoals sloffen,dekentjes etc zijn ook altijd welkom. Mijn huis is in herst/ winter vrij koud

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 20:20

Kikkers en muizen vind ik ook niet lekker.

Ik heb kleine voeten, maat 36 en 35-38 van sokken. Heb warme huissokken genoeg, gewone happysocks zijn wel welkom.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 20:22

Kokos is hier ook echt een flop, bah :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 20:29

Kokos? Heerlijk, wij maken regelmatig zelf Pinã Colada's. :9

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 20:35

Toch maar weer opgegeven, geen idee of er nog plek is.
Mocht ik op de lijst staan dan stel ik mezelf even voor.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 20:59

Thee drink ik ook graag. Ik heb van die heerlijke halve liter mokken van Blond Amsterdam en daar gaan er wel meerdere van leeg op een dag. Ik ben wel van de ‘simpele’ zakjes en niet echt van de losse thee, ik vind dat maar onhandig := qua smaken hou ik van fruit thee en in de winter hou ik wel van de winterse smaken.

Nagellak is niet aan mij besteed want ik heb ook acryl nagels.

Ik ben gek op grappige en leuke sokken! Vind dat zo lekker vrolijk. Ik heb maat 40 maar draag sokken graag wat groter.

Ik hou wel van kokos, zowel de geur als de smaak :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:03

Kikkers en muizen mogen naar mij toe! <3 :wave:

Oeh ja, die grote Blond Amsterdam mokken zijn hier ook favoriet.
Alleen ik heb al een beste kast vol.
Afbeelding

Jaaa leuke sokken houd ik ook van!
maat 40 O:)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:13

Bescheiden maatje 38 hier :))

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:18

Hier ook maat 38.

Alcohol drink ik eigenlijk niet, maar mijn man is (vreselijk uit de hand gelopen) hobby bierbrouwer. Die zou een lokaal biertje erg waarderen vrees ik ;+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:36

Ik bedenk ieder jaar te laat dat ik mee wil doen... Hopelijk nu een keer op tijd!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-23 21:40

Wees gerust. We zitten nog niet vol maar al wel over de helft ;)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:55

Dan zal ik mij netjes voorstellen :)

Ik ben Franca en ( moet er echt over nadenken) ben 48 jaar oud. Woon in Heiloo samen met Sjonnie, mijn kat, een die verdacht veel lijkt op een Sibeer en uit de Oekraïne komt.

Verder bezit ik een nu 8 jarig Spaans paard, een caballo de casa, jardin y cocina. Joya is als veulen samen met haar moeder naar Nederland gekomen en ik heb haar toen al snel gekocht.

Ik houd van eten muziek, lezen en reizen maar ben erg slecht in handwerken en vind dat ook niet echt leuk. Een combinatie die vaak samen gaat :D
Wol, stof, haaknaalden etc zijn aan mij niet besteed. :+

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 22:28

Dit word mijn eerste Secret Santa, ookal heb ik er wel al heel wat meegelezen!

Ik ben 25 jaar en woon in het Oosten van het land. Ik werk met auto's, en nee niet op kantoor :D maar gewoon in de garage. Uiteraard hou ik van paarden maar die hobby ligt vanwege weinig opties in deze omgeving helaas even stil. Wel heb ik een golden retriever, ook al woont die niet bij mij maar bij mijn moeder.

Verder zijn mijn hobby's wandelen, puzzelen, postcrossing, plantjes, lezen, borrelen, eten en festivals. Ik zou willen dat uitslapen ook een hobby was maar helaas heb ik een goede biologische klok die mij elke dag netjes om 6 uur wekt, ook in het weekend, bedankt daarvoor. Ik ben ook gek van Harry Potter, Lord of the Rings en Disney. Verder ben ik echt gek van sneeuw, winter, koudere landen. Denk dan vooral aan Groenland, Noorwegen, Finland, Ijsland. Ik kan daar echt de hele dag over dromen. <3

Ik ga mijn best doen om zo actief mogelijk mee te praten zodat ik het zo makkelijk mogelijk maak voor mijn lootje! Ook omdat ik niet mega veel posts heb op Bokt.

Flops die ik me zo kan bedenken;
- Dingen voor in mijn haar. Ik heb best lang en veel haar dus heb ook mijn eigen routine qua shampoo en spullen.
- Ik heb geen bad dus bathbombs enzo heb ik weinig aan helaas.
- Dingen die in de oven moeten, die heb ik namelijk niet want die is ooit ontploft en ik doe al 2.5 jaar geen moeite om in een nieuwe te investeren. :+

Tops komen wel met de weekvragen en met het mee kletsen denk ik. :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 22:59

Nagellak is niet praktisch in mijn beroep dit blijft nooit zitten.
Ik steek weleens een kaarsje aan.
Alcohol wordt hier wel vedro ken, mijn vriend lust wel een biertje maar we zijn beide meer van de mixdrankjes.
Ook gaaf er bij mij altijd wel een cocktail in of een specialkoffie

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 23:19

Saul schreef:
Leuk. Het topic is al lekker druk.

Laura1986 wat bijzonder dat je verloskundige bent maar toch bewust kinderloos.
(Geen verwijt hoor. Vind het interessant.)

Hier ook een kleine voorstel ronde.
Ik kom uit noord Brabant tegen de Belgische grens.
2 dochtertjes van 3 en een half jaar.

Drink geen alcohol of koffie :=

Wij hebben 3 katten, 1 parkiet (ja sorry het waren er meer. Maar we willen de hobby stopzetten)

2 ponies en momenteel 4 schapen.
Gezellige boel dus als je het mij vraagt :D

Ik zit al ff op bokt, doe ook al wat jaartjes mee met sss. Dus een hoop te vinden :D

Die opmerking krijg ik vaker. Ik doe mijn werk vol liefde en passie en zou niet anders willen. Ik werk natuurlijk wel voornamelijk met volwassen; de zwangere en haar partner. De pasgeboren baby maken we ongeveer een week mee. En ik haat kinderen niet hè, maar ze passen niet in mijn leven. Ik zie het gewoon niet voor me en gelukkig denkt mijn partner er ook zo over. Ik weet ook niet wat rammelende eierstokken zijn…maar ik vind baby’s ook best schattig hoor.

Ik zie nog wat tops en flops voorbij komen. Kokosgeur, maar ook kokossmaak is niet aan mij besteed. Kikkers, muizen en gevulde musketkransen gaan hier niet op. Chocolade met musket (dus zonder vulling) vind ik wel erg lekker! Nagellak ook niet, door mijn werk. En ik heb helaas geen bad. Koffie en thee drink ik beide niet veel, eigenlijk alle warme dranken. Een cocktail of mocktail vind ik dan wel weer lekker.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 02:10

Hier is nagellak ook een Flop ivm werk...

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 03:33

Wat een superleuk initiatief en in afwachting of mijn aanmelding nog kan, nu al aan het genieten van de voorstelrondjes en de gezelligheid hier !
Als de aanmelding erdoor is zal ik ook even een voorstelrondje doen ;)

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 07:43

Hoi hoi
Heb me gister weer aangemeld *\%/*
En ik zal me nog even voorstellen
Ik ben Iris bijna 29 jaar en heb tegenwoordig een hond Moxi en een Tinker Cookie <3
Ik werk met veel plezier bij Rink op het bedrijf

Make up draag ik niet maar nagellak vind ik wel erg leuk. Douchegel heb ik voorlopig nog heeeeel veel van.
ik ben gek op nieuwe sokken en hou ook erg van kleedjes en kussentjes op de bank. De kleur groen heb ik weinig in huis het zijn meer roze paars en lavendel kleurige tinten.

Geurkaarsjes zijn heerlijk maar geen hele aanwezige geur en ook geen lavendel.

Ik heb er weer zin in! *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 07:49

Oeh, aangemeld!

Kort voorstelrondje, ik hoop maar gewoon heel hard dat ik er nog bij ben haha, ik vul later nog meer aan *\o/*
Mijn naam is afgekort Vina, ik ben 34 jaar en woon in de rand van Antwerpen met mijn vriend en 2 katten. Ik heb geen paard meer, ik heb mijn Daisy afgelopen januari naar de eeuwige velden laten gaan.
De enige hobby's die ik nu nog heb, zijn lezen en WOII. Gelukkig zijn die 2 heel goed te combineren haha. Ik heb er ook mijn bijberoep van kunnen maken: ik werk nu alweer ruim anderhalf jaar als gids voor het War Heritage Museum, als gids voor een nationale monument, het Fort van Breendonk. Zowel in het NL als het ENG :)

Ik lees dus veel en graag over WOII, maar heb daar al een flinke collectie van staan. Ik zou een lijstje kunnen maken van wat ik al heb, als mijn Santa die kant op wil :)
Dat zal waarschijnlijk voor meerdere genres nodig zijn, ik heb +- 1000 boeken in de kast staan :) Ik lees graag fantasy, paranormale horror en historische romans. Ik heb ook een hele verzameling kinderboeken staan, ik hou van nostalgie haha. Denk aan Kippenvel, Fear Street, Pipi Langkous, Romana & Ragebol, Pinkeltje, ...

Nagellak doe ik niet, ik heb wel een setje gellak. Maar dat is met mijn hoofdberoep niet mega handig, dus ik gebruik het niet zo veel.
Ik ben een koffieleut, en drink ook graag thee. Warme chocomelk gaat er ook altijd in.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:16

Nagellak is aan mij ook niet besteed. Gebruik ik alleen voor mijn teennagels :)
Ik ben ook niet echt een beauty/ make up type.

Koffie en thee vind ik lekker, maar thee waar gember in zit niet.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:49

Hier ook een voorstelpost :-)

Apple, over een paar dagen 51 jaar oud, maar ik doe al jaren alsof ik 27 ben (met succes). Ik woon in een appartement met de wederhelft en samen hebben wij 3 paarden op een pensionstalling staan. De Dais (21 met 'pensioen'), Chip (van de wederhelft) en JB (mijn paard). De Dais lust alleen appels, wortels en paardensnoepjes met herkenbare smaak (vanille is het meest spannende), Chip en JB zijn wat meer vuilnisvat en die eten gewoon alles.
Ik lees hier iets over mensen die niet van kikkers en muizen houden, dus al die kikkers en muizen kunnen mijn kant op +:)+ . Sowieso is 'eten' nooit verkeerd :+ (hoewel het bij witte chocolade altijd een beetje kritisch is, dat heeft de wederhelft vaak al opgegeten voordat ik er aan kan beginnen).
Ik lees veel, vooral Engelstalige pockets (fictional crime voornamelijk hoewel iets historisch ook altijd prima is).
Ik woon in een appartement en heb wel een balkon, maar geen tuin. Op het balkon hebben we in de winter altijd veel hangen voor de vogeltjes :-)
We hebben een bad waar ik niet vaak gebruik van maak, maar als het echt koud is buiten dan zo'n drie keer per jaar :-) En verder zijn de typische winterdingen als huissokken, dekentjes, warme chocolademelk, kaneelthee etc.etc.etc.. altijd erg welkom :D
Het enige is dat zaken als nagellak, make-up of roze dingen niet zo aan mij besteed zijn :+

Ik doe al jaren mee met de SSS dus in de andere topics zal ook meer dan genoeg te vinden zijn :-)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:59

Ik zag hier iemand postcrossing noemen. Daar ben ik ook onlangs mee begonnen. Dus onbeschreven ansichtkaarten van typisch Nederlandse taferelen zijn ook een top.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:25

Kokos is hier een top! Wat leuk dat er nog weer zoveel mensen meedoen.