Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Wel een aanvullende vraag. Valt onder tweedehands ook boeken uit je iegen verzameling? En aansluitend, wat is in 'zeer goede staat'? Ik heb bv een pocket waarvan de kaft wat slijtage laat zien (plekjes van een paar mm), maar waar het boek zelf helemaal heel is. Vergleijkbaar met een hardcover waarvan het jacket wel wat schade heeft, maar het boek zelf ook prima is. Dat zou me nl wat extra budget geven voor andere boeken
Lielle schreef:waarbij ik boek 2, 3 en 5 te zwaar beschadigd vind (en sowieso niet weg geef maar dat terzijde)
Marjo schreef:Citaat:De vraag van vandaag:
Wat hoop jij sowieso uit de adventskalender te halen?
Citaat:De vraag van vandaag:
Lielle schreef:kandidaat-vraag van vandaag
Wat vind je leuk in de kalender dat niet een boek is?
Lielle schreef:Oh echt? Dan moet je me even helpen, maar wsl is dat in omg Vught geweest?
Ik heb er iig erg veel zin, heb al eea genoteerd.
Wel een aanvullende vraag. Valt onder tweedehands ook boeken uit je iegen verzameling? En aansluitend, wat is in 'zeer goede staat'? Ik heb bv een pocket waarvan de kaft wat slijtage laat zien (plekjes van een paar mm), maar waar het boek zelf helemaal heel is. Vergleijkbaar met een hardcover waarvan het jacket wel wat schade heeft, maar het boek zelf ook prima is. Dat zou me nl wat extra budget geven voor andere boeken
Lielle schreef:daar sluit ik me wel bij aan. En andersom, ik vind het heel erg lekker om boeken waar ik enthousiast over ben met iemand te delen, zodat ze hopelijk in goede aarde vallen. En dan zeker ook voor de wat oudere auteurs, zodat die weer nieuwe generaties kunnen boeien.
kandidaat-vraag van vandaag
Lielle schreef:daar sluit ik me wel bij aan. En andersom, ik vind het heel erg lekker om boeken waar ik enthousiast over ben met iemand te delen, zodat ze hopelijk in goede aarde vallen. En dan zeker ook voor de wat oudere auteurs, zodat die weer nieuwe generaties kunnen boeien.
kandidaat-vraag van vandaag
Citaat:Wat hoop jij sowieso uit de adventskalender te halen?
Citaat:Wat vind je leuk in de kalender dat niet een boek is?
Citaat:Tweedehands boeken
lolacabana schreef:Ik vind tweedehands boeken helemaal prima, maar die er gepost waren als voorbeeld vind ik allemaal eigenlijk wel teveel beschadigd. Ik ben zelf heel zuinig op mijn boeken.
Marjo schreef:Even een praktische vraag. Wanneer je ervoor kiest om een boxset te kopen, doen jullie dan alle boeken apart verpakken, of alles bij elkaar? Zeker wanneer er een box omheen zit twijfel ik daar over...
ynskek schreef:Ik denk dat het voor mij af zou hangen voor het bedrag dat ik voor de Box uitgeef of ik de boeken los van elkaar verpak of dat ik hem als 1 cadeau in pak.