Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:\Apple, zonde van de slowcooker! Echt geweldig apparaat, ik gebruik hem vaak op zaterdag in mijn weekenddienst. Op vrijdag vrij dus dan kan ik het mooi voorbereiden.
Nala schreef:Ik weet dat het thema lezen al aan bod is gekomen, maar nog eens specifiek: wie zou een kookboek in z’n paket leuk vinden? En zo ja, wat absoluut niet qua keuken?
Yonker schreef:Sorry ik merk dat ik hier niet mee klets omdat het nog zover weg voelt. Maar volgens mij krijgen we bijna ons lootje dan wordt meepraten ook wel weer meer op de voorgrond bij mij denk ik![]()
Omtrent koken; leuk! Maar straks als alleenstaande moeder gaat dat denk ik wel anders worden. In ieder geval de eerste jaren.
Handigheidjes voor de in de keuken dus wel zeker welkom.
Momo94 schreef:Yonker schreef:Sorry ik merk dat ik hier niet mee klets omdat het nog zover weg voelt. Maar volgens mij krijgen we bijna ons lootje dan wordt meepraten ook wel weer meer op de voorgrond bij mij denk ik![]()
Omtrent koken; leuk! Maar straks als alleenstaande moeder gaat dat denk ik wel anders worden. In ieder geval de eerste jaren.
Handigheidjes voor de in de keuken dus wel zeker welkom.
Schaf een multicooker of slowcooker aan!Zo handig! Scheelt ook veel tijd en je kan tussentijds lekker met de kleine knuffelen en de cooker doet de rest.
Neonlight schreef:Veel vlees moet inderdaad aangebraden worden voor het de slowcooker in gaat. Tijdsbesparend vind ik het niet, maar het tijdrovende stuk is op een ander moment.
EedihcrO schreef:Hier dol op koken, maar recepten haal ik tegenwoordig ook meestal van internet. Wel leuk is de persoonlijke favorieten van mijn santa in het pakket bijvoorbeeld. In linkjesvorm, al dat niet gekopieerd/uitgeprint. En idd kruidenmixen. Vorig jaar gingerbreadkruiden gekregen. Zoveel plezier van gehad. Lekkere koekjes en zelfs huisjes mee gemaakt. Het huis rook echt heerlijk voor een maand.
[ [url=m/LFsIW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De huisjes (er stonden er 3)hebben we na die maand maar niet meer opgegeten.
En tijdschriften is altijd leuk om te bladeren. Maar dat hoeven dan geen nieuwe te zijn.
Yonker, een staafmixer/blender met zon klein bakje is evt handig. En lekkerensimpel.nl. Snelle recepten, en toch lekker
. En ook hier een slowcooker aanwezig, mar gebruik hem nog te weinig. Pastasauzen, chili en stoofvlees maak ik met name, maar er moet zoveel meer mee kunnen. Dus als er tips zijn, dan hou ik me aanbevolen.