Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
KimD schreef:Bericht voor Mandarijn! schreef:Het is jammer dat het bijna kerst is, als het nog Sinterklaas was geweest had ik daar een grapje mee kunnen maken. Maar Mandarijn, jouw SS stuurde deze hulpsanta een PB. De afzender van jouw SS pakket is een bedrijf waar je waarschijnlijk nooit iets besteld hebt.
Je hoeft dus géén scam melding te maken, geen topic te openen en zeker de politie niet te bellen. Je mag dit pakketje vrij van kosten aannemen én openmaken!
Damelza schreef:KimD schreef:
Ik ook want je Santa vermeldde het bedrijf er niet bij. Als ik dat had gedaan, had ik zoiets gedaan als 'nachtkastje.nl' ofzo, gewoon, omdat het kan!
vind dit nog heel braaf, ik had iets als 'drugslab' gedaan hahaha
L_iek schreef:VillaNeusjes schreef:Ik zit heel hard de PostNL app te refreshen elke keer in hoop op een status enige wat ik tot nu toenzirnis een brief van de vriendenloterij
Haha, kunnen we elkaar de hand schudden
Blinnii schreef:SimonDesteny schreef:Luna zit al met smart te wachten, ze kreeg net een berichtje van haar SS met een T&T
Ik lees dit heel veel terug, maar is het verplicht de T&T te sturen of is dat i.v.m. afhalen op een pakketpunt?
Damelza schreef:Ik kreeg vanochtend een melding van mijn PostNL app dus ik werd heel enthousiast, maar was gewoon briefpost haha.