Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 15:23

Dallista schreef:
xSelina schreef:
Worden de adventskalenders van The Body Shop wanneer ze (online) zijn uitverkocht weer bij gevuld? Anders toch maar voor de zekerheid deze maand nog eentje bestellen :o

Ja (gisteren was de rode al even zgn uitverkocht, dat duurde een paar uur). Denk eerlijk gezegd dat je ze in november ook nog wel kan krijgen.

Ik wacht zelf met de goedkope bestellen tot ik van de andere twee de punten binnen heb. Iets met korting enzo. ;-)

Als je iets per se wil zou ik zeker niet wachten tot november. Vorig jaar keek ik in de laatste week van oktober wat ik wilde en toen waren er al best een aantal kalenders niet meer leverbaar, en ze kwamen ook niet meer op voorraad heel november en december.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 15:31

Hhhhmmmm… ik neem het terug, er lijkt inderdaad wel iets raars te zijn met die rode kalender.
Kreeg net een ietswat raar mailtje van de Bodyshop dat mijn bestelling van de rode kalender verstuurd is… maar alleen de gratis sample die je kon toevoegen. De kalender zelf konden ze niet versturen!
Er staat ook niet dat het nog komt (of niet), alleen “Dit is wat we niet hebben kunnen opsturen”. Heel apart. Waarom zou je alleen een gratis sample opsturen? :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:27

MariskadeJ schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Mijn andere rituals pakket is nog niet door post nl ontvangen zegt die of hij zegt steeds dat die onderweg is... hoe dan ook hij is nog niet binnen de andere wel :

Exact hetzelfde hier! :wave: 2 besteld, gisteren 1tje binnengekomen. Komt vast goed, december duurt gelukkig nog even :D

Geduld is een schone zaak, worden los verzonden dus kan heel goed zijn dat de één eerder aankomt dan de andere :) Geen zorgen; die andere komt ook na het weekend (zal waarschijnlijk zondagavond mee gaan).

Ashleytjuhh

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:28

Ik heb er geen haast bij hoor ze mogen toch nog niet op. Dus ze blijven in de verzenddoos dicht zitten zodat ik ze ook nog niet kan zien

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 20:02

Wil stiekem toch eigenlijk de balea advent, maar helaas niemand in de buurt van duitsland :(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 20:13

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 20:37

Ashleytjuhh schreef:
Banyu schreef:
Wil stiekem toch eigenlijk de balea advent, maar helaas niemand in de buurt van duitsland :(

https://www.duitsevoordeeldrogist.nl/ba ... -2021.html

:)

Klopt maar wellicht iemand in de buurt, is opzich nog altijd goedkoper hoewel 24,99 ook geen geld is natuurlijk

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:09

@Banyu, Ik was vandaag in de DM in Duitsland. Er was nog geen enkele Adventskalender. Ook geen andere Kerstspullen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:48

estja schreef:
@Banyu, Ik was vandaag in de DM in Duitsland. Er was nog geen enkele Adventskalender. Ook geen andere Kerstspullen.

Oh, had al unboxing video op YT gezieb

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:21

Banyu schreef:

Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, wil best voor je kijken als je me vertelt in welke winkel dat ligt? Heb je wel nog verzendkosten om het bij jou te krijgen denk ik.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:24

Marjo schreef:
Banyu schreef:

Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, wil best voor je kijken als je me vertelt in welke winkel dat ligt? Heb je wel nog verzendkosten om het bij jou te krijgen denk ik.

Dat is lief! In de DM…
Ik weet niet waar je woont, maar dat komt vast wel goed. :)

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:14

Ik zag dat ze ook een invisibobble kalender hebben, dat lijkt me ook wel wat, en die van balea ook weer. Nog even zien hoe of wat.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:17

Ik ga ben van 5 tm 11 oktober in Duitsland, als ik die winkel zie zal ik voor je kijken!
Ik woon in Leusden :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 11:06

Alwiene schreef:
Ik zag dat ze ook een invisibobble kalender hebben, dat lijkt me ook wel wat, en die van balea ook weer. Nog even zien hoe of wat.

Oh die klinkt wel goed! :D

Die van Spa Rituals zit exact dezelfde inhoud in als vorig jaar, alleen een andere kleur en geur. Dus die sla ik over.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 11:13

Alwiene schreef:

Ben het helemaal met je eens, ze zien er beiden erg leuk uit (die van Balea doet me denken aan de SPA van de Action). Ik kom vast nog wel in Duitsland als ze in de winkels liggen…
Leuke tips, ik heb eigenlijk nooit verder gekeken in Duitsland dan chocolade kalenders. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 11:35

Marjo schreef:
Ik ga ben van 5 tm 11 oktober in Duitsland, als ik die winkel zie zal ik voor je kijken!

Ik stuur je even een pbtje, wordt verzenden dan. Naar ben dan altijd nog goedkoper uit hihi

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 14:19

Banyu schreef:
Marjo schreef:

Ik stuur je even een pbtje, wordt verzenden dan. Naar ben dan altijd nog goedkoper uit hihi

Even gekeken op de website van DM. Hij ligt op dit moment nog in geen enkele winkel in Duitsland. Op de site kun je nl precies per winkel zien of hij verkrijgbaar is. Online is hij wel al te bestellen maar alleen in Duitsland. Hopen dus dat hij in oktober wel in de winkels ligt, als Marjo gaat.
Er lag gisteren ook nog helemaal niks van kerstspul in de winkel. Normaal hebben ze bij DM altijd heel veel sets in kerstuitvoering van allerlei merken en soorten artikelen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:17

Oh echt kun je per winkel zien of het er is, maar dat is ideaal zeg!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:23

estja schreef:
Even gekeken op de website van DM. Hij ligt op dit moment nog in geen enkele winkel in Duitsland. Op de site kun je nl precies per winkel zien of hij verkrijgbaar is. Online is hij wel al te bestellen maar alleen in Duitsland. Hopen dus dat hij in oktober wel in de winkels ligt, als Marjo gaat.
Er lag gisteren ook nog helemaal niks van kerstspul in de winkel. Normaal hebben ze bij DM altijd heel veel sets in kerstuitvoering van allerlei merken en soorten artikelen.

Ja, helaas weinig aan omdat ik sowieso niet in de buurt van de duitse grens woon :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 20:35

Banyu schreef:
estja schreef:

Ja, helaas weinig aan omdat ik sowieso niet in de buurt van de duitse grens woon :(

Wel handig om te voorkomen dat iemand voor niks voor je gaat kijken als ze er toch nog niet zijn :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 13:15

Dallista schreef:
Hhhhmmmm… ik neem het terug, er lijkt inderdaad wel iets raars te zijn met die rode kalender.
Kreeg net een ietswat raar mailtje van de Bodyshop dat mijn bestelling van de rode kalender verstuurd is… maar alleen de gratis sample die je kon toevoegen. De kalender zelf konden ze niet versturen!
Er staat ook niet dat het nog komt (of niet), alleen “Dit is wat we niet hebben kunnen opsturen”. Heel apart. Waarom zou je alleen een gratis sample opsturen? :+

In navolging hierop: kreeg vandaag keurig de andere twee kalenders... en inderdaad apart nog een padded envelop met het gratis sampletje. :+ En bij nadere inspectie... geen sampletje bij de twee kalenders die wel geleverd zijn. :o Lekkere boel.
Toch maar even naar de servicedesk gebeld, ze konden in hun systeem zien dat er inderdaad bij het inpakken geen rode kalenders beschikbaar waren, en toen hebben ze de bestelling maar gecanceld (behalve de sample dus). Bedrag was ook teruggestort op de rekening. Maar ja, daar stond dus niets van in de e-mail. Communicatie zou wel een tikkie beter kunnen.
Heb hem nu maar opnieuw besteld. Wel met 5 euro korting, da's dan tenminste iets.

Die twee samples kunnen me verder gestolen worden, maar echt netjes is het allemaal niet, zeg maar.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:32

Dallista schreef:

Ik heb dus precies hetzelfde! Vandaag de sample binnen gekregen maar mijn geld van de rode kalender is terug gestort :?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 19:08

pradadaan schreef:
Ik heb dus precies hetzelfde! Vandaag de sample binnen gekregen maar mijn geld van de rode kalender is terug gestort :?

Tja, het was al duidelijk vorige week dat ze moeilijkheden hadden met die rode kalender (ene moment wel voorraad, dan weer net, weer wel etc.), dus echt verbaasd ben ik niet dat het foutging. Maar die e-mail was echt te vaag.

Je kan nog een bestelling plaatsen, kijken of het nu wel lukt. Heb ik wel gedaan (ben lui, heb geen zin om in de stad dat ding te halen, maar vooral ook omdat ik weer genoeg punten had voor zo’n 5 euro kortingsbon on-line). :o

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:22

En binnen 24 uur de rode nu ook binnen... en nog weer twee losse padded envelopjes met een sample erin. Dure business lijkt me dat, die samples zo versturen. Maar goed, alles is dus op z'n pootjes terecht gekomen. :-)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:52

Mijn moeder was in de stad dus heeft hem even voor mij gescoord <3
Afbeelding

Die van Oil&Vinegar is nu ook te koop. Had ik vorig jaar samen met mijn moeder en we willen hem dit jaar weer, zeer enthousiast over die van vorig jaar! :j
Afbeelding

En ik heb er 1 van niveau gezien voor niet zo veel geld die mij wel leuk lijkt! Heb nog een bon liggen dus die komt er misschien ook wel :o