Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Het is jammer dat ik m'n lootje nog niet heb.![]()
ga over een paar weken naar een mega boekenuitverkoop dus dan had ik goed kunnen scoren als m'n lootje van lezen hield.
Dan moet ik mezelf maar opofferen en voor mezelf veel boeken kopen. Het is niet anders.
Spelletjes: tof!! Wij hebben dit weekend de uitbreiding van keer op keer gespeeld, we hebben de gewone keer op keer wel thuis zelf. Qwixx uitbreiding ken ik nog niet. We vinden spelletjes ook erg leuk en spelen graag monopoly deal, skip bo, regenwormen, keer op keer, qwixx, 30 seconds.. heerlijk!
Roosch schreef:Roosch schreef:Het is jammer dat ik m'n lootje nog niet heb.![]()
ga over een paar weken naar een mega boekenuitverkoop dus dan had ik goed kunnen scoren als m'n lootje van lezen hield.
Dan moet ik mezelf maar opofferen en voor mezelf veel boeken kopen. Het is niet anders.
Spelletjes: tof!! Wij hebben dit weekend de uitbreiding van keer op keer gespeeld, we hebben de gewone keer op keer wel thuis zelf. Qwixx uitbreiding ken ik nog niet. We vinden spelletjes ook erg leuk en spelen graag monopoly deal, skip bo, regenwormen, keer op keer, qwixx, 30 seconds.. heerlijk!
Dit postte ik een paar weken geleden. Mega was ie niet maar 27 boeken voor 7.50 gescoord.![]()
Zelf heb ik een abo op "ouders van nu" en "kekmama", dus die liever niet, maar verder alles welkom!
Mijn Santa mag dus zeker leuke tweedekansjes in mijn pakket stoppen; geen enkel probleem.
Erg leuk en uit meeste van deze kookboeken heb ik (meerdere) recepten gemaakt.
). Dat is echt iets om deze winter op te pakken
foxy80 schreef:Ik zoek altijd recepten op internet en maak zo mijn eigen repertoire.
Mocht mijn lootje dit niet zo leuk vinden of liever wat hergebruikt zien, kan ik het altijd nog bij de kadootjes kwijt voor met de lootjes thuis.
ga me het niet ontzeggen overigens maar probeer als ik zelf wat maar een wat gezondere keus te maken